Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Helena71 schreef op 05-09-2022 om 11:07:

[..]

Ik deel je ergernis en frustratie.

Neem meer mensen aan. Juist een klantenservice kan tegenwoordig heel goed thuis. Maar ja, dat brengt natuurlijk geen geld in het laatje.

Ja joh, ze liggen opgestapeld voor de deur om bij ons te komen werken hoor  en ik werk bij een goed betaald callcenter in een specifieke branche waar je gediplomeerd voor moet zijn. Dus het ligt niet eens aan het salaris bij ons. Maar er is gewoon niemand te vinden…

Aan dit soort uitspraken erger ik me dus. Gewoon vanwege de onwetendheid van mensen over hoe het er aan toe gaat op de vloer bij ons. Echt, geloof me. Ook wij willen geen flinke wachttijd en ontevreden klanten daardoor

Irregular_Choice schreef op 05-09-2022 om 21:05:

[..]

Ja joh, ze liggen opgestapeld voor de deur om bij ons te komen werken hoor en ik werk bij een goed betaald callcenter in een specifieke branche waar je gediplomeerd voor moet zijn. Dus het ligt niet eens aan het salaris bij ons. Maar er is gewoon niemand te vinden…

Mijn zoon werkt ook op een klantenservice en waar ze vijf jaar geleden op de stoep lagen te bedelen voor meer diensten worden opstaande diensten nu voor grof geld aangeboden… Zoon heeft daarom expres een contract genomen voor 28u maar werkt fulltime voor soms wel €25-€30 p/u voor de uren boven zijn contract. 

SuzyQFive schreef op 05-09-2022 om 21:11:

[..]

Mijn zoon werkt ook op een klantenservice en waar ze vijf jaar geleden op de stoep lagen te bedelen voor meer diensten worden opstaande diensten nu voor grof geld aangeboden… Zoon heeft daarom expres een contract genomen voor 28u maar werkt fulltime voor soms wel €25-€30 p/u voor de uren boven zijn contract.

Dat is bij ons geen optie helaas, gewoon een cao.

Irregular_Choice schreef op 05-09-2022 om 21:03:

[..]

Ik erger me dan weer kapot aan al die mensen die perce nog even moeten melden dat ze zo ontzettend lang in de wacht hebben moeten staan bij ons. Ja! Dat weet ik! Ik kijk de hele dag tegen de wachttijd aan en als ik sneller kon bellen dan deed ik dat echt wel. Alsof ik het leuk vind om 40 man in de wacht te zien staan met 20 minuten wachttijd erachter. Maar het is nu eenmaal niet anders. Als er personeel te vinden was, dan hadden we die echt wel aangenomen en zaten we niet maar met 5 man te bellen terwijl dat er eigenlijk minimaal 10 moeten zijn.

ik ook, heb 2x bij de klantenservice gewerkt, wat het ook is, je doet je best maar als de klant maar blijft praten  of als ze te weinig/geen goede info geven ja dan duurt het ook 100 jaar.

om ook even op je andere bericht terug te komen, bij ons schoot iedereen in de stress , als we een flinke wachtrij hadden want dan wisten we het het wordt back to back telefoontjes en die waren echt klote kreeg amper adempauze

nlies schreef op 05-09-2022 om 01:53:

[..]

ja er liep een hele grote hier, wilde hem vangen maar hij was ook erg snel. heb hem niet meer gezien, dus gen idee of hij nog ergens in de buurt zit. Maar wat ik niet zie, is er niet

Heb jij ook sneller lopende spinnen? Die gaan normaal toch niet zo snel???

Jeuk! Ik loop met een holterkastje en de plakkers jeuken 😥

SuzyQFive schreef op 05-09-2022 om 23:18:

Jeuk! Ik loop met een holterkastje en de plakkers jeuken 😥

Oh irritant, daar heb ik ook altijd last van! Vooral met warn weer.. Hoe lang moet je m dragen? 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-09-2022 om 08:57

