Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Irregular_Choice schreef op 27-08-2022 om 07:31:

[..]

Hier 6 uur. Volgens mij is de krantenbezorger weer op zijn fiets onderweg. Zijn fiets met piepende remmen! Heb hem al ooit om 6 uur op staan wachten, toen hij bij de buurvrouw de krant kwam bezorgen. Toen er op aangesproken dat ik elke ochtend wakker werd van zijn piepende fiets. Daarna is hij een tijdje met een brommertje gekomen die ik hoorde, daarna met zo’n 45km autootje die stationair voor de deur stond en daarna was het een tijd stil. Maar nu is hij dus weer terug op de fiets zo te horen. Ik hoor hem ook echt door zowat de hele wijk overal stoppen…

Oeh dat is wel irritant ja...

Lientje, wat een gedoe zeg! Klote dat ze dan helemaal niets voor je doen in zo'n situatie.
Hopelijk kun je vandaag iets gedaan krijgen, sterkte. Daar zit je niet op te wachten in ie vakantie.

Slecht geslapen 
Was om half 3 klaar wakker en ik had het koud.
Uiteindelijk weer in slaap en om half 7 weer wakker

Herfstappeltaart schreef op 27-08-2022 om 07:24:

Aan Cora van Nieuwenhuizen gisteravond bij Op1. Ze begon het verhaaltje: tochtstrips/ thermostaat een graadje lager/radiatorfolie weer af te draaien i.v.m. de hoge gasprijzen.
Mens.....heb je überhaupt enig idee hoe sommige mensen moeten leven...tochtige, slecht geïsoleerde huurhuizen van huurbazen die niet bereid zijn daar ook maar iets aan te veranderen.
Daar helpt een tochtstripje niet tegen hoor .
De arrrogantie soms, ik kan het niet aanzien.

Pff, alsof er mensen naar Op1 zitten te kijken die dat verhaaltje nog niet gehoord hebben ook. 

Maar Van Nieuwenhuizen moet sowieso haar mond houden wat mij betreft, over alles. Ga weg mens.

Rondstruiner schreef op 27-08-2022 om 07:46:

[..]

Pff, alsof er mensen naar Op1 zitten te kijken die dat verhaaltje nog niet gehoord hebben ook.

Maar Van Nieuwenhuizen moet sowieso haar mond houden wat mij betreft, over alles. Ga weg mens.

redbulletje schreef op 27-08-2022 om 00:05:

[..]

Dat is toch niet slim? Zwart kun je het niet bij je reisverzekering declareren.

Nee dat is niet slim voor declaratie 

Echter , al onze medicijnen  lagen in het hotel 1,5 uur rijden verderop en al onze andere spullen. Je moet wat he, als je in de middle of nowhere in de avond in het donker  met zijn vieren staat. En zonder medicijnen  is ook weer zo'n dingetje. We zijn nog wat te jong om dood te gaan.

Herfstappeltaart schreef op 27-08-2022 om 07:24:

Aan Cora van Nieuwenhuizen gisteravond bij Op1. Ze begon het verhaaltje: tochtstrips/ thermostaat een graadje lager/radiatorfolie weer af te draaien i.v.m. de hoge gasprijzen.
Mens.....heb je überhaupt enig idee hoe sommige mensen moeten leven...tochtige, slecht geïsoleerde huurhuizen van huurbazen die niet bereid zijn daar ook maar iets aan te veranderen.
Daar helpt een tochtstripje niet tegen hoor .
De arrrogantie soms, ik kan het niet aanzien.

Ze denkt toch dat iemand dat nooit eerder heeft gehoord.

[..]

Ik heb de tv uitgezet.

Dom geleuter wat iedereen al weet.

Ik sliep pas om 1.30 uur.

Vanavond weer een kansloos feestje van de onderburen met de gebruikelijke ingrediënten; vreselijke muziek, dom volk en niet te vergeten veel drank, want anders is het niet gezellig😐

[..]

Niet gezien maar mijn beste aanschaf voor energiebesparing zijn twee dingetjes die je op de scharnieren van de tussendeur doet (soort veertjes) en die werken als een deurdranger. Ze duwen je deur langzaam dicht (tenzij je de deur heel ver open doet, dan knalt ie hem dicht 🤣). Hoef niet meer steeds naar de kids te roepen dat die deur dicht moet. Ze zijn ook maar een paar euro. 

Oh en radiatorventilatoren. Kreeg ik van mijn vader. Die klik je onderin je (dubbelwandige) radiator met een magneetje. Als je verwarming aan staat gaan ze vanzelf draaien en blazen dat de warme lucht je kamer door. Hierdoor hoef ik echt minder te stoken. 

En als we toch bezig zijn; timer in de douche (soort kookwekker) kids mogen max 6min douchen. 

lientje69 schreef op 26-08-2022 om 23:43:

[..]

Wij hebben uiteindelijk een taxi gevonden die ons naar het hotel wilde brengen ja. Duur grapje en chauffeur wilde het alleen zwart doen. Wij waren al blij dat hij überhaupt 3 uur wilde rijden voor ons. Alle autoverhuur bedrijven waren al dicht.

Morgen bellen en kijken hoe we zondag thuis gaan komen

Ben je al wat wijzer geworden? Heb je nog contact gehad met de anwb. Dit is wel een enorme domper op de vakantie. 

Een kleine ergernis hoewel ik weet dat het niet aardig over gaat komen.

Van de week hebben wij een weekje vakantie geboekt.
Mijn broer komt alleen het weekend, maar misschien komt zijn vriendin ook mee.

Leuk meisje hoor, maar ik heb haar nog maar 1 keer ontmoet en ze spreekt Engels. Mijn Engels is super slecht!
Wat ga je in een weekend doen waarbij je iemand nog niet goed kent..

Ik wil gewoon lekker mijn ding kunnen doen..
(waarschijnlijk kan dat ook wel, maar iemand ''negeren'' ligt ook niet in mijn aard)

Waarom nodig je je broer dan uit op je vakantieadres? 

redbulletje schreef op 27-08-2022 om 16:19:

Waarom nodig je je broer dan uit op je vakantieadres?

Omdat we als gezin hadden geboekt

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

27-08-2022 om 16:42

Aan een tiktok van iemand die van haar vriendje verwachtte dat hij vrouwen met hakken de trap op zou helpen, vrouwen die het koud hebben zijn jas geeft, de deur openhoudt voor vrouwen en ze naar huis brengt zodat ze niet alleen hoeven. 

Echt wat is er gebeurd met deze wereld? 

Aan mijzelf. Ben al 2 dagen stik chagrijnig. Geen idee waarom. Ben wel heel erg vermoeid maar dat is het niet. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.