Huiskamer
LostJellyfish83
02-09-2022 om 23:14
Wobbelkont schreef op 02-09-2022 om 22:34:
Geen ergernis, maar verdriet..
Voorschot GWL gaat omhoog van €180,- per maand, naar €400,- per maand. Ik kan dat gewoon niet betalen, met de rest van de stijgende kosten.
Dan maar weer terug naar huis, naar papa&mama
Ah nee! Ik las al meer mensen die dat zeiden: we moeten terug naar de ouders. Dat vind ik echt erg!
rooiekater
02-09-2022 om 23:44
eerst een harde klap en daarba vuurwerk
dhaaag slaap. Wekker gaat al weer over 5 uurtjes
SuzyQFive
02-09-2022 om 23:56
Aan die automobilist die op de singel van LINKS kwam en niet het fatsoen had om even te wachten tot we met de klas voorbij gefietst waren, ging vervolgens half tussen de klas rijden en bij de rotonde waar wij rechtdoor moesten besloot Meneer de Eikel In Het Busje rechtsaf te slaan, terwijl er rechts van hem nog allemaal leerlingen reden.
Ik hoop echt dat ie vannacht zijn ballen tussen de wcbril plet.
oudmaarnognietkoud
03-09-2022 om 00:46
stokstaart schreef op 02-09-2022 om 18:27:
Jeetje zeg! Bizar! Mocht je toch voor een andere fiets gaan zou ik m daar in ieder geval niet aanschaffen
nee daar zeker niet...
oudmaarnognietkoud
03-09-2022 om 01:00
SuzyQFive schreef op 02-09-2022 om 23:56:
Aan die automobilist die op de singel van LINKS kwam en niet het fatsoen had om even te wachten tot we met de klas voorbij gefietst waren, ging vervolgens half tussen de klas rijden en bij de rotonde waar wij rechtdoor moesten besloot Meneer de Eikel In Het Busje rechtsaf te slaan, terwijl er rechts van hem nog allemaal leerlingen reden.
Ik hoop echt dat ie vannacht zijn ballen tussen de wcbril plet.Ik heb beeld
.Volkomen terecht...
GrandioseZebra62
03-09-2022 om 05:21
Nera schreef op 02-09-2022 om 21:20:
BattleR, wat verschrikkelijk
Ja ik vind het ook heel erg, van deze wagen reden er maar 15 in Europa rond. En ik snap gewoon niet dat iemand in tijden van droogte afval gaat opstoken in de voortuin, al vaak wat van gezegd maar het is gewoon kutvolk hiernaast. Mn garage weg, mag nog blij zijn dat mn huis gespaard is en er niemand gewond is. Hoop maar dat ze goed verzekerd zijn want dit was een dure auto.
Dolfje
03-09-2022 om 06:59
Als eerste dat ik op mijn eerste vakantiedag alweer wakker ben sinds een uur of 6.
En als tweede dat we sinds een paar dagen een raar geluid horen in de woonkamer en ik niet weet wat het is. Het klinkt als een stationair draaiend vliegtuig of een cementmolen . Beide zou kunnen want er wordt gebouwd in de buurt en we wonen niet ver van het vliegveld maar buiten hoor ik het niet.
De radiatoren zijn het ook niet, als ik die open en dicht draai gebeurd er niks.
Toen dacht ik de wind die ergens in de ventilatieroosters waait maar die zijn allemaal dicht en open maakt ook geen verschil.
Schemerlampje
03-09-2022 om 07:38
Dolfje schreef op 03-09-2022 om 06:59:
Als eerste dat ik op mijn eerste vakantiedag alweer wakker ben sinds een uur of 6.
En als tweede dat we sinds een paar dagen een raar geluid horen in de woonkamer en ik niet weet wat het is. Het klinkt als een stationair draaiend vliegtuig of een cementmolen . Beide zou kunnen want er wordt gebouwd in de buurt en we wonen niet ver van het vliegveld maar buiten hoor ik het niet.
De radiatoren zijn het ook niet, als ik die open en dicht draai gebeurd er niks.
Toen dacht ik de wind die ergens in de ventilatieroosters waait maar die zijn allemaal dicht en open maakt ook geen verschil.
Airco of ander apparaat bij de buren?
Dolfje
03-09-2022 om 07:42
Schemerlampje schreef op 03-09-2022 om 07:38:
[..]
Airco of ander apparaat bij de buren?
Ja maar dan zou ik dat buiten ook moeten horen als het die unit zou zijn van de bovenburen.
FaithfulDuck87
03-09-2022 om 08:23
Dolfje schreef op 03-09-2022 om 07:42:
[..]
Ja maar dan zou ik dat buiten ook moeten horen als het die unit zou zijn van de bovenburen.
niet ergens een wespennest?
SuzyQFive
03-09-2022 om 08:49
Dolfje schreef op 03-09-2022 om 07:42:
[..]
Verschoven vaatwasser of wasmachine/droger bij de buren?
stokstaart
03-09-2022 om 08:51
Dolfje schreef op 03-09-2022 om 06:59:
Ik heb dat ook gehad, kon het niet vinden. Buiten niks te horen, alleen binnen. Ben tijdstippen gaan bijhouden en die bleken er best een strak schema op na te houden. Uiteindelijk was het bij mij de afzuigventilatie in huis. Ik heb die dingen dicht gedraaid en het geluid is verdwenen sindsdien.
Treurniet
03-09-2022 om 09:21
SuzyQFive schreef op 02-09-2022 om 23:56:
Ik hoop echt dat ie vannacht zijn ballen tussen de wcbril plet.
Wat verschrikkelijk aso.
JtM
03-09-2022 om 09:35
Weer slecht geslapen en met flinke hoofdpijn opgestaan. Kan me de laatste nacht dat ik goed heb geslapen niet meer herinneren
snap niet hoe het ineens zo komt dat ik slecht slaap.
SuzyQFive
03-09-2022 om 09:38
Treurniet schreef op 03-09-2022 om 09:21:
[..]
Wat verschrikkelijk aso.
Ja, best wel… Van die arme brugpiepers die amper weten wat langere afstanden fietsen is en er al 20km in de benen hadden zitten 😅. Mensen zijn soms horken. Ze kijken niet verder dan hun eigen ego.