Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn ergenis van de dag: ik werk aan een universiteit en zit met enige regelmaat in afstudeercommissies. Bij onze uni kan dat met publiek, familie bijvoorbeeld. Mijn kinderen zaten op uni en hbo, maar studeerden af in Covidtijd, dus ik kon het niet van de andere kant meemaken. Maar mijn zoon ging verder voor zijn master, dus een nieuwe kans! Vertelt zoon me vandaag dat  aan de uni waar hij afstudeert, het afstuderen gesloten, zonder publiek, is.... 

Geen ergernissen vandaag; ik heb weer de hele dag vanaf 11 uur naar de plechtigheden gekeken terwijl ik verder ging aan mijn Halloweenschilderij en die schiet al aardig op met zijn dansende knekelshow. Zal wat langzamer doen anders is hij te vroeg klaar.

Ik heb al wat andere dingen gepland.

Ik had vandaag iets in de magnetron gelegd om te drogen maar net ietsje te lang want het vloog in de fik. Het is de kunst om het nét lang genoeg erin te leggen zodat het droog wordt maar niet brandt.

rionyriony, geen ergernissen vandaag maar je steekt wel iets per ongeluk in de fik? Op die ergenis zou ik nog dagen kunnen teren!

Auwereel schreef op 14-09-2022 om 19:47:

rionyriony, geen ergernissen vandaag maar je steekt wel iets per ongeluk in de fik? Op die ergenis zou ik nog dagen kunnen teren!

Gaat vanzelf uit hè, door gebrek aan zuurstof. Was een korte vlam en meteen verkoold.

Auwereel schreef op 14-09-2022 om 19:07:

Mijn ergenis van de dag: ik werk aan een universiteit en zit met enige regelmaat in afstudeercommissies. Bij onze uni kan dat met publiek, familie bijvoorbeeld. Mijn kinderen zaten op uni en hbo, maar studeerden af in Covidtijd, dus ik kon het niet van de andere kant meemaken. Maar mijn zoon ging verder voor zijn master, dus een nieuwe kans! Vertelt zoon me vandaag dat aan de uni waar hij afstudeert, het afstuderen gesloten, zonder publiek, is....

Ach wat erg.  Ik vond het al heftig dat onze jongste zijn pws presentatie online, zonder publiek moest doen.  De pws presentatie van oudste was zo'n mooie, bijna feestelijke, bijeenkomst. 

Kan me voorstellen dat je dat erg vindt, teleurgesteld bent. Zeker, omdat je het op je eigen uni anders meemaakt. 

Ik hoop dat mijn dochter over 3 jaar met ouders mag afstuderen.

rionyriony schreef op 14-09-2022 om 19:32:

Geen ergernissen vandaag; ik heb weer de hele dag vanaf 11 uur naar de plechtigheden gekeken terwijl ik verder ging aan mijn Halloweenschilderij en die schiet al aardig op met zijn dansende knekelshow. Zal wat langzamer doen anders is hij te vroeg klaar.

Ik heb al wat andere dingen gepland.

Ik had vandaag iets in de magnetron gelegd om te drogen maar net ietsje te lang want het vloog in de fik. Het is de kunst om het nét lang genoeg erin te leggen zodat het droog wordt maar niet brandt.

Wat heb je weggefikt? Ik heb weleens nat keukenpapier in de magnetron verbrand en een keer een vaatdoekje dat nog in de magnetron lag na schoonmaken.  Ik ging "even snel" wat opwarmen. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-09-2022 om 20:58

Ik erger me rot aan de borstklopperij van sommige mensen. Wil je een sticker ofzo? 

rionyriony schreef op 14-09-2022 om 20:03:

[..]

Gaat vanzelf uit hè, door gebrek aan zuurstof. Was een korte vlam en meteen verkoold.

Ah, klinkt als niet iets belangrijks en ook geen rooklucht die dagen blijft hangen. 

Mug schreef op 14-09-2022 om 20:58:

Ik erger me rot aan de borstklopperij van sommige mensen. Wil je een sticker ofzo?

Als ik maar niet spaar voor die Max Verstappen flauwekul. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

14-09-2022 om 22:07

Treurniet schreef op 14-09-2022 om 21:29:

[..]

Als ik maar niet spaar voor die Max Verstappen flauwekul.

Aan mijn droge huid. Ik kan blijven smeren op het moment. Het zal de leeftijd wel zijn 

Voor de zoveelste keer niet lekker geslapen en wakker geworden met koppijn en dat op vakantie.

MatureJackal76

MatureJackal76

15-09-2022 om 08:24

Dolfje schreef op 15-09-2022 om 08:18:

Voor de zoveelste keer niet lekker geslapen en wakker geworden met koppijn en dat op vakantie.

Ik ben ongeveer van jouw leeftijd dolfje, bij mij komt dat ruk slapen door de pre overgang en niet door gewicht, eten of alcohol. Sterkte en misschien helpt een middagdutje.

Fruitesse schreef op 15-09-2022 om 08:24:

[..]

Ik ben ongeveer van jouw leeftijd dolfje, bij mij komt dat ruk slapen door de pre overgang en niet door gewicht, eten of alcohol. Sterkte en misschien helpt een middagdutje.

Ja ik zat daar ook al aan te denken aan de overgang. Nu gaan we straks op een uitje hier maar misschien vanmiddag ff tukken bij het zwembad als we terug zijn.  Heb wel alcohol op trouwens want het is vakantie maar niet super veel gisteren.

MatureJackal76

MatureJackal76

15-09-2022 om 09:07

Dolfje schreef op 15-09-2022 om 08:31:

[..]

Ja ik zat daar ook al aan te denken aan de overgang. Nu gaan we straks op een uitje hier maar misschien vanmiddag ff tukken bij het zwembad als we terug zijn. Heb wel alcohol op trouwens want het is vakantie maar niet super veel gisteren.

Ik heb me laten testen : officieel geen overgang, maar al een jaar geen menstruatie meer, ruk slapen en de typische overgangsbuik ontwikkeld, dus tja dan is 1+1 toch 2 hoor.

Geniet van de vakantie, en rust lekker!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.