Huiskamer
rionyriony
09-09-2022 om 11:33
Ik had een pak er lekker uitziende schuimtorentjes bij de kassa meegenomen maar het blijken geen schuimpjes te zijn maar iets wat ik maar matig lekker vind.
Het stond er wel op hoor, wat het was (corn starch cookies, dus maizenakoekjes), maar ik ging op het uiterlijk af. Je kan niet voor alles je bril opzetten om de info door te nemen. Teleurstellend dus. Een beetje.
Lollypopje
09-09-2022 om 11:33
rionyriony schreef op 09-09-2022 om 11:23:
[..]
Dan hebben ze het té goed verborgen, in de verwachting dat de bezoekers hun site zó interessant vinden dat ze geen bezwaar hebben tegen een kwartier lang de FAQ's doornemen.
Er zijn gewoon heel veel stomme sites.
Die zijn er ook zeker. De site van het CAK is net zo erg als hun telefonische doorkiesnummers 😂
Irregular_Choice
09-09-2022 om 11:44
Dolfje schreef op 09-09-2022 om 10:11:
[..]
Bij ons " zijn jullie open"
Ow ja!! Die heb ik ook soms ja
wel vermakelijk, dat soort telefoontjes!
Irregular_Choice
09-09-2022 om 11:46
rionyriony schreef op 09-09-2022 om 11:23:
[..]
Dan hebben ze het té goed verborgen, in de verwachting dat de bezoekers hun site zó interessant vinden dat ze geen bezwaar hebben tegen een kwartier lang de FAQ's doornemen.
Er zijn gewoon heel veel stomme sites.
Dat valt wel mee bij ons. Locatie kiezen en het is het eerste wat je ziet, adres, telefoonnummer en mailadres
Moxxie
09-09-2022 om 11:52
Irregular_Choice schreef op 09-09-2022 om 11:46:
[..]
Dat valt wel mee bij ons. Locatie kiezen en het is het eerste wat je ziet, adres, telefoonnummer en mailadres
![]()
Duidelijk. Het ligt niet aan de antwoordapparaten, de wachtrijen of de websites, maar er mankeert vanalles aan de mensen die bellen.
Lollypopje
09-09-2022 om 12:22
Wat een discussie. Het kan aan beiden liggen. Sommige websites zijn bagger en sommige mensen lezen niet. Beiden weet ik uit persoonlijke ervaring.
Maar als iemand zich ergert aan dat bandje ga ik er in elk geval vanuit dat dat wel iemand is die leest.
Moxxie
09-09-2022 om 12:29
Lollypopje schreef op 09-09-2022 om 12:22:
Wat een discussie. Het kan aan beiden liggen. Sommige websites zijn bagger en sommige mensen lezen niet. Beiden weet ik uit persoonlijke ervaring.
Maar als iemand zich ergert aan dat bandje ga ik er in elk geval vanuit dat dat wel iemand is die leest.
Het gaat om het weerwoord Lollypopje. Je post dat je je als beller ergert aan een bandje, en dan krijg je als reactie te horen wat er allemaal mankeert aan de bellers. Ik dacht dat dat niet de bedoeling was van dit topic.
FaithfulDuck87
09-09-2022 om 12:32
Moxxie schreef op 09-09-2022 om 12:29:
[..]
Het gaat om het weerwoord Lollypopje. Je post dat je je als beller ergert aan een bandje, en dan krijg je als reactie te horen wat er allemaal mankeert aan de bellers. Ik dacht dat dat niet de bedoeling was van dit topic.
in zo verre wel dat de ander zich ergert aan bellers die niet goed de site lezen.
SuzyQFive
09-09-2022 om 12:34
Mischa83 schreef op 09-09-2022 om 10:58:
[..]
Je kunt het mogelijk om laten zetten naar pgb en dan deze partij alsnog zelf inkopen? Je hebt namelijk het recht je eigen zorgaanbieder te kiezen.
Zal het even uitzoeken 👍🏻
Edit: ik zie inderdaad dat het evt mogelijk is.
