Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik vind dat die Amerikanen een beetje ziekelijk gek zijn op geld. Echt alles vertalen ze in geldwaarde. Terwijl zo'n biljet niets meer is dan een stuk papier. Het stelt pas wat voor als je er iets voor koopt.

"Het kan me niets schelen; het enige waar ik om geef: hoeveel is het waard?" Enorm irritant.

Ik heb last van pollen vermoedelijk. Telkens een loopneus. Ik zie geen andere oorzaak want ik ben niet verkouden. Daarnet enorme hoofdpijn als ik even ging staan.

Dat het in mijn rug geschoten is

Dat ik de backoffice van het kassasysteem bij de voetbalclub nog niet 100% onder de knie heb, en woensdag dus de helpdesk kan bellen.. 

Tjonge wat is het toch oninteressant die nieuwsprogrammas. H

Ik erger me aan mijn man die nog steeds denkt dat je harder moet praten als je met een mobiele telefoon belt. Die techniek is de afgelopen 20 jaar echt wel verbeterd hoor!

Hoofdpijn en slecht geslapen en moet zo naar de tandarts. Topdag al

JtM

JtM

30-08-2022 om 08:25 Topicstarter

Er zou om 8u een monteur zijn om onze CV ketel te vervangen... je raadt het al.
Ik ben er speciaal voor gaan thuiswerken, dus hopelijk is hij hier alsnog snel.

Netherfield schreef op 30-08-2022 om 08:08:

Ik erger me aan mijn man die nog steeds denkt dat je harder moet praten als je met een mobiele telefoon belt. Die techniek is de afgelopen 20 jaar echt wel verbeterd hoor!

😂 wel aandoenlijk eigenlijk.

Regendrup. schreef op 30-08-2022 om 08:30:

[..]

😂 wel aandoenlijk eigenlijk.

Ik durfde het niet te schrijven, maar zag het helemaal voor me en moest stiekem lachen 

JtM schreef op 30-08-2022 om 08:25:

Er zou om 8u een monteur zijn om onze CV ketel te vervangen... je raadt het al.
Ik ben er speciaal voor gaan thuiswerken, dus hopelijk is hij hier alsnog snel.

Is ie inmiddels al geweest JtM?

Aan het NOS-journaal dat aandacht besteedt aan Nick en Simon. Hou nou op zeg, dat hoort bij Boulevard.
Ga als NOS toch niet mee in die onzin en dat geroddel.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-08-2022 om 09:37

Netherfield schreef op 30-08-2022 om 08:08:

ik dacht dat mijn man de enige was...  van mijlenver kun je hem horen als hij aan het bellen is. 

Mug schreef op 30-08-2022 om 09:37:

[..]

ik dacht dat mijn man de enige was... van mijlenver kun je hem horen als hij aan het bellen is.

Nee hoor,  mijn man dan toevalig niet die belt via een luxe headset als hij thuis werkt. De buurman hoor ik in de tuin als hij in zijn "kantoor" op zolder zit te bellen met het raam open. Gelukkig heeft hij inmiddels wel zijn bureau een kwartslag gedraaid en zit hij niet meer de hele dag naar buiten te kijken als hij werkt. 😄

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-08-2022 om 10:01

Bakblik schreef op 30-08-2022 om 09:45:

[..]

Nee hoor, mijn man dan toevalig niet die belt via een luxe headset als hij thuis werkt. De buurman hoor ik in de tuin als hij in zijn "kantoor" op zolder zit te bellen met het raam open. Gelukkig heeft hij inmiddels wel zijn bureau een kwartslag gedraaid en zit hij niet meer de hele dag naar buiten te kijken als hij werkt. 😄

😂 dat lijkt me ook irritant, dan hoorde je de hele dag de zaken van de buurman. 

JtM

JtM

30-08-2022 om 10:05 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 30-08-2022 om 09:07:

[..]

Is ie inmiddels al geweest JtM?

Hij is net binnen ze moesten anderhalf uur rijden maar vanwege treinstaking stond er veel file. Dus verklaarbaar.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.