Ik droom zeer intens, zeer realistisch en soms lucide, vooropgesteld dat ik daarvan kan genieten, is het soms ook een beetje veel. Gisteren een drukke dag en deze nacht was het weer prijs. Eerst een droom waarin ik mijn broer neerstak en vervolgens vluchtte voor de politie, om over te gaan in een droom waarin mijn ouders mij bewerkten met messen en te eindigen met een droom waarin ik samen met een pas bevallen vrouw haar baby oppeuzelde; pff. Voel me geradbraakt deze ochtend, alsof ik helemaal niet geslapen heb. 
Daarnaast lig ik volgens mijn vrouw geen vijf minuten stil in mijn slaap (ik lig te "lopen", woelen, begin te masturberen, etc.), tegenwoordig slaap ik dus zoveel mogelijk apart waardoor ik hierover geen info meer krijg; maar daar ik vanochtend wakker werd met mijn hoofd op het voeteinde, zal het weer een woelige nacht geweest zijn. 
Erger me dus een beetje aan mezelf. 

Valdemar schreef op 06-09-2022 om 08:57:

Ik droom zeer intens, zeer realistisch en soms lucide, vooropgesteld dat ik daarvan kan genieten, is het soms ook een beetje veel. Gisteren een drukke dag en deze nacht was het weer prijs. Eerst een droom waarin ik mijn broer neerstak en vervolgens vluchtte voor de politie, om over te gaan in een droom waarin mijn ouders mij bewerkten met messen en te eindigen met een droom waarin ik samen met een pas bevallen vrouw haar baby oppeuzelde; pff. Voel me geradbraakt deze ochtend, alsof ik helemaal niet geslapen heb.
Daarnaast lig ik volgens mijn vrouw geen vijf minuten stil in mijn slaap (ik lig te "lopen", woelen, begin te masturberen, etc.), tegenwoordig slaap ik dus zoveel mogelijk apart waardoor ik hierover geen info meer krijg; maar daar ik vanochtend wakker werd met mijn hoofd op het voeteinde, zal het weer een woelige nacht geweest zijn.
Erger me dus een beetje aan mezelf.

Herken ik helemaal. Bij teveel stress of vermoeidheid krijg ik ook vreemde nachtmerries, of erger nog, slaapverlamming. Vaak kan ik me daaruit losmaken door een bepaalde techniek maar moet dan weer niet gelijk weer in slaap vallen want dan glij ik er zo weer in.

Heb jij het soms ook dat het gevoel, dat je zo intens kan beleven bij dit soort nare dromen, je de hele ochtend of soms dag, zo kan blijven hangen? Bij mij is dit echt een teken van emotionele en/of fysieke overbelasting. Een andere reden bij mij is op of afbouwen van medicatie. Hoe dan ook; heel vervelend en vermoeiend, ook voor je partner.

Miepjecody schreef op 05-09-2022 om 22:38:

[..]

Heb jij ook sneller lopende spinnen? Die gaan normaal toch niet zo snel???

Hier van de week een gemuteerde hellespin boven de keukendeur, zweet brak me uit, brr. Opgezocht en bleek een wolfsspin te zijn. Bij het opruimen in de tuin schoot er een weg van onder een emmer, dacht in de eerste instantie dat het een muis was, zo groot en snel! Beiden waren serieus in spanwijdte zo groot als je middelvinger. 

Het zijn echt jachtspinnen, heel mijn tuin, inclusief tuinset, zie je van die dichtte witte webben. Ik vind ze zo eng dat ik de kruisspinnen, waar ik vorig jaar nog van op de loop ging, niet eens meer zie hangen, die lijken er vergeleken met deze bloeddorstig kijkende turbomonsters ,vriendelijk en vredelievend bij. 

Komt echt door het klimaat denk ik, nog even en we hebben hier tropische giftige spinnen. 

Dat ik de ziektewet in moet 

afrodite05 schreef op 06-09-2022 om 14:36:

Oh dat is vervelend Wat is de reden? Hopelijk niet al te lang.. Al moet je er niet voor niks in natuurlijk, dus hopelijk wel genoeg rust/ruimte om te herstellen!

TanSwallow86

TanSwallow86

06-09-2022 om 14:41

Heb een puist in mijn neus, net bij de ingang. Doet erg pijn met snuiten

afrodite05 schreef op 06-09-2022 om 14:36:

Ah dat is naar. Op naar goed herstel 😘

Aan dat de morgen altijd zo snel voor bij schiet met helaas ook nog afspraken met huisarts en klusjesman. Ik wil mijn morgens vrijhouden om te mediteren! De middag en de avond duren dan weer eindeloos lang.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.