Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat als ik vraag of een overleg hybride kan er niet meteen wordt begrepen wat ik bedoel..

Hybride betekend toch gewoon een deel live en deel dat inbelt?

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

05-09-2022 om 11:07

Moxxie schreef op 05-09-2022 om 09:26:

Als je naar een klantenservice belt en je krijgt het bandje te horen met "De wachttijd is op het moment langer dan u van ons gewend bent, we vragen u daarom blablabla..."

Die LEUGEN ben ik zooooo zat! De wachttijd is altijd en overal lang en daar ben ik helemaal aan gewend, het is namelijk ALTIJD zo. Binnen een paar minuten iemand te spreken krijgen is een zeldzaamheid.

Ik deel je ergernis en frustratie. 

Neem meer mensen aan. Juist een klantenservice kan tegenwoordig heel goed thuis. Maar ja, dat brengt natuurlijk geen geld in het laatje.

Helena71 schreef op 05-09-2022 om 11:07:

[..]

Ik deel je ergernis en frustratie.

Neem meer mensen aan. Juist een klantenservice kan tegenwoordig heel goed thuis. Maar ja, dat brengt natuurlijk geen geld in het laatje.

Het betaalt ook nog eens slecht, dus snap ook wel dat mensen er niet om staan te springen. 

Ik erger me aan m’n pols, peesontsteking en dan collega’s hebben die er niets van snappen en stom lachen. Soms denk ik dat het wel gaat, en dan maak ik een beweging waardoor er een pijnscheut door m’n hele arm loopt. 

grrr
Vanmorgen achter de taxi voor kind aangebeld.
Taxi zou bij school staan vanmiddag 
Belt kind net dat er geen taxi staat 
Man in de auto om hem op te halen 
Belt kind dat de taxi er net is.
Ik man bellen, maar die hoort de telefoon niet omdat hij de radio knoerthard aan heeft

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-09-2022 om 15:57

Eerst klagen over muggen, vliegen en wespen; nu klagen over spinnen. 
Leven jullie met een spuitbus insecticide onder de arm? 

JtM

JtM

05-09-2022 om 16:11 Topicstarter

Valdemar schreef op 05-09-2022 om 15:57:

Misschien heb je het gemist, maar dit is het topic waar alle ergenissen gedeeld morgen worden. Ook als die in andermans ogen onzinnig zijn.

JtM schreef op 05-09-2022 om 16:11:

[..]

Misschien heb je het gemist, maar dit is het topic waar alle ergenissen gedeeld morgen worden. Ook als die in andermans ogen onzinnig zijn.

En misschien is het wel Valdemar's ergernis dat mensen erover klagen.

Kun je nagaan hoeveel rotbeesten er zijn 😅 (kunnen de meesten dan wel nuttig zijn, ik vind ze soms ook enorm irritant!)

Hebben we het nog niet over naaktslakken gehad? 

Die smeerlappen moeten ook weg! Vanochtend nog weer een onder m'n schoen gehad 

En ik erger mij aan de vlek in de bank. Hond had op de bank gekotst (gal) toen we weg waren. Heeft dus eerst even lekker kunnen intrekken en nu wil de vlek niet weg. Toevallig nog iemand een goede tip voor? (gaat om een leren bank). 

JtM

JtM

05-09-2022 om 16:48 Topicstarter

SombraOnline schreef op 05-09-2022 om 16:14:

[..]

En misschien is het wel Valdemar's ergernis dat mensen erover klagen.

Dan moet hij (?) zijn ergenis anders inkleden 

Bailey26 schreef op 05-09-2022 om 16:34:

[..]

Hebben we het nog niet over naaktslakken gehad?

Die smeerlappen moeten ook weg! Vanochtend nog weer een onder m'n schoen gehad

En ik erger mij aan de vlek in de bank. Hond had op de bank gekotst (gal) toen we weg waren. Heeft dus eerst even lekker kunnen intrekken en nu wil de vlek niet weg. Toevallig nog iemand een goede tip voor? (gaat om een leren bank).

Pure groene zeep al geprobeerd? 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-09-2022 om 17:04

JtM schreef op 05-09-2022 om 16:48:

[..]

Dan moet hij (?) zijn ergenis anders inkleden

Dat wordt een moeilijke voor mij, zie niet direct hoe ik het anders kon verwoorden. 
in ieder geval: wou niemand aanvallen.

Je zult mij nooit met insecticide zien, ik maak nooit spinnen of andere diertjes in huis dood, ik zet ze alleen soms de deur uit als ze zich niet aan mijn huisregels houden.

En ik klaag alleen als ze op mijzelf of op gebruiksvoorwerpen als kleding, bedden en toetsenborden zitten. 

Ze zijn welkom, maar moeten zich wel een beetje gedeisd houden.

SuzyQFive schreef op 05-09-2022 om 17:02:

[..]

Pure groene zeep al geprobeerd?

Goed dat je het zegt. Dat probeer ik al een week te kopen. Heb ik nooit in huis en vergeet het steeds op mn lijstje te zetten en dan denk ik er in de winkel niet meer aan. Moet straks toch nog wat boodschappen halen dus nu staat het wel op mn lijst. 

Moxxie schreef op 05-09-2022 om 09:26:

Als je naar een klantenservice belt en je krijgt het bandje te horen met "De wachttijd is op het moment langer dan u van ons gewend bent, we vragen u daarom blablabla..."

Die LEUGEN ben ik zooooo zat! De wachttijd is altijd en overal lang en daar ben ik helemaal aan gewend, het is namelijk ALTIJD zo. Binnen een paar minuten iemand te spreken krijgen is een zeldzaamheid.

Ik erger me dan weer kapot aan al die mensen die perce nog even moeten melden dat ze zo ontzettend lang in de wacht hebben moeten staan bij ons. Ja! Dat weet ik! Ik kijk de hele dag tegen de wachttijd aan en als ik sneller kon bellen dan deed ik dat echt wel. Alsof ik het leuk vind om 40 man in de wacht te zien staan met 20 minuten wachttijd erachter. Maar het is nu eenmaal niet anders. Als er personeel te vinden was, dan hadden we die echt wel aangenomen en zaten we niet maar met 5 man te bellen terwijl dat er eigenlijk minimaal 10 moeten zijn. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.