Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Netherfield schreef op 31-08-2022 om 10:37:

[..]

Ja klopt. En daardoor was ze te laat op de eerste dag. Had ik haar maandag toch moeten dwingen om er samen nog een keer heen te fietsen, maar ze zei dat ze het echt wist en wilde niet. grrrrrrrr nogmaals.

Ah, echt sneu, 

Gaat ze hier in de stad naar school? 

rooiekater schreef op 31-08-2022 om 21:54:

Waarom luister ik niet naar mijn onderbuik gevoel die heeft het 99,9% juist?
Waarom snappen mensen niet dat chronische klachten iemand moe kunnen maken?
Waarom krijg ik mijzelf niet aangeleerd om mijn grens duidelijk aan te geven?

Gevolg lig op bed met pijn en te moe te overprikkeld om te slapen.

Shake hands 

Maar moet wel zeggen dat ik het wel ingecalculeerd had. Brugklaskamp en er waren niet genoeg meefietsers. Ach, ik fiets toch electrisch. Was even vergeten dat er ook zeurende kinderen tussen zouden zitten. 😅 

Nog geen tien minuten onderweg dan: zijn we er al bijna? Mijn (vul maar in) doet zeer. 
bruh

SuzyQFive schreef op 31-08-2022 om 22:03:

[..]

Shake hands

Maar moet wel zeggen dat ik het wel ingecalculeerd had. Brugklaskamp en er waren niet genoeg meefietsers. Ach, ik fiets toch electrisch. Was even vergeten dat er ook zeurende kinderen tussen zouden zitten. 😅

Nog geen tien minuten onderweg dan: zijn we er al bijna? Mijn (vul maar in) doet zeer.
bruh

Geeft knuffel 

Ik dacht wel even te kunnen wandelen met vriendin maar was even vergeten dat haar hobby die beschilderde steentjes zoeken was. Dus bij elke boom moest er goed gezocht worden. Over een route van 8km 4 uur gedaan. En dat slenteren breekt mij op. 

Ik wandel normaal in een rustig tempo zn 10km in 3 uurtjes.

Nera schreef op 31-08-2022 om 21:57:

[..]

Iemand zei afgelopen weekend tegen mij dat hij deze week op vakantie zou gaan en dat die regen daarom toch nog maar even weg moest blijven, vandaar.

Nou en,  al wensen 10.000.000 mensen dat het droog blijft; daar trekt het weer zich toch niks van aan.

SuzyQFive schreef op 31-08-2022 om 21:59:

[..]

Ah, echt sneu,

Gaat ze hier in de stad naar school?

Ja, en ze videobelde mij zodat ik kon zien waar ze was. En ze heeft het later nog aan een wandelaar gevraagd en toen gevonden. Ze was 1 van de 10 kinderen die dag die verdwaald was zei de conciërge. Op de terugweg was ze nog een keer verdwaald, weer gevideobeld. Vingers gekruist voor vandaag. 

Vanmiddag eindelijk naar de huisarts voor m’n pols. Pijn wordt alleen maar erger. En ik lijk op m’n moeder, en die heeft twee weken doorgelopen op een gebroken enkel, dus…

Netherfield schreef op 01-09-2022 om 07:59:

[..]

Ja, en ze videobelde mij zodat ik kon zien waar ze was. En ze heeft het later nog aan een wandelaar gevraagd en toen gevonden. Ze was 1 van de 10 kinderen die dag die verdwaald was zei de conciërge. Op de terugweg was ze nog een keer verdwaald, weer gevideobeld. Vingers gekruist voor vandaag.

Ah.. Hopelijk gaat het vandaag helemaal goed! Wel goed dat ze om hulp durft te vragen

SombraOnline schreef op 01-09-2022 om 08:05:

Vanmiddag eindelijk naar de huisarts voor m’n pols. Pijn wordt alleen maar erger. En ik lijk op m’n moeder, en die heeft twee weken doorgelopen op een gebroken enkel, dus…

Ai, succes.. Heb je er iets raars mee gedaan of gevallen? Hopelijk niet gebroken 

JtM

JtM

01-09-2022 om 09:08 Topicstarter

Netherfield schreef op 01-09-2022 om 07:59:

[..]

Och wat sneu, is ze vandaag goed aangekomen op school?

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

01-09-2022 om 09:18

Bellejolie schreef op 31-08-2022 om 23:13:

[..]

Nou en, al wensen 10.000.000 mensen dat het droog blijft; daar trekt het weer zich toch niks van aan.

Ja he he dat weet ik ook wel. Maar ik word bang van de langdurige droogte en warmte, alles gaat dood. Begrijp niet waarom iemand in deze omstandigheden zou balen als het in zijn vakantie zou regenen. Ik zou blij zijn, mijn vakantie is dan even niet belangrijk.

rooiekater schreef op 31-08-2022 om 21:54:

Waarom luister ik niet naar mijn onderbuik gevoel die heeft het 99,9% juist?
Waarom snappen mensen niet dat chronische klachten iemand moe kunnen maken?
Waarom krijg ik mijzelf niet aangeleerd om mijn grens duidelijk aan te geven?

Gevolg lig op bed met pijn en te moe te overprikkeld om te slapen.

He gets 

HAHA!wait..what schreef op 01-09-2022 om 09:05:

[..]

Ai, succes.. Heb je er iets raars mee gedaan of gevallen? Hopelijk niet gebroken

Nee, maar maak veel dezelfde beweging met m’n pols vanwege werk. RSI klinkt dus aannemelijker, maar alsnog rot.  

Vriend heeft weinig tijd om af te spreken, baal er van. Oke, we hebben beide een eigen leven, hoort bij de leeftijd, maar toch. Mis hem. Maar eens over hebben, maar dan wel het liefst als we bij elkaar zijn 🙃

Nera schreef op 01-09-2022 om 09:18:

[..]

Ja he he dat weet ik ook wel. Maar ik word bang van de langdurige droogte en warmte, alles gaat dood. Begrijp niet waarom iemand in deze omstandigheden zou balen als het in zijn vakantie zou regenen. Ik zou blij zijn, mijn vakantie is dan even niet belangrijk.

Ik heb die hele warme kl*revakantie gewerkt voor iedereen die op vakantie was. Eind september ga ik 5 dagen. Shoot me, maar ik hoop toch echt niet op 5 dagen regen omdat dat zo goed is voor de natuur. Ik hoop toch echt dat ik lekker met mijn hondje over het strand kan! En zoals Bellejolie zegt: de natuur trekt zich helemaal niks van mij aan, dus ik kan ongestoord hopen wat ik wil 😉.

JtM schreef op 01-09-2022 om 09:08:

[..]

Och wat sneu, is ze vandaag goed aangekomen op school?

Ja, vandaag goed aangekomen! En hulp vragen is ze een kei in, ze zoekt nooit in een supermarkt bijvoorbeeld, gaat meteen vragen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.