Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat ik zojuist van mijn fiets ben afgedonderd . Ketting vloog eraf en ik ook. Veel bloed en een dikke knie.  
Ketting schoot er regelmatig af maar reparatie had ik steeds uitgesteld. 
Fietsenmaker om de hoek heeft geen tijd (of geen zin, hij verkoopt liever een dure nieuwe fiets vermoed ik) en verwijst mij naar een zaak twee dorpen verderop. 
Nu moet ik gaan beslissen of ik een andere 2e hands fiets ga kopen of deze toch maar weer laten repareren. Het is een oud barreltje maar zij rijdt erg lekker en ik ben er aan gehecht. En het geld groeit mij helaas niet op de rug. 
Gofferdegoffer...

oudmaarnognietkoud schreef op 02-09-2022 om 15:55:

Dat ik zojuist van mijn fiets ben afgedonderd . Ketting vloog eraf en ik ook. Veel bloed en een dikke knie.
Fietsenmaker om de hoek heeft geen tijd (of geen zin, hij verkoopt liever een dure nieuwe fiets vermoed ik) en verwijst mij naar een zaak twee dorpen verderop.
Nu moet ik gaan beslissen of ik een andere 2e hands fiets ga kopen of deze toch maar weer laten repareren. Het is een oud barreltje maar zij rijdt erg lekker en ik ben er aan gehecht. En het geld groeit mij helaas niet op de rug.
Gofferdegoffer...

Echt?! Ben nog nooit geweigerd bij een fietsenmaker. Wat raar zeg. Sterkte met je knie.

Misschien met je gehavende lijf nog een keer bij de fietsenmaker langs om te vragen of die nu wel tijd heeft?
Sterkte!

Rogue schreef op 02-09-2022 om 10:31:

[..]

tis cabaret..

We kunnen nu anders wel droge humor gebruiken! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-09-2022 om 17:21

Auwereel schreef op 02-09-2022 om 17:11:

[..]

We kunnen nu anders wel droge humor gebruiken!

nou het is droog genoeg hoor, mag wel wat vocht bij

stokstaart schreef op 02-09-2022 om 16:23:

Misschien met je gehavende lijf nog een keer bij de fietsenmaker langs om te vragen of die nu wel tijd heeft?
Sterkte

thanks... ik was dus langs met bloederige knie maar dat maakte helaas geen indruk 

Jeetje zeg! Bizar! Mocht je toch voor een andere fiets gaan zou ik m daar in ieder geval niet aanschaffen

Nera schreef op 02-09-2022 om 15:08:

[..]

Dank je, helaas werkt het de verkeerde kant op. Ik ga eten omdat ik me slecht voel en daarna voel ik me nog wat slechter omdat ik ben gaan eten. Tja, vicieuze cirkel.

Dat is echt lang tot 4 uur, hopelijk is je pakketje er al en kon je toch nog even weg.

Oh ja wel herkenbaar.. Toch hoop ik dat je het snel naast je neer kan leggen! En dat hetgene waardoor je je rot voelt ook opgelost wordt..

Het pakketje kwam pas om 5 voor 4 😅 het liep echt niet lekker tussen die 2.. Totaal verschillende interesses en gedrag haha 

oudmaarnognietkoud schreef op 02-09-2022 om 15:55:

Gofferdegoffer...

Ohh au 🙁 Rustig aan doen! En wat een stomme fietsenmaker 😒

Taartjes schreef op 02-09-2022 om 16:03:

[..]

Echt?! Ben nog nooit geweigerd bij een fietsenmaker. Wat raar zeg. Sterkte met je knie.

Hier mag je ook alleen met je fiets die je heb gekocht bij die fietsenmaker voor reparatie.

Nu hebben wij 4 fietsenmakers in het dorp dat scheelt 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

02-09-2022 om 21:00

dat mn auto in een garagebrand is afgefikt, doei mooie blauwe audi s6. Ze is totall loss, dr motor fikte als een kachel en ze is zwartgeblakerd en totall loss. Ik kijk nu geobsedeert de beelden terug en zie het moment dat ze vlam vat, de schuur hiernaast stond in de fik en die stak onze schuur en grensafscheiding aan en mn mooie midnight blauwe Audi s6, ik ben echt diepbedroefd,ik heb die audi zelf opgeknapt en voor haar gezorgd, ze liep als een zonnetje en nu alles weg dood en verbrand. Net de olie vernieuwd en de bak gespoelt,een unieke wagen, audi s6 met een v10 erin en nu is ze onherstelbaar stuk. Ik probeer haar weer tot leven te wekken maar haar tank is ge explodeerd. En ik weet niet of ik ze kan fixen. Morgen neem ik de daders te grazen, kuteikels. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

02-09-2022 om 21:20

BattleR, wat verschrikkelijk

Battle-Royale schreef op 02-09-2022 om 21:00:

dat mn auto in een garagebrand is afgefikt, doei mooie blauwe audi s6. Ze is totall loss, dr motor fikte als een kachel en ze is zwartgeblakerd en totall loss. Ik kijk nu geobsedeert de beelden terug en zie het moment dat ze vlam vat, de schuur hiernaast stond in de fik en die stak onze schuur en grensafscheiding aan en mn mooie midnight blauwe Audi s6, ik ben echt diepbedroefd,ik heb die audi zelf opgeknapt en voor haar gezorgd, ze liep als een zonnetje en nu alles weg dood en verbrand. Net de olie vernieuwd en de bak gespoelt,een unieke wagen, audi s6 met een v10 erin en nu is ze onherstelbaar stuk. Ik probeer haar weer tot leven te wekken maar haar tank is ge explodeerd. En ik weet niet of ik ze kan fixen. Morgen neem ik de daders te grazen, kuteikels.

Oh, wat erg 😰

Geen ergernis, maar verdriet..

Voorschot GWL gaat omhoog van €180,- per maand, naar €400,- per maand. Ik kan dat gewoon niet betalen, met de rest van de stijgende kosten.

Dan maar weer terug naar huis, naar papa&mama 

Wobbelkont schreef op 02-09-2022 om 22:34:

Geen ergernis, maar verdriet..

Voorschot GWL gaat omhoog van €180,- per maand, naar €400,- per maand. Ik kan dat gewoon niet betalen, met de rest van de stijgende kosten.

Dan maar weer terug naar huis, naar papa&mama

Volgens mij kan je je voorschot prima naar beneden brengen. Maar dan zou ik tegelijkertijd wel echt heel zuinig aan doen. Zou toch zot zijn dat je terug naar huis moet? Daarna vind je nooit weer iets. 
Bel ze morgen even of kijk online eens of je het aan kan passen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.