Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

rooiekater schreef op 07-09-2022 om 20:26:

Waarom moet je als homoseksueel uit de kast komen . Was vandaag met een man op stap kennis maken beetje kijken of er evt vriendschap in zit. Deze man is via via bij mij gekomen.
Blijkbaar wilde hij meer. Ik gaf aan dat ik op vrouwen val. Hij was totaal verbaasd dat hem dat niet was verteld. Hij vroeg gelijk wanneer ik uit de kast kwam... Uhm nooit... het is gewoon zo een hetro komt toch ook niet uit de kast?

Toen ik de eerste keer mijn vrienden vertelde verliefd te zjjn op een vrouw was het vooral geniet er van. Zoaks we ook tegen andere zeggen als ze verliefd zijn geniet er van.

Dat snap ik inderdaad ook niet. Het zou zoveel mooier zijn als dat ook gewoon zou kunnen ZIJN, ipv dat het moet worden aangekondigd of in de krant moet. 

Zou grappig zijn, als elke hetero vanaf nu "uit de kast" zou komen, zo van "hey pap... mam... ik moet jullie iets vertellen. Ik ben hetero!" 

Lekker genieten rooiekater, whatever floats your goat!

Regendrup. schreef op 07-09-2022 om 20:32:

[..]

Dat snap ik inderdaad ook niet. Het zou zoveel mooier zijn als dat ook gewoon zou kunnen ZIJN, ipv dat het moet worden aangekondigd of in de krant moet.

Zou grappig zijn, als elke hetero vanaf nu "uit de kast" zou komen, zo van "hey pap... mam... ik moet jullie iets vertellen. Ik ben hetero!"

Lekker genieten rooiekater, whatever floats your goat!

Mijn tegen vraag is dat ook altijd wanneer ben jij uit de kast gekomen.

En ja ik snap dat je als puber er mee kan worstelen maar dan nog. 

Ik zie wel wat er op mijn pad komt.

rooiekater schreef op 07-09-2022 om 20:26:

Waarom moet je als homoseksueel uit de kast komen . Was vandaag met een man op stap kennis maken beetje kijken of er evt vriendschap in zit. Deze man is via via bij mij gekomen.
Blijkbaar wilde hij meer. Ik gaf aan dat ik op vrouwen val. Hij was totaal verbaasd dat hem dat niet was verteld. Hij vroeg gelijk wanneer ik uit de kast kwam... Uhm nooit... het is gewoon zo een hetro komt toch ook niet uit de kast?

Toen ik de eerste keer mijn vrienden vertelde verliefd te zjjn op een vrouw was het vooral geniet er van. Zoaks we ook tegen andere zeggen als ze verliefd zijn geniet er van.

Een man zal er wat meer in zoeken dan vriendschap en dan is het lullig als ie niet van te voren hoort dat ie bij jou geen kans maakt.

redbulletje schreef op 07-09-2022 om 21:15:

[..]

Een man zal er wat meer in zoeken dan vriendschap en dan is het lullig als ie niet van te voren hoort dat ie bij jou geen kans maakt.

Precies, dat is de goede conclusie waarschijnlijk. 

Maar je kan toch gewoon vrienden zijn met een man?

Netherfield schreef op 07-09-2022 om 21:39:

Maar je kan toch gewoon vrienden zijn met een man?

Ja nou precies dit. Hoe bekrompen is het om te denken dat "een man" alleen maar van iets anders uitgaat. 

[..]

Dus? Dan komt hij erachter dat zijn verwachtingen niet kloppen. Germ wat zielig 😂

[..]

Dat ligt er maar net aan wat er vooraf aan verwachtingen is gecommuniceerd.

Als iemand je voorstelt als een date is het anders dan wanneer iemand je samenbrengt omdat iemand vriendschap zoekt, maar je desondanks toch hoopt op meer.

Wat zou de reden zijn dat een man een platonische vriendin zoekt? Als je elkaar tijdens een hobby/sport tegenkomt wellicht maar je laten voorstellen met alleen de optie vriendschap lijkt me vanuit de vrouw nogal naïef gedacht.

[..]

Een vrouw zou net zo goed meer kunnen zoeken/willen dan alleen vriendschap bij/met een andere vrouw. Moet je dan voortaan maar meteen bij elk contact zeggen waar je op valt, voor het geval iemand er misschien meer achter zoekt of van je wil?  

Edit; en waarom zou dat vanuit een vrouw naïef gedacht zijn dat een vriendschap met een man moet kunnen? Een man wil altijd meer dan vriendschap maar een vrouw kan op haar beurt wel alleen vrienden zijn..?

Grmbl… Net twee dagen met een holter ECG gelopen, wel een paar korte ritmestoornisjes maar niet noemenswaardig. Vanmiddag afgedaan en nu de hele avond al een hart die gewoon maar wat doet…

SuzyQFive schreef op 07-09-2022 om 22:56:

Grmbl… Net twee dagen met een holter ECG gelopen, wel een paar korte ritmestoornisjes maar niet noemenswaardig. Vanmiddag afgedaan en nu de hele avond al een hart die gewoon maar wat doet…

Oh wat stom.. Krijg je nog meer onderzoeken? (echo en/of hartfilmpje). Bij mijn jaarlijkse controles heb ik standaard holter en echo.

Treurniet schreef op 07-09-2022 om 13:19:

Waarom krijg je tegenwoordig overal een bandje in plaats van gewoon iemand die de telefoon opneemt?

En waarom vertellen ze op die bandjes allemaal van die domme dingen? “Wist u, dat u op de site een heleboel antwoorden op uw vragen kunt vinden?” 
Lieverd, als ik het op de site kon vinden, zou ik echt echt echt niet bellen. 

HAHA!wait..what schreef op 07-09-2022 om 23:01:

[..]

Oh wat stom.. Krijg je nog meer onderzoeken? (echo en/of hartfilmpje). Bij mijn jaarlijkse controles heb ik standaard holter en echo.

Eerst stond dit op het programma. Ik heb wel al bloed laten prikken waaruit iig komt dat mijn HB (10.0) en Hematocriet (0.45) aan de hoge kant zijn. Bloeddruk bij de huisarts was 160/80 (net na het snel fietsen). 

redbulletje schreef op 07-09-2022 om 22:53:

Wat zou de reden zijn dat een man een platonische vriendin zoekt? Als je elkaar tijdens een hobby/sport tegenkomt wellicht maar je laten voorstellen met alleen de optie vriendschap lijkt me vanuit de vrouw nogal naïef gedacht.

We delen dezelfde hobby en vanuit daar zijn we aan elkaar voor gesteld.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.