Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM schreef op 30-08-2022 om 10:05:

[..]

Hij is net binnen ze moesten anderhalf uur rijden maar vanwege treinstaking stond er veel file. Dus verklaarbaar.

Ah duidelijk! Gelukkig is ie er nu 😉

Netherfield schreef op 30-08-2022 om 08:08:

Ik erger me aan mijn man die nog steeds denkt dat je harder moet praten als je met een mobiele telefoon belt. Die techniek is de afgelopen 20 jaar echt wel verbeterd hoor!

Vroeger woonde er iemand naast me die kennelijk op een heel groot vlak kaal landschap had gewoond ergens in een woestijn.

Ik erger me aan de verdoving van de tandarts die maar niet uitgewerkt raakt. Moest naar de mondhygiënist om tandsteen te laten verwijderen. Ze hebben nu 1 kant gedaan en volgende week de andere. Gezicht is dus half verdoofd en kon wel 4-6 uur aan houden 😳 en ik wil eten…heb honger.
Wel lekker gelegen, had mijn oortjes in en een podcast aan. Het was bijna heerlijk haha!

Dat de auto gewassen moet worden en ondanks de vele hints die ik gegeven heb, niemand de handschoen oppakt.😒

JtM

JtM

30-08-2022 om 10:40 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 30-08-2022 om 10:21:

[..]

Ah duidelijk! Gelukkig is ie er nu 😉

Ja inderdaad

Wel vervelend, ik wist dat het water tijdelijk stopgezet zou worden. Ben net voordat de mannen er waren nog naar de wc gegaan, en nu moet ik natuurlijk weer. Mijn blaas weet wanneer het niet kan en gaat dan juist drang geven, haha.

JtM schreef op 30-08-2022 om 10:40:

[..]

Ja inderdaad

Wel vervelend, ik wist dat het water tijdelijk stopgezet zou worden. Ben net voordat de mannen er waren nog naar de wc gegaan, en nu moet ik natuurlijk weer. Mijn blaas weet wanneer het niet kan en gaat dan juist drang geven, haha.

Ohhh, dat is zooo hinderlijk! Ik moet ook altijd plassen wanneer het even niet uitkomt. Hopelijk zijn ze zo klaar!

JtM

JtM

30-08-2022 om 11:19 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 30-08-2022 om 10:47:

[..]

Ohhh, dat is zooo hinderlijk! Ik moet ook altijd plassen wanneer het even niet uitkomt. Hopelijk zijn ze zo klaar!

Bij het maken van de afspraak zeiden ze dat het ongeveer een halve dag duurt, dus ben er nog wel even zoet mee verwacht ik.

JtM schreef op 30-08-2022 om 11:19:

[..]

Bij het maken van de afspraak zeiden ze dat het ongeveer een halve dag duurt, dus ben er nog wel even zoet mee verwacht ik.

Is het water er al af dan?  Oude ketel eraf dan niet het water daarvan af maar meteen aansluiten op de nieuwe dat gaat niet daar komt een dopje op een als de hoofdkraan dan niet dicht zit kan je gewoon plassen en doortrekken. 

Plassen en niet doortrekken is geen optie? 

De zin: Ik ga dat hier intern even navragen/ uitzoeken en dan bel ik u binnen xx minuten/een half uur/ vanmiddag/ morgen in de loop van de ochtend terug. 
Zit nu op 2 van dat soort telefoontjes te wachten. De een mag mij bellen waar ik ook ben dat gaat om iets technisch en dat telefoontje neem ik wel aan als ik in de Ah loop.  Dat andere telefoontje is iets intiem medisch (geen ontstoken teen zeg maar) dat wil ik echt niet in de Ah bespreken.  Helaas is de koelkast ernstig leeg dus ik moet wel boodschappen gaan doen straks. 

Edit:

Mag duidelijk zijn dat de genoemde termijn inmiddels geheel of bijna versterken is. En vooral dat medische ding sleept al een paar dagen, daar moet ik zelf steeds weer over bellen. 

JtM schreef op 30-08-2022 om 10:40:

[..]

Ja inderdaad

Oh, daar zou ik dan ook bang voor zijn, vervelend!

Maar is de stortbak niet nog gevuld, zodat je nog een keer kunt doortrekken?

JtM schreef op 30-08-2022 om 11:19:

[..]

Anders bij de buren vragen of je daar even mag plassen, ja je moet toch wat! 

Het was vandaag niet maar gisteren dat ik me ergerde aan de twee reepjes chocolade die ik naar binnen sloeg na het eten; elk van 30 gram. Nu zal dat wel een reden hebben maar ik vind toch dat ik dit voorlopig moet beperken tot een half reepje per dag.

Dus ik heb alles heel precies in halve reepjes gesneden en per stuk verpakt zodat mijn grens bepaald is.

ik erger mij aan mijn man die ondanks 2x vragen nog steeds niet zijn bijdrage aan de maandelijkse lasten heeft overgemaakt. Ik doe dat zelf meteen zodra mijn salaris komt. En deze week wordt het meeste afgeschreven.  Zorgverzekering en hypotheek zijn net geweest dus mijn deel is op; we staan rood. 

JtM

JtM

30-08-2022 om 12:46 Topicstarter

Bellejolie schreef op 30-08-2022 om 12:41:

ik erger mij aan mijn man die ondanks 2x vragen nog steeds niet zijn bijdrage aan de maandelijkse lasten heeft overgemaakt. Ik doe dat zelf meteen zodra mijn salaris komt. En deze week wordt het meeste afgeschreven. Zorgverzekering en hypotheek zijn net geweest dus mijn deel is op; we staan rood.

Waarom stellen jullie geen automatisch overboeking in? 

Salaris komt (waarschijnlijk) iedere maand ongeveer dezelfde datum binnen, als je dan voor een paar dagen later een automatisch overboeking instelt hoef je daar niet meer aan te denken.

JtM

JtM

30-08-2022 om 12:47 Topicstarter

En iedereen bedankt voor het meedenken de werkman kwam net vertellen dat hij bijna klaar is! Hij gaat zo nog even testen en dan is het klaar.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.