Huiskamer
Herfstappeltaart
01-09-2022 om 12:39
Nera schreef op 31-08-2022 om 21:57:
[..]
Iemand zei afgelopen weekend tegen mij dat hij deze week op vakantie zou gaan en dat die regen daarom toch nog maar even weg moest blijven, vandaar.
O sorry, dan begreep ik het verkeerd.Ik dacht dat je Mug bedoelde.
JtM
01-09-2022 om 16:25
Netherfield schreef op 01-09-2022 om 12:26:
[..]
Ja, vandaag goed aangekomen! En hulp vragen is ze een kei in, ze zoekt nooit in een supermarkt bijvoorbeeld, gaat meteen vragen.
Fijn dat het vanochtend goed ging.
Je laatste zin moest ik om lachen, ze heeft geen geduld dus om in de winkel iets te zoeken? Haha.
SuzyQFive
01-09-2022 om 16:29
😭 Moest net het brugklaskamp verlaten omdat er migraine opkwam. Denk dat ik veel te actief geweest ben vanmorgen.
Mijn aura breidde zich enorm uit in de auto dus best eng (normaliter kan ik dan nog wel snel naar huis rijden) want ik had totaal geen perifeer zicht en centraal ook nauwelijks. Stond bijna op het punt om te stoppen en dan de politie maar te bellen ofzo.
noas_1993
01-09-2022 om 16:59
noas_1993 schreef op 30-08-2022 om 16:35:
Ik zie net bij thuiskomst dat er een brief in de brievenbus zit; een plaatselijk bedrijf gaat hier in de wijk woningaanpassingen doen ivm brandveiligheid.
Het is slecht geprint/gekopieerd waardoor de voettekst nauwelijks leesbaar is + zwart wit. (vind ik niet zo netjes overkomen..)
Pas als ze persoonlijk contact opnemen komt er pas nadere uitleg en weet ik wát er gaat gebeuren
Het eerste wat ik dacht: dit is nep, maar ze verwijzen naar een controle in de wijk en die is er inderdaad geweest.
(ik kan niet zo goed tegen dit soort dingen, maak die afspraak dan meteen!)
Edit: geen geadresseerde brief, maar gewoon een los a4'tje
Vanmiddag stond er een man aan de deur om een afspraak te maken, hele rare gang van zaken!
Zilver_gray
01-09-2022 om 17:42
SuzyQFive schreef op 01-09-2022 om 16:29:
😭 Moest net het brugklaskamp verlaten omdat er migraine opkwam. Denk dat ik veel te actief geweest ben vanmorgen.
Mijn aura breidde zich enorm uit in de auto dus best eng (normaliter kan ik dan nog wel snel naar huis rijden) want ik had totaal geen perifeer zicht en centraal ook nauwelijks. Stond bijna op het punt om te stoppen en dan de politie maar te bellen ofzo.
He bah wat eng! Gelukkig ben je veilig thuis gekomen?
Treurniet
01-09-2022 om 18:50
SuzyQFive schreef op 01-09-2022 om 16:29:
Beterschap!
Ik baal van de Unive rechtsbijstandverzekering.
Ze nemen niet op en ik heb schade aan mijn auto. Volgens buurvrouw is er een kind met de fiets tegenaan gereden :-
Tenslotte maar hele verhaal naar hun zakelijke whatsapp verzonden.
Treurniet
01-09-2022 om 18:56
oja mijn onderbuurman doet helaas nooit geen (vrijwilligers)werk. Hangt hele dagen in de tuin met vage figuren, drinkt er flink wat alcohol bij. En dan begint hij keihard te lachen om alles. Zijn stiefzoon van 30 die hij hem inwoont hetzelfde verhaal, alleen die gebruikt illegale pillen. Gelukkig gaan ze eindelijk na jaren dinsdag 2 weken op vakantie met hun partners naar Griekenland.
TanSwallow86
01-09-2022 om 19:12
Treurniet schreef op 01-09-2022 om 18:56:
oja mijn onderbuurman doet helaas nooit geen (vrijwilligers)werk. Hangt hele dagen in de tuin met vage figuren, drinkt er flink wat alcohol bij. En dan begint hij keihard te lachen om alles. Zijn stiefzoon van 30 die hij hem inwoont hetzelfde verhaal, alleen die gebruikt illegale pillen. Gelukkig gaan ze eindelijk na jaren dinsdag 2 weken op vakantie met hun partners naar Griekenland.
Nou en, laat die man. Wel knap dat je weet dat er illegale pillen worden gebruikt
rooiekater
01-09-2022 om 19:17
zou eerst geld terug krijgen van Eneco en nu de melding dat ik moet gaan bij betalen en advies termijn bedrag te verhogen. 
Rogue
01-09-2022 om 20:46
Herfstappeltaart schreef op 31-08-2022 om 21:53:
[..]
Doe even normaal zeg. Dat zegt toch helemaal niemand? Alleen dat de herfst nog even weg mag blijven. In de zomer kan het ook prima regenen hoor.

Treurniet
01-09-2022 om 20:50
rooiekater schreef op 01-09-2022 om 19:17:
zou eerst geld terug krijgen van Eneco en nu de melding dat ik moet gaan bij betalen en advies termijn bedrag te verhogen.
Balen!
SuzyQFive
01-09-2022 om 20:55
rooiekater schreef op 01-09-2022 om 19:17:
Ja, hier ook zoiets geks. Vorig jaar kreeg ik ruim 700 terug.
Nu veel minder verbruikt ook en nu zeggen ze dat ik €500 moet bijbetalen. Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets van…
Rondstruiner
01-09-2022 om 20:57
Regendrup. schreef op 01-09-2022 om 20:51:
Terug van vakantie.
Mr. Basketbal heb ik niet gemist
Ben jijzelf terug van vakantie? Heb ie het lekker gehad?