Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

oudmaarnognietkoud schreef op 08-09-2022 om 17:38:

[..]

Dat is getverdegetver Heb je nog iets tegen de hondeneigenaar gezegd?

(pup van mijn pa (zaliger) heeft een keer op het strand z'n poot opgetild tegen de rug van iemand die in de branding zat.
Die persoon had het zelf gelukkig niet in de gaten maar reken maar dat pup een uitbrander heeft gehad.)

je pup🤭

Jazeker, ik heb de hond voor viespeuk uitgescholden, maar baasje nam het voor de hond op. Jaja, geur markeren.... Ik ben geen paaltje 😵‍💫

Goede tijden bijna een half uur later laten beginnen, omdat koningin Elizabeth overleden is?

Doe dat geleuter dan op 1 zender en niet overal.

Treurniet schreef op 08-09-2022 om 20:29:

Goede tijden bijna een half uur later laten beginnen, omdat koningin Elizabeth overleden is?

Doe dat geleuter dan op 1 zender en niet overal.

Het 8uur journaal heeft 50 minuten geduurd.  Eerst een half uur over Elisabeth. 

mijn kat die maar loopt tezeuren om eten, terwijl het al lang en breed klaar ligt,....

Aan de hond; ze heeft al 5 keer gespuugd vandaag.. Kan ze niks aan doen natuurlijk (en ik knuffel haar maar extra vaak want ze kijkt zo zielig) maar ik vind het zo smerig 

Strijkijzer schreef op 07-09-2022 om 23:09:

[..]

En waarom vertellen ze op die bandjes allemaal van die domme dingen? “Wist u, dat u op de site een heleboel antwoorden op uw vragen kunt vinden?”
Lieverd, als ik het op de site kon vinden, zou ik echt echt echt niet bellen.

Geloof mij, er bellen genoeg mensen voor dingen die bij ons gewoon op de website staan hoor. Zoals wat ons mailadres is…daar staan ze dan 10 minuten voor in de wacht.

Grom! Ik heb zo’n vier jaar thuiszorg (hulp in de huishouding) en nu vertelt mijn hulp dat de aanbesteding van de gemeente gaat veranderen en dat deze thuiszorgorganisatie niet meer in de gemeente mag opereren. 
Ik kan hier zo pissig om worden. Hebben ze wel een idee hoe lastig het uberhaupt al is om een goede hulp te krijgen? Ben ik eindelijk weer blij met iemand, is ze over een paar maanden weer weg. 

Dat iemand zijn bakfiets pal achter mijn fiets had gezet.

Ik was bij de supermarkt en omdat er niemand naast me stond kon ik mijn fiets gelukkig draaien, maar als dat niet het geval was moest  ik rechtdoor en dan zit je gelijk op de ''weg'' van het parkeerterrein.

Irregular_Choice schreef op 09-09-2022 om 07:52:

[..]

Geloof mij, er bellen genoeg mensen voor dingen die bij ons gewoon op de website staan hoor. Zoals wat ons mailadres is…daar staan ze dan 10 minuten voor in de wacht.

Bij ons " zijn jullie open"

[..]

Herkenbaar. Ik heb ooit een vacature uitgezet voor een werkgever. Hoeveel mailtjes en telefoontjes we niet kregen met vragen, waarvan het antwoord letterlijk in de vacature stond 🤦

SuzyQFive schreef op 09-09-2022 om 09:53:

Grom! Ik heb zo’n vier jaar thuiszorg (hulp in de huishouding) en nu vertelt mijn hulp dat de aanbesteding van de gemeente gaat veranderen en dat deze thuiszorgorganisatie niet meer in de gemeente mag opereren.
Ik kan hier zo pissig om worden. Hebben ze wel een idee hoe lastig het uberhaupt al is om een goede hulp te krijgen? Ben ik eindelijk weer blij met iemand, is ze over een paar maanden weer weg.

Dat is nu de tweede keer deze week dat er reacties komen als iemand zegt dat hij/zij zich ergert aan de antwoordapparaten en lange wachtrijen als je ergens naartoe belt. Dat is toch heel normaal en geen kritiek op degene die je uiteindelijk aan de lijn krijgt? Het is minder persoonlijk dan klagen over je buren hoor.

SuzyQFive schreef op 09-09-2022 om 09:53:

Je kunt het mogelijk om laten zetten naar pgb en dan deze partij alsnog zelf inkopen? Je hebt namelijk het recht je eigen zorgaanbieder te kiezen. 

Moxxie schreef op 09-09-2022 om 10:50:

Dat is nu de tweede keer deze week dat er reacties komen als iemand zegt dat hij/zij zich ergert aan de antwoordapparaten en lange wachtrijen als je ergens naartoe belt. Dat is toch heel normaal en geen kritiek op degene die je uiteindelijk aan de lijn krijgt? Het is minder persoonlijk dan klagen over je buren hoor.

Oh ik snap de ergernis hoor en die mag er zeker zijn. Ik moest door de reacties gewoon zelf ook weer denken aan een ergernis van de andere kant.

Dus was van mij in elk geval niet als commentaar bedoeld

[..]

Dan hebben ze het té goed verborgen, in de verwachting dat de bezoekers hun site zó interessant vinden dat ze geen bezwaar hebben tegen een kwartier lang de FAQ's doornemen.

Er zijn gewoon heel veel stomme sites.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.