Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Herfstappeltaart schreef op 11-09-2022 om 19:52:

Aan mezelf. Omdat ik me laat provoceren tot een zinloze discussie hier op het forum.

Iedereen mag zijn mening hebben; waarom provoceert dat jou? Ik zou me dat gewoon eens afvragen. Als iemand vindt dat de aarde plat is en jij niet wat dan nog?

Ik ergerde me over het feit dat ik ergens midden op de dag  BBC1 niet verder kon bekijken, omdat die in mijn gebied verder niet meer uitgezonden werd. En werden kanalen gegeven waar sommige zenders de BBC wel uitzonden maar dat was niet Ziggo. Ik begreep er het fijne niet van maar wist toen dat ik de zender verder niet meer kon volgen. En dat vond ik irritant, want ik had me juist geïnstalleerd voor de TV om wat Engelse folklore te zien uit heel oude tijden.

Gisteren zonden ze wel alles uit "in mijn gebied". Dus ik had dat niet verwacht.

Hoe kun je nu vergeten dat je vrijdag op vakantie gaat? Gelukkig wil er iemand anders invallen. 

rionyriony schreef op 12-09-2022 om 18:01:

[..]

Iedereen mag zijn mening hebben; waarom provoceert dat jou? Ik zou me dat gewoon eens afvragen. Als iemand vindt dat de aarde plat is en jij niet wat dan nog?

Omdat het een discussie-forum is. Als niemand meer ergens op in gaat kunnen we het forum wel sluiten. Maar soms (zoals in het geval waar ik het over had) blijkt het zinloos.

Aan mijn kneiterende hoofdpijn en het feit dat ik nog 2 hele en een halve dag moet werken voor ik vrijdag vakantie heb. En ook dat ik van de arbo verpleegkundige steeds maar niks hoor op mijn aanvraag voor de verlenging van de parkeervergunning. En dat als ik moe ben ik mijn werk heel stom vind en dus enorm opzie tegen de komende dagen terwijl ik weet dat het leuk word en prima door te komen is.
Dus eigenlijk aan mezelf. Ik ga wel naar bed, dat lijkt me het beste.

stokstaart schreef op 12-09-2022 om 19:40:

Aan mijn kneiterende hoofdpijn en het feit dat ik nog 2 hele en een halve dag moet werken voor ik vrijdag vakantie heb. En ook dat ik van de arbo verpleegkundige steeds maar niks hoor op mijn aanvraag voor de verlenging van de parkeervergunning. En dat als ik moe ben ik mijn werk heel stom vind en dus enorm opzie tegen de komende dagen terwijl ik weet dat het leuk word en prima door te komen is.
Dus eigenlijk aan mezelf. Ik ga wel naar bed, dat lijkt me het beste.

Sterkte met de laatste werkloodjes 💪🏝

Tara82 schreef op 12-09-2022 om 15:20:

[..]

Bedankt!

Helaas is het bij sommige bedrijven echt triest gesteld op dit vlak. Bij het overlijden van mijn schoonmoeder heeft mijn man het ook met verschillende bedrijven aan de stok gehad. Bedrijven die dan nog steeds de post sturen naar de overledene terwijl je al 3 keer hebt laten weten dat die dood is.

Ik snap ook wel dat je iemand inhuurt om al dit soort dingen voor je te regelen.

Komt bekend voor. Mijn vader was overleden en ik heb het abonnement op zijn krant opgezegd. Dat ging op zich vlot.
Alleen een half jaar later kreeg ik een brief van de krant gericht aan mijn vader. Dat het wel jammer was dat hij z'n abonnement had opgezegd... wtf. 
Ik heb er overigens wel achteraan gebeld. De persoon aan de telefoon zei dat iedereen die had opgezegd na een half jaar zo een brief kreeg. 
En dat dat in dit geval niet zo handig was. 

Er zullen toch wel vaker abonnementen worden opgezegd om dat een abonnee overlijdt? 

TanSwallow86

TanSwallow86

12-09-2022 om 21:00

Ik gooide een beker water omver, halve tapijt zeiknat. Er ligt nu een badlaken overheen. Nou ja, water vlekt niet. Heb mijn hoofd er ook niet bij. 
Nu het met mijn vader ook slecht gaat. En had vandaag koppijn 

Dat de oetlul van een monteur in onze gloednieuwe caravan de tv-beugel verkeerd heeft gemonteerd, waardoor deze zojuist van de muur is gekomen nu zit ik met onnodige gaatjes in de wand en een tv-beugel die niet meer aan de muur hangt. Morgen maar even bellen en ze mogen het lekker gaan fixen. De caravan gaat morgen de stalling in, dus ze zien maar hoe ze het oplossen. Ik ga niet half Nederland door rijden naar hen toe in ieder geval. En ik wil ook niks in de wand zien van gaatjes, als de beugel wel goed gemonteerd is. Ben dus benieuwd morgen…

HarleyQuin schreef op 12-09-2022 om 21:00:

Ik gooide een beker water omver, halve tapijt zeiknat. Er ligt nu een badlaken overheen. Nou ja, water vlekt niet. Heb mijn hoofd er ook niet bij.
Nu het met mijn vader ook slecht gaat. En had vandaag koppijn

O jee 😕 Gaat het psychisch of lichamelijk slecht met je vader?

oudmaarnognietkoud schreef op 12-09-2022 om 20:57:

[..]

Komt bekend voor. Mijn vader was overleden en ik heb het abonnement op zijn krant opgezegd. Dat ging op zich vlot.
Alleen een half jaar later kreeg ik een brief van de krant gericht aan mijn vader. Dat het wel jammer was dat hij z'n abonnement had opgezegd... wtf.
Ik heb er overigens wel achteraan gebeld. De persoon aan de telefoon zei dat iedereen die had opgezegd na een half jaar zo een brief kreeg.
En dat dat in dit geval niet zo handig was.

Er zullen toch wel vaker abonnementen worden opgezegd om dat een abonnee overlijdt?

Tjonge, daar mogen ze wel beter op letten, vind ik.

TanSwallow86

TanSwallow86

12-09-2022 om 21:32

Elmie schreef op 12-09-2022 om 21:14:

[..]

O jee 😕 Gaat het psychisch of lichamelijk slecht met je vader?

We gaan er van uit dat het psychisch is. Zijn korte termijn geheugen is er praktisch niet meer, lange termijn geheuen nog wel.

We maken ons ook zorgen ivm zijn autorijden.

Mijn vader zelf vind van niet, maar zijn broer heeft gezegt dat ie rustig aan moet doen met autorijden, hij gebruikt zijn auto als racewagen. Hij herkent familie leden niet meer. 

De nieuwe gedragscode van het werk waar wij ons 24/7 aan horen te houden.. wtf 

ow en wtf mag ik nu vast privé ook niet meer zeggen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.