Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

HarleyQuin schreef op 12-09-2022 om 21:32:

[..]

We gaan er van uit dat het psychisch is. Zijn korte termijn geheugen is er praktisch niet meer, lange termijn geheuen nog wel.

We maken ons ook zorgen ivm zijn autorijden.

Mijn vader zelf vind van niet, maar zijn broer heeft gezegt dat ie rustig aan moet doen met autorijden, hij gebruikt zijn auto als racewagen. Hij herkent familie leden niet meer.

HQ, zou het ook kunnen dat naast het psychische er toch ook iets andersmans de hand is? Dat, toen je moeder nog leefde,  je ouders samen een evenwicht hadden gevonden waardoor alles nog redelijk in evenwicht werd gehouden en dat nu je vader het niet meer kan camoufleren? Ik bedoel eigenlijk gewoon: kan er sprake zijn van (beginnende)dementie? 

[..]

We gaan er van uit dat het psychisch is. Zijn korte termijn geheugen is er praktisch niet meer, lange termijn geheuen nog wel.

Mijn vader zelf vind van niet, maar zijn broer heeft gezegt dat ie rustig aan moet doen met autorijden, hij gebruikt zijn auto als racewagen. Hij herkent familie leden niet meer.

[..]

he getver 

Is jouw vader onder doktersbehandeling? Medicatie en vitamines en zo in orde? Een ontsteking ergens, bijv. een blaasontsteking, kan mensen soms ook verward maken. Zijn dit soort dingen uitgesloten? 
Van dat autorijden zou ik mij ook zorgen maken. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-09-2022 om 21:39

oudmaarnognietkoud schreef op 12-09-2022 om 21:37:

[..]

[..]

he getver

Is jouw vader onder doktersbehandeling? Medicatie en vitamines en zo in orde? Een ontsteking ergens, bijv. een blaasontsteking, kan mensen soms ook verward maken. Zijn dit soort dingen uitgesloten?

nou idd, ik zou de sleutels afnemen. Hij zal maar een ongeluk veroorzaken. 

Milala schreef op 12-09-2022 om 21:36:

De nieuwe gedragscode van het werk waar wij ons 24/7 aan horen te houden.. wtf

Krijg je dan ook 24/7 betaald?

TanSwallow86

TanSwallow86

12-09-2022 om 21:59

oudmaarnognietkoud schreef op 12-09-2022 om 21:37:

[..]

[..]

he getver

Geen doktersbehandeling. Ik weet zelf weinig, krijg alles via mijn oudste zus te horen. Hij is nu nog in Duitsland met vakantie. Als goed is komt hij eind september weer thuis. Hij heeft een groep vrienden op camping, die houden hem ook in de gaten. 

Het autorijden heb ik zelf meegemaakt nadat wij toen bij mijn moeder waren geweest, toen ze nog opgebaard lag. Hij gaf zijn slippers de schuld. 

Ik heb er nachtmerries van, van mijn vader met het autorijden. Vanacht weer, maar nu niet over autorijden. 

Mischa83 schreef op 12-09-2022 om 21:53:

[..]

Netherfield schreef op 12-09-2022 om 19:02:

Hoe kun je nu vergeten dat je vrijdag op vakantie gaat? Gelukkig wil er iemand anders invallen.

stokstaart schreef op 12-09-2022 om 19:40:

Aan mijn kneiterende hoofdpijn en het feit dat ik nog 2 hele en een halve dag moet werken voor ik vrijdag vakantie heb. En ook dat ik van de arbo verpleegkundige steeds maar niks hoor op mijn aanvraag voor de verlenging van de parkeervergunning. En dat als ik moe ben ik mijn werk heel stom vind en dus enorm opzie tegen de komende dagen terwijl ik weet dat het leuk word en prima door te komen is.
Dus eigenlijk aan mezelf. Ik ga wel naar bed, dat lijkt me het beste.

Sterkte en beterschap!

Mischa83 schreef op 12-09-2022 om 21:53:

[..]

Zou je dan toch wel verwachten toch?

Milala schreef op 13-09-2022 om 06:38:

[..]

Zou je dan toch wel verwachten toch?

Ben wel heel benieuwd naar die gedragscode eerlijk gezegd. Kan toch niet van je verwacht worden?

Ik heb weer een nacht slecht geslapen 
Kwart over 3 wakker en daarna niet weer geslapen 
Net weer ingedommeld, maakte de pup me wakker, pfff gaat een lange dag worden

Regendrup. schreef op 13-09-2022 om 07:19:

[..]

Ben wel heel benieuwd naar die gedragscode eerlijk gezegd. Kan toch niet van je verwacht worden?

Het is een bijna 40 pagina dik document om zich volledig in te dekken tegen me too situaties. Maar men verwacht ook dat ik connecties met werkrelaties vermijd in de privesituatie. Dat betekent dat ik dus naar een andere carwash moet en niet meer in elk restaurant kan gaan eten omdat werkrelaties daar werken. 

Milala schreef op 13-09-2022 om 07:36:

[..]

Het is een bijna 40 pagina dik document om zich volledig in te dekken tegen me too situaties. Maar men verwacht ook dat ik connecties met werkrelaties vermijd in de privesituatie. Dat betekent dat ik dus naar een andere carwash moet en niet meer in elk restaurant kan gaan eten omdat werkrelaties daar werken.

Maar dat is dan toch onvermijdelijk, wat een rare situatie

Al die vacatures binnen onze afdeling... en wij ze maar inplannen.

Milala schreef op 13-09-2022 om 07:36:

[..]

Wat idioot. Daar zou ik niet mee akkoord gaan tenzij er een flinke vergoeding tegenover staat. Van werkrelaties krijg je juist korting (althans mijn vader kreeg vroeger juist vaak dingen belastingvrij als hij iets privé bij zakenrelaties kocht) 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.