Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Waarom zijn mensen zo godvergeten onverschillig? Hoe kun je nou ergens een ruim jaar werken en nog niet weten waar je bepaalde info kunt vinden???

Ik had iets besteld van de week op bol.com
Ging dan via een andere aanbieder, maar nadat je besteld hebt krijg je dus van bol.com een bevestiging, ook nog van die aanbieder. Vervolgens dat het pakketje onderweg is van bol.com en van de aanbieder. En dan weer van die mailtjes en op het laatst krijg je dan ook nog eens mailtjes of je een review wil achterlaten en hoe je de service zou beoordelen blabla ook van beide partijen.

Een andere ergenis vandaag: ik geef borstvoeding en gebeurt weleens dat als ik sta ik iets voel lopen of als ik de ene borst geef de andere gaat lekken  Vanochtend werd ik wakker en zaten er allemaal natte plekken in m’n bed

Waarom krijg je tegenwoordig overal een bandje in plaats van gewoon iemand die de telefoon opneemt? 

Bellejolie schreef op 07-09-2022 om 12:33:

Waarom zijn mensen zo godvergeten onverschillig? Hoe kun je nou ergens een ruim jaar werken en nog niet weten waar je bepaalde info kunt vinden???

Omdat je nergens meer een vast contract lijkt te krijgen en de baas niet loyaal is naar het personeel?

Treurniet schreef op 07-09-2022 om 13:21:

[..]

Omdat je nergens meer een vast contract lijkt te krijgen en de baas niet loyaal is naar het personeel?

Ze heeft gewoon een vast contract gekregen na een jaar.

En als ze zich niet gewaardeerd voelt of zo, staat het haar vrij elders te solliciteren.. 

Nee hoor, ik heb haar een jaar meegemaakt nu en het is echt gewoon domheid gecombineerd met de onwil dingen te leren en te doen. Ik bedoel,  als je na een jaar nog steeds basale dingen als een overdracht lezen 'vergeet'. En dat je dat ook niet verbergt maar hardop tegen collega's en manager zegt: 'waar staat dat dan? In de overdracht van 3 dagen geleden? Oh, niet gelezen'. Dan ben je gewoon dom en onverschillig.

Kadushi schreef op 06-09-2022 om 12:07:

[..]

Hier van de week een gemuteerde hellespin boven de keukendeur, zweet brak me uit, brr. Opgezocht en bleek een wolfsspin te zijn. Bij het opruimen in de tuin schoot er een weg van onder een emmer, dacht in de eerste instantie dat het een muis was, zo groot en snel! Beiden waren serieus in spanwijdte zo groot als je middelvinger.

Het zijn echt jachtspinnen, heel mijn tuin, inclusief tuinset, zie je van die dichtte witte webben. Ik vind ze zo eng dat ik de kruisspinnen, waar ik vorig jaar nog van op de loop ging, niet eens meer zie hangen, die lijken er vergeleken met deze bloeddorstig kijkende turbomonsters ,vriendelijk en vredelievend bij.

Komt echt door het klimaat denk ik, nog even en we hebben hier tropische giftige spinnen.

Agressieve en giftige valse wolfspin vestigt zich overal in Nederland: elk jaar een verdubbeling (msn.com)

Eindelijk klaar met mijn haar; er moest van alles aan gebeuren en daar ben ik dan meerdere uren mee zoet. Ik had tevoren een schotel volgegoten met Maria Nilla (lijkt op vla) omdat het anders haast niet uit de fles te krijgen was; het is nog langzamer dan advocaat, maar mijn haar was nog goed genoeg dus alles weer teruggegoten in de fles want ik ben een zuinig type.

ik ben zenuwachtig voor mn sollicitatiegesprek 😅. Zit hier te trillen als een rietje! Wat stom

Wobbelkont schreef op 07-09-2022 om 16:25:

ik ben zenuwachtig voor mn sollicitatiegesprek 😅. Zit hier te trillen als een rietje! Wat stom

Nee hoor. Niet raar! Zou ik ook hebben. Gaat vast goed komen 👍

Hoe is het gegaan Wobbel?

Nee dat is toch niet stom? Tenminste, ik zou dat ook hebben hoor    Hoe is het gegaan?

Bedankt voor de interesse dames. Mag zaterdag al een paar uur proefdraaien! Morgen nog een gesprek bij een ander bedrijf. Bizar dit hoor, dat t zo snel kan gaan!

Wobbelkont schreef op 07-09-2022 om 19:46:

Bedankt voor de interesse dames. Mag zaterdag al een paar uur proefdraaien! Morgen nog een gesprek bij een ander bedrijf. Bizar dit hoor, dat t zo snel kan gaan!

Wow super 💪

Waarom moet je als homoseksueel uit de kast komen  . Was vandaag met een man op stap kennis maken beetje kijken of er evt vriendschap in zit. Deze man is via via bij mij gekomen.
Blijkbaar wilde hij meer. Ik gaf aan dat ik op vrouwen val. Hij was totaal verbaasd dat hem dat niet was verteld. Hij vroeg gelijk wanneer ik uit de kast kwam... Uhm nooit... het is gewoon zo een hetro komt toch ook niet uit de kast? 

Toen ik de eerste keer mijn vrienden vertelde verliefd te zjjn op een vrouw was het vooral geniet er van. Zoaks we ook tegen andere zeggen als ze verliefd zijn geniet er van.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.