Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM schreef op 30-08-2022 om 12:46:

[..]

Waarom stellen jullie geen automatisch overboeking in?

Salaris komt (waarschijnlijk) iedere maand ongeveer dezelfde datum binnen, als je dan voor een paar dagen later een automatisch overboeking instelt hoef je daar niet meer aan te denken.

Dat moet hij zelf doen, want hij heeft zijn eigen rekening.

JtM schreef op 30-08-2022 om 12:47:

En iedereen bedankt voor het meedenken de werkman kwam net vertellen dat hij bijna klaar is! Hij gaat zo nog even testen en dan is het klaar.

Yeeeyyy!! PLASSUHHH!!! 

Bakblik schreef op 30-08-2022 om 09:45:

[..]

Nee hoor, mijn man dan toevalig niet die belt via een luxe headset als hij thuis werkt. De buurman hoor ik in de tuin als hij in zijn "kantoor" op zolder zit te bellen met het raam open. Gelukkig heeft hij inmiddels wel zijn bureau een kwartslag gedraaid en zit hij niet meer de hele dag naar buiten te kijken als hij werkt. 😄

Je woont naast mij?

Mug schreef op 30-08-2022 om 09:37:

[..]

ik dacht dat mijn man de enige was... van mijlenver kun je hem horen als hij aan het bellen is.

Mijn man gaat dan altijd ook nog eens heen en weer lopen door het huis. Erger ik me rot aan, ga gewoon rustig zitten!  En hij wordt vaak gebeld... gelukkig is hij niet altijd  thuis want ik word gek van dat heen en weer geloop.

lientje69 schreef op 30-08-2022 om 13:03:

[..]

Mijn man gaat dan altijd ook nog eens heen en weer lopen door het huis. Erger ik me rot aan, ga gewoon rustig zitten! En hij wordt vaak gebeld... gelukkig is hij niet altijd thuis want ik word gek van dat heen en weer geloop.

Wat gek! Ik doe dat ook altijd, liefst ga ik er dan ook nog bij “rommelen” in keuken 

Mijn man kan zich er ook zo aan ergeren “ga toch rustig zitten als je aan de telefoon bent” 

nee

Netherfield schreef op 30-08-2022 om 12:53:

[..]

Je woont naast mij?

Nee niet dat ik weet. 

JtM

JtM

30-08-2022 om 14:44 Topicstarter

Bellejolie schreef op 30-08-2022 om 12:48:

[..]

Dat moet hij zelf doen, want hij heeft zijn eigen rekening.

Ja dat snap ik. Maar je schrijft zelf dat jij het jouw gedeelte hebt overgemaakt, dat impliceert dat jij het ook handmatig overmaakt.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-08-2022 om 15:24

Ik ben de zon en warmte zo ontzettend zat. Ga weg!! 

lientje69 schreef op 30-08-2022 om 13:03:

[..]

Mijn man gaat dan altijd ook nog eens heen en weer lopen door het huis. Erger ik me rot aan, ga gewoon rustig zitten! En hij wordt vaak gebeld... gelukkig is hij niet altijd thuis want ik word gek van dat heen en weer geloop.

Ja dat doet de mijne ook. Kan niet gewoon bellen en ergens blijven zitten , er moet en zal gelopen worden.

Mug schreef op 30-08-2022 om 15:24:

Ik ben de zon en warmte zo ontzettend zat. Ga weg!!

Alleen de muggen mogen weg, zo snel mogelijk graag.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-08-2022 om 15:50

Moxxie schreef op 30-08-2022 om 15:41:

[..]

Alleen de muggen mogen weg, zo snel mogelijk graag.

...🥺 ik ga al..... 

Criminelen misbruiken energietoeslag (om arme mensen hun laatste centen af te troggelen).

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5329736/energietoeslag-oplichting-phishing-cybercriminelen

Ik zie net bij thuiskomst dat er een brief in de brievenbus zit; een plaatselijk bedrijf gaat hier in de wijk woningaanpassingen doen ivm brandveiligheid.

Het is slecht geprint/gekopieerd waardoor de voettekst nauwelijks leesbaar is + zwart wit. (vind ik niet zo netjes overkomen..)
Pas als ze persoonlijk contact opnemen komt er pas nadere uitleg en weet ik wát er gaat gebeuren

Het eerste wat ik dacht: dit is nep, maar ze verwijzen naar een controle in de wijk en die is er inderdaad geweest.

(ik kan niet zo goed tegen dit soort dingen, maak die afspraak dan meteen!)

Edit: geen geadresseerde brief, maar gewoon een los a4'tje

Kom ik thuis na een dag op kantoor, hele keuken en eettafel chaos. Grrrrrrr. Man en kids waren thuis. 

rionyriony schreef op 16-08-2022 om 13:28:

[..]

Kan je laten schoonmaken door je opticien. Wordt weggepolijst.

Ik ben met mijn bekraste bril naar de opticien geweest om te zien of de krassen weggehaald konden worden. 

Helaas bleek schoonmaken bij mijn bril niet mogelijk. De krassen zaten te diep, door de coating in het glas. Ik kijk het (letterlijk) nog even aan, ik vind het jammer nieuwe glazen te kopen als de sterkte nog goed is, want door mijn afwijking heb ik best dure glazen. En ik heb er het meeste last van als er ook andere vlekken op mijn bril zitten, dan wil ik graag alle vlekken weg en dat lukt niet. Is mijn bril redelijk schoon, erger ik me er niet al te erg aan. Hopelijk blijft dat voorlopig zo. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.