Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM schreef op 30-08-2022 om 14:44:

[..]

Ja dat snap ik. Maar je schrijft zelf dat jij het jouw gedeelte hebt overgemaakt, dat impliceert dat jij het ook handmatig overmaakt.

Ja  maar dat vind ik geen probleem

rionyriony schreef op 30-08-2022 om 16:35:

Criminelen misbruiken energietoeslag (om arme mensen hun laatste centen af te troggelen).

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5329736/energietoeslag-oplichting-phishing-cybercriminelen

He bah, lijkenpikkers! Snap niet dat zulke mensen nog een oog dichtdoen!

lientje69 schreef op 30-08-2022 om 13:03:

[..]

Mijn man gaat dan altijd ook nog eens heen en weer lopen door het huis. Erger ik me rot aan, ga gewoon rustig zitten! En hij wordt vaak gebeld... gelukkig is hij niet altijd thuis want ik word gek van dat heen en weer geloop.

Ideaal,  het liefst pak ik er nog een doekje bij en stof tijdens zo'n gesprek deel kamer.  Vooral de langdurige gesprekken koester ik want daarna heb ik schonere vensterbanken 

Dolfje schreef op 30-08-2022 om 15:34:

[..]

Ja dat doet de mijne ook. Kan niet gewoon bellen en ergens blijven zitten , er moet en zal gelopen worden.

mijn vriend ook😏

Dorestad schreef op 30-08-2022 om 18:33:

[..]

Ideaal, het liefst pak ik er nog een doekje bij en stof tijdens zo'n gesprek deel kamer. Vooral de langdurige gesprekken koester ik want daarna heb ik schonere vensterbanken

😁

Dat zal ik ook eens moeten doen in plaats van stomme tekeningetjes te maken met pen en papier 😉

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-08-2022 om 22:32

Beetje ergernis over mijn partner en de manier waarop ze mijn leven probeert te controleren. 

Ik werd vannacht wakker omdat het klonk alsof er mensen heel luidruchtig afscheid stonden te nemen, het ging maar door. Dus ik toch maar eens geïrriteerd kijken bij welke buren dat was, stond de brandweer in de straat. Het was óf vals alarm óf een klein brandje al geblust, want ik zag gelukkig niks en rook ook geen brandlucht ofzo. 
Maar dat duurde even en die mannen doen niet zachtjes . Dus ik zit nu met brandende rode oogjes te gapen, net de dag dat ik vroeg op moet natuurlijk.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

31-08-2022 om 07:10

toen ik gisteravond op bed ging, hoorde ik bij de buren hun kind (van nog geen 2 jaar) volop roepen, lachen en werd er volop nog gekrijst. Toen was het 11 uur. Moet zo'n kind niet slapen, denk ik dan? 

Friezinnetje schreef op 31-08-2022 om 07:10:

toen ik gisteravond op bed ging, hoorde ik bij de buren hun kind (van nog geen 2 jaar) volop roepen, lachen en werd er volop nog gekrijst. Toen was het 11 uur. Moet zo'n kind niet slapen, denk ik dan?

Je naam doet anders vermoeden maar woon je bij mij in het wijkje? School is hier al in de tweede week,  dus mijn puber lag er na de training om 21.30 in en mijn jongvolwassen oudste was pas thuis om 22.00 maar lag er om 22.30 ook in,  ze moet vandaag werken. Zelf lag ik kort daarna maar hoorde ook om dik 23.00 nog kleuters liedjes zingen en krijsen. En bij 1 van de 2 gezinnen ging moeder daar nog overheen

De puber zit hier nu stontchagrijnig tegenover mij.  Mam kan jij de moeders van L, L, F en S niet gaan vertellen van de 3 R-en? Dit kan toch niet een heel schooljaar zo doorgaan? 

Dus ik zeg: Lieverd ze gaan vanzelf naar binnen als het koud wordt! 

Ja maar,  met dat klimaat van tegenwoordig kan dat nog tot oktober duren! 

Poezie schreef op 17-08-2022 om 20:15:

[..]

Nee, om 5 uur heb ik het bedrijf gebeld: 1000 excuses, maar de monteur komt vandaag niet meer.

Vandaag de herkansing... (3e kans)

Poezie schreef op 31-08-2022 om 07:33:

[..]

Vandaag de herkansing... (3e kans)

Oh Poezie, dat is toch erg! Nou hopelijk verpesten ze het niet weer!!

Bakblik schreef op 30-08-2022 om 11:43:

De zin: Ik ga dat hier intern even navragen/ uitzoeken en dan bel ik u binnen xx minuten/een half uur/ vanmiddag/ morgen in de loop van de ochtend terug.
Zit nu op 2 van dat soort telefoontjes te wachten. De een mag mij bellen waar ik ook ben dat gaat om iets technisch en dat telefoontje neem ik wel aan als ik in de Ah loop. Dat andere telefoontje is iets intiem medisch (geen ontstoken teen zeg maar) dat wil ik echt niet in de Ah bespreken. Helaas is de koelkast ernstig leeg dus ik moet wel boodschappen gaan doen straks.

Edit:

Mag duidelijk zijn dat de genoemde termijn inmiddels geheel of bijna versterken is. En vooral dat medische ding sleept al een paar dagen, daar moet ik zelf steeds weer over bellen.

Voor dat medische ding ben ik gisteren 3 uur na de afgesproken termijn nog gebeld, toen ik net uit de supermarkt kwam. Dat andere ding dat ga ik straks naar weer over bellen. 

Dat ik me verschrikkelijk radeloos, moedeloos en machteloos voel omdat ik mijn depressieve kind niet kan helpen. 

Therapeut weet niet blijkbaar ook niet meer en gaat overleggen wat ze nog kunnen doen.

Zilver_gray schreef op 31-08-2022 om 07:48:

Dat ik me verschrikkelijk radeloos, moedeloos en machteloos voel omdat ik mijn depressieve kind niet kan helpen.

Therapeut weet niet blijkbaar ook niet meer en gaat overleggen wat ze nog kunnen doen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

31-08-2022 om 07:54

Zilver_gray schreef op 31-08-2022 om 07:48:

Heel herkenbaar helaas, wat een pijn doet dat he!    

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.