Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hebben jullie ook veel meer last van spinnen dan normaal? Net weer een op mijn toetsenbord. Waarom gaan ze niet rustig in een hoekje zitten ook.

JtM

JtM

04-09-2022 om 18:24 Topicstarter

Ik heb echt nog veel te weinig gelopen vandaag, moet nog ongeveer 5000 stappen voordat ik mijn dagdoel heb gehaald. En zo geen zin om dadelijk nog heel veel te moeten lopen, maarja.. 

Aan kraamvisite wat bleef plakken. We geven altijd een begin en eindtijd door maar sommige mensen lijken dat niet te respecteren. Heb ze min of meer de deur uitgewerkt onder het mom van dat de baby gevoed moet worden. 

Friezinnetje schreef op 03-09-2022 om 22:04:

[..]

en op ned1, 2 en 3 doet ie het wel

Heb je nog ouderwetse coax?

Rozi schreef op 04-09-2022 om 18:30:

Aan kraamvisite wat bleef plakken. We geven altijd een begin en eindtijd door maar sommige mensen lijken dat niet te respecteren. Heb ze min of meer de deur uitgewerkt onder het mom van dat de baby gevoed moet worden.

Nog van harte! 

En dat soort kraamvisite 🤦🏼‍♀️

Mijn onderburen (die al met 3 personen in een gehorige woning van 40 m2 met 1 slaapkamer wonen) hebben weer het gezin met drie kinderen waaronder een huilende baby te logeren

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-09-2022 om 20:54

SuzyQFive schreef op 04-09-2022 om 18:40:

[..]

Heb je nog ouderwetse coax?

heb contact gehad en krijg nieuw kastje en andere kabels. En ander abonnement, waardoor ik 3 euro minder hoef te betalen per maand. Fijn opgelost!

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

05-09-2022 om 01:04

Ik ruik al een tijdje een brandlucht. Hoor geen sirenes, dus ga eerder uit van een vuurkorf dan van een brand in de nabije omtrek. 
Als er iets is waar ik me in de zomer aan erger is het aan vuurkorven en asociale eigenaren ervan.

Rondstruiner schreef op 04-09-2022 om 11:53:

Hebben jullie ook veel meer last van spinnen dan normaal? Net weer een op mijn toetsenbord. Waarom gaan ze niet rustig in een hoekje zitten ook.

ja er liep een hele grote hier, wilde hem vangen maar hij was ook erg snel. heb hem niet meer gezien, dus gen idee of hij nog ergens in de buurt zit. Maar wat ik niet zie, is er niet

Rondstruiner schreef op 04-09-2022 om 11:53:

Ja! Mijn vriend heeft laatst alle plafonds nagelopen met de stofzuiger, hij houdt niet van spinnen.

Straks wordt het kouder en komen ook de muizen weer naar binnen. Zal ze tegenvallen met de warmte hier, met mijn bezuinigingen op het gas 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

05-09-2022 om 08:48

Aan gezeik over brood.

Spinnen zijn handig! Ik ben allergisch voor muggen dus spinnen mogen blijven. Ze moeten alleen niet midden in mijn tuinpad gaan hangen. Ik had er al een in mijn haar vanmorgen 😅

ToetieToover schreef op 05-09-2022 om 07:38:

[..]

Ja! Mijn vriend heeft laatst alle plafonds nagelopen met de stofzuiger, hij houdt niet van spinnen.

Straks wordt het kouder en komen ook de muizen weer naar binnen. Zal ze tegenvallen met de warmte hier, met mijn bezuinigingen op het gas

Heeft hij daarna wel de zak/inhoud weggegooid?  Ik zie altijd voor me dat ze daarna er weer uit kruipen of allemaal baby spinnetjes tevoorschijn gaan komen 

Als je naar een klantenservice belt en je krijgt het bandje te horen met "De wachttijd is op het moment langer dan u van ons gewend bent, we vragen u daarom blablabla..."

Die LEUGEN ben ik zooooo zat! De wachttijd is altijd en overal lang en daar ben ik helemaal aan gewend, het is namelijk ALTIJD zo. Binnen een paar minuten iemand te spreken krijgen is een zeldzaamheid.

Dat kind vandaag voor het eerst met de taxi naar school zou gaan.
Maar er is iets fout gegaan en nu is mijn man hem aan het weg brengen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.