Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

M’n collega kan even de ****** krijgen. Zeggen dat ik op moet schieten… Met een peesontsteking aan m’n pols. Dus wijk af gemaakt en ik ben gegaan. Ze kan de pot op.

Rogue schreef op 01-09-2022 om 20:46:

[..]

C50v-QOWAAIGm6P.jpg

Wat een ouderwetse meme, hoeveel dagen zou het nou helemaal geregend hebben deze zomer. 

Auwereel schreef op 02-09-2022 om 09:42:

[..]

Wat een ouderwetse meme, hoeveel dagen zou het nou helemaal geregend hebben deze zomer.

tis cabaret..

Net de schuur doorzocht naar iets voor de vakantie. Niet kunnen vinden. Dan nog maar een keer huis doorzoeken en het ligt gewoon in een lade van mijn nachtkastje. Nu herinner ik me weer dat ik het daar neergelegd had zodat ik het makkelijk terug kon vinden 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

02-09-2022 om 11:34

Dat ik net taartjes heb gehaald bij de bakker, alleen maar omdat ik me kut voel. En dat ik er niet maar 1 wilde kopen want dat staat zo raar. Dus 2 genomen en die heb ik nu in mijn eentje opgegeten.

Nera schreef op 02-09-2022 om 11:34:

Dat ik net taartjes heb gehaald bij de bakker, alleen maar omdat ik me kut voel. En dat ik er niet maar 1 wilde kopen want dat staat zo raar. Dus 2 genomen en die heb ik nu in mijn eentje opgegeten.

Omdat je je zo kut voelt.. Ik hoop wel dat ze lekker waren?  Hopelijk voel je je snel beter! 

Ik erger me aan een kind dat hier speelt. Het loopt vaak helemaal niet lekker tussen haar en mijn zoontje maar tóch willen ze vaak spelen en vaak ook nog eens hier.. Ik ben moe en heb pijn en totaal geen zin in dat gekat naar elkaar en boze blikken. Voelt echt als uitzitten tot 4 uur    Ik verwacht ook een pakketje dus kan ook niet even weg met ze..

LostJellyfish83

LostJellyfish83

02-09-2022 om 12:59

Aan mijn keuken. Hij is te klein, of ik heb teveel spullen en voorraad... ik krijg het niet meer netjes opgeruimd en daar word ik chagrijnig van. 

Bakblik schreef op 31-08-2022 om 13:40:

[..]

Naast de naam van de poster zie je " staan als je daarop klikt komt die post in je reactieveld te staan.

Late reactie bakblik, heel erg bedankt.

Gelukt zoals je ziet.

Nera schreef op 02-09-2022 om 11:34:

Grappig, bij mij werkt het precies andersom. Ik koop er twee omdat ik zin heb om er twee achter elkaar naar binnen te schuiven en dan denk ik van binnen altijd dat de bakker toch niet weet dat ze allebei voor mij zijn.

Ik erger me aan mezelf, sta in piekermodus en maak mezelf er helemaal gek mee met een koortslip als gevolg. Over vanalles, maar de relatie met m'n vriend  is mn favoriete onderwerp. Zie allemaal beren op de weg, oude triggers die bovenkomen, wil in gesprek enzovoorts. Maar dan stuurt hij een lief appje dat hij komt en dan zijn alle twijfels ook weer van de baan.
Wordt zo moe van mezelf. En nou wel of niet bespreken? Want het is echt mijn gepieker..

Layka.12 schreef op 02-09-2022 om 13:08:

[..]

Late reactie bakblik, heel erg bedankt.

Gelukt zoals je ziet.

Goed gedaan en was helemaal niet moeilijk toch? 

Aan m'n keelpijn, een slechte nacht en een stomme droom vanochtend net voor het wakker worden.

Die monteur waar van de week op gewacht werd door iemand hier, was dat van de gaswacht?
Vorige week bericht dat ze vandaag zouden komen, tussen 8 en 12. Gisteren een telefoontje dat het later werd, maar dat wij na de lunch de eerste klant waren.
Prima, man had een thuiswerkochtend gepland, omdat ik niet thuis kon zijn in de ochtend. Snel overleg en ook de middag naar thuiswerk omgezet, zodat ik met kind naar de dokter kon. 
Inmiddels ben ik thuis maar monteur nog niet gearriveerd.  Man heeft gebeld en dat was weer zo'n ergernis van eerder deze week: dat ga ik uitzoeken en ik bel u met een paar minuten terug.
Inmiddels 3 kwartier verder,  geen telefoontje, geen monteur, niks. 
Zo ergerlijk, moeten we straks nog een keer alles omgooien. Grrrr

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

02-09-2022 om 15:08

HAHA!wait..what schreef op 02-09-2022 om 12:53:

[..]

Omdat je je zo kut voelt.. Ik hoop wel dat ze lekker waren? Hopelijk voel je je snel beter!

Ik erger me aan een kind dat hier speelt. Het loopt vaak helemaal niet lekker tussen haar en mijn zoontje maar tóch willen ze vaak spelen en vaak ook nog eens hier.. Ik ben moe en heb pijn en totaal geen zin in dat gekat naar elkaar en boze blikken. Voelt echt als uitzitten tot 4 uur Ik verwacht ook een pakketje dus kan ook niet even weg met ze..

Dank je, helaas werkt het de verkeerde kant op. Ik ga eten omdat ik me slecht voel en daarna voel ik me nog wat slechter omdat ik ben gaan eten. Tja, vicieuze cirkel.

Dat is echt lang tot 4 uur, hopelijk is je pakketje er al en kon je toch nog even weg.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.