HAHA!wait..what
09-09-2022 om 12:42
Ik heb maar 1.5 uur geslapen vannacht en ben zo moe 😴
Hond was ziek en krabbelde de hele tijd aan de deur en ik kon horen dat ze de hele tijd rondliep in de woonkamer (slaapkamer op begane grond).
Na 100 keer er uit te zijn geweest, en vele pogingen om met haar naar buiten te gaan (terwijl het regende) heb ik toch maar toegegeven.. Deur van de woon- en onze slaapkamer open gelaten en toen kwam ze naast mijn bed, op de grond liggen en viel ze gelukkig in slaap. Maar ik was klaarwakker natuurlijk 😅
Auwereel
09-09-2022 om 12:42
Friezinnetje schreef op 09-09-2022 om 12:32:
[..]
in zo verre wel dat de ander zich ergert aan bellers die niet goed de site lezen.
Voor (functionele) analfabeten valt lezen niet mee. Dan kan je wel zeggen, lees de site, maar als dat niet lukt, hebben die een probleem.
HAHA!wait..what
09-09-2022 om 12:43
SuzyQFive schreef op 09-09-2022 om 12:34:
[..]
Zal het even uitzoeken 👍🏻
Edit: ik zie inderdaad dat het evt mogelijk is.
Oh dat zou heel fijn voor je zijn als dat te regelen is!
Lollypopje
09-09-2022 om 12:44
Moxxie schreef op 09-09-2022 om 12:29:
[..]
Weerwoord mag inderdaad niet, maar andere mensen mogen zich wel ergeren aan dat er mensen zijn die websites niet lezen. Wat weer los staat van de ergernis over het bandje.
Ik zag maar één post die als weerwoord geassocieerd zou kunnen worden. De rest was meer doorassocieren op dat onderwerp.
Lollypopje
09-09-2022 om 12:51
Auwereel schreef op 09-09-2022 om 12:42:
[..]
Voor (functionele) analfabeten valt lezen niet mee. Dan kan je wel zeggen, lees de site, maar als dat niet lukt, hebben die een probleem.
Klopt en die mensen moeten ook echt tegemoet gekomen worden.
Maar niet iedereen die dat soort dingen vraagt is dat ook. De mensen met wie ik te maken had waren dat, gezien de functie waar ze op solliciteerden, veelal niet. Veel mensen zijn ook gewoon makkelijk en vinden vragen makkelijker, dan zelf kijken.
In die categorie heb ik ook wel een mooie anecdote. Ik was alleen thuis mey mijn broer. Mijn broer zat met zijn hoofd in de vriezer opzoek naar kroketten, omdat hij die wilde bakken. Riep vervolgend naar mij, hoe lang die in de frituur moesten. Terwijl ik nooit kroket eet. Op mijn vraag, waarom hij dat vroeg was zijn antwoord letterlijk dat dat sneller was dan zelf kijken 🤦♀️
Hij is gelukkig inmiddels niet meer zo, maar er is helaas een groep mensen die die eigenschap niet verliest. En ik help met liefde echt iedereen, maar mensen die zelf te makkelijk of lui zijn om zelf te kijken terwijl ze dat prima kunnen, daar erger ik me wel aan.
Rondstruiner
09-09-2022 om 12:53
Lollypopje schreef op 09-09-2022 om 10:13:
[..]
Herkenbaar. Ik heb ooit een vacature uitgezet voor een werkgever. Hoeveel mailtjes en telefoontjes we niet kregen met vragen, waarvan het antwoord letterlijk in de vacature stond 🤦
Dat komt volgens mij (los van de mensen die gewoon slecht lezen) dan weer omdat je enorm gepusht wordt in sollicitatietrainingen om te bellen als je gaat solliciteren. Niet gebeld is niet gesolliciteerd heb ik zelfs gehoord. Terwijl ik toch echt vaker ben aangenomen zonder te bellen dan met bellen... Ik bel zelf alleen als ik echt iets te vragen hebt wat van belang is om te weten vóór ik mijn sollicitatie in stuur. Maar dat vonden die cursusgevers maar niks.