Huiskamer
Zilver_gray
31-08-2022 om 07:59
Mug schreef op 31-08-2022 om 07:54:
[..]
Heel herkenbaar helaas, wat een pijn doet dat he!
![]()
![]()
Oh Mug, het is echt afschuwelijk, je ziet dat je kind ziek is, maar je kunt niks. Echt ik trek het nu ff niet hoor. En wil kind ook weer niet opzadelen met mijn verdriet. Heeft ze helemaal niks aan.
Herfstappeltaart
31-08-2022 om 08:01
Zilver_gray schreef op 31-08-2022 om 07:48:
Dat ik me verschrikkelijk radeloos, moedeloos en machteloos voel omdat ik mijn depressieve kind niet kan helpen.
Therapeut weet niet blijkbaar ook niet meer en gaat overleggen wat ze nog kunnen doen.
Wat vreselijk. Sterkte Zilver.gray
LostJellyfish83
31-08-2022 om 08:04
Zilver_gray schreef op 31-08-2022 om 07:59:
[..]
Oh Mug, het is echt afschuwelijk, je ziet dat je kind ziek is, maar je kunt niks. Echt ik trek het nu ff niet hoor. En wil kind ook weer niet opzadelen met mijn verdriet. Heeft ze helemaal niks aan.
Daar heeft ze zeker niks aan, maar zelf zou je het wel willen uitschreeuwen. Ik wist op een gegeven moment ook echt niet meer wat ik moest zeggen of doen, ik was bang dat alles wat ik deed het alleen maar erger zou maken. Echt hel
Herfstappeltaart
31-08-2022 om 08:16
Mug schreef op 31-08-2022 om 08:04:
[..]
Daar heeft ze zeker niks aan, maar zelf zou je het wel willen uitschreeuwen. Ik wist op een gegeven moment ook echt niet meer wat ik moest zeggen of doen, ik was bang dat alles wat ik deed het alleen maar erger zou maken. Echt hel
![]()
Ook voor jou
Zilver_gray
31-08-2022 om 08:31
Herfstappeltaart schreef op 31-08-2022 om 08:01:
[..]
Wat vreselijk. Sterkte Zilver.gray
Thnks ♥️
Poezie
31-08-2022 om 08:34
Zilver_gray schreef op 31-08-2022 om 07:38:
[..]
Oh Poezie, dat is toch erg! Nou hopelijk verpesten ze het niet weer!!
Nee, hij is net geweest 😀 wat kan zoiets je dag dan ook gelijk goed maken!👍
Zilver_gray
31-08-2022 om 08:34
[..]
![]()
Klopt, je weet gewoon niet meer wat je nog kan zeggen/ doen, alles lijkt ook verkeerd aan te komen..vooral geen druk leggen, niets forceren…
Zilver_gray
31-08-2022 om 08:35
Poezie schreef op 31-08-2022 om 08:34:
[..]
Nee, hij is net geweest 😀 wat kan zoiets je dag dan ook gelijk goed maken!👍
Oh dat is fijn zeg!
Poezie
31-08-2022 om 08:36
Zilver_gray schreef op 31-08-2022 om 07:48:
Dat ik me verschrikkelijk radeloos, moedeloos en machteloos voel omdat ik mijn depressieve kind niet kan helpen.
Therapeut weet niet blijkbaar ook niet meer en gaat overleggen wat ze nog kunnen doen.
O, wat naar 😥. Sterkte
Zilver_gray
31-08-2022 om 08:36
Poezie schreef op 31-08-2022 om 08:36:
[..]
O, wat naar 😥. Sterkte
![]()
Thnks ♥️
rionyriony
31-08-2022 om 09:25
Auwereel schreef op 30-08-2022 om 17:05:
[..]
Ik ben met mijn bekraste bril naar de opticien geweest om te zien of de krassen weggehaald konden worden.
Helaas bleek schoonmaken bij mijn bril niet mogelijk. De krassen zaten te diep, door de coating in het glas. Ik kijk het (letterlijk) nog even aan, ik vind het jammer nieuwe glazen te kopen als de sterkte nog goed is, want door mijn afwijking heb ik best dure glazen. En ik heb er het meeste last van als er ook andere vlekken op mijn bril zitten, dan wil ik graag alle vlekken weg en dat lukt niet. Is mijn bril redelijk schoon, erger ik me er niet al te erg aan. Hopelijk blijft dat voorlopig zo.
Ik heb bij sommige bekraste brillen (ik had er vijf in de la liggen) de krasjes weg kunnen halen met een schoon nat wattenschijfje met tandpasta erop. Sommige krassen zijn echt verdwenen. Niet dat ik ze nog lang heb gedragen want de sterkte uit het verleden is binnen enkele jaren al niet meer juist.
Er zat ook een dure Specsaversbril bij en ook die is grotendeels schoon geworden. Het ging om oude modellen die ik anders had weggegooid.
Ik wil anderen overigens niet aansporen om mogelijk hun bril te verwoesten maar ikzelf heb geen enkele bril hiermee gemold. 
Kijk hier staat het ook: https://nl.wikihow.com/Krassen-van-kunststof-brillenglazen-verwijderen
HAHA!wait..what
31-08-2022 om 09:32
[..]
![]()
Oh wat vreselijk voor jullie Mug en Zilver
Veel sterkte! Zo naar om je kind zo te zien en je zo machteloos te voelen.. Mijn dochter (basisschool nog) heeft een tijdje gehad dat ze niet lekker in haar vel zat en dat vrat al enorm aan me.. Dat was maar een half jaartje en had ook een logische verklaring (overlijden van iemand). Dat valt dus in het niet met wat jullie nu mee moeten maken.. Dikke knuffel voor jullie!