Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Aan het feit dat we op vakantie hele rustige buren hadden.. en dus echt konden ontspannen. 
En ik vanochtend zag dat ze wegzijn..... nu is het een verrassing hoe rustig de nieuwe buren zijn...... 
Zo klote dat we ons verkeken hebben: we dachten een vrijstaand huisje te hebben maar helaas.. toch geschakeld. 

Wasgij schreef op 26-08-2022 om 13:50:

Aan die stomme coalitie die 20.00 huizen beschikbaar eist van de gemeenten voor de asielzoekers, samen met een bult geld.
Ik wil verdorie ook een huis.

Ik gun mijn kind ook een eigen stekkie (en ik ben na dik 30 jaar moederen wel weer aan mijzelf toe)

Regendrup. schreef op 26-08-2022 om 19:34:

Aan het feit dat we op vakantie hele rustige buren hadden.. en dus echt konden ontspannen.
En ik vanochtend zag dat ze wegzijn..... nu is het een verrassing hoe rustig de nieuwe buren zijn......
Zo klote dat we ons verkeken hebben: we dachten een vrijstaand huisje te hebben maar helaas.. toch geschakeld.

Ik duim voor je dat de nw buren ook zo rustig zijn 

De hoornaar die hier net naar binnen vloog! En dan heb ik een vliegengordijn hangen, maar ik hoorde hem gewoon tussen de plastic slierten door komen. Wat een beest zeg! Nog nooit gezien hier. Vond het eng om er met de mepper achteraan te gaan. Dubbele deuren al open gezet, maar hij ging niet naar buiten. Helaas dus toch meer gemept uiteindelijk.

Aan de ANWB  alarmcentrale,  kunnen wij u helpen?
De reclame  is mooi maar de praktijk anders. Europa hulp met vervangend vervoer. Eerst 2,5 uur  wachten op de Oostenrijkse  ANWB.  Die kon hem niet maken. Weggesleept  naar de garage. En daar moesten we weer de alarmcentrale  bellen  , hoe nu verder. Nou. Zoek het maar lekker  uit.... sta je daar in het donker met je kinderen op een verlaten industrieterrein. 
In een stad 1,5 uur van je hotel verwijderd.  Vervangend vervoer? Krijg je pas als de auto niet binnen  48 uur te repareren  is. Maar zondag  moeten wij naar huis.... hoe dan?
En het is weekend ook nog.
Dat laten ze niet zien op tv bij die leuke reclame.  38 jaar  lid en die ene keer dat je ze nodig hebt wordt je aan je lot overgelaten.  
Ik ben zo boos!!!

lientje69 schreef op 26-08-2022 om 23:05:

Aan de ANWB alarmcentrale, kunnen wij u helpen?
De reclame is mooi maar de praktijk anders. Europa hulp met vervangend vervoer. Eerst 2,5 uur wachten op de Oostenrijkse ANWB. Die kon hem niet maken. Weggesleept naar de garage. En daar moesten we weer de alarmcentrale bellen , hoe nu verder. Nou. Zoek het maar lekker uit.... sta je daar in het donker met je kinderen op een verlaten industrieterrein.
In een stad 1,5 uur van je hotel verwijderd. Vervangend vervoer? Krijg je pas als de auto niet binnen 48 uur te repareren is. Maar zondag moeten wij naar huis.... hoe dan?
En het is weekend ook nog.
Dat laten ze niet zien op tv bij die leuke reclame. 38 jaar lid en die ene keer dat je ze nodig hebt wordt je aan je lot overgelaten.
Ik ben zo boos!!!

Oh wow das wel heel slechte service! 

Sow Lientje. Ik snap dat je boos bent. En nu? Een taxi dan maar? 

Moyrrie schreef op 26-08-2022 om 23:28:

Sow Lientje. Ik snap dat je boos bent. En nu? Een taxi dan maar?

Wij hebben uiteindelijk  een taxi gevonden die ons naar het hotel wilde brengen  ja.  Duur grapje en chauffeur  wilde het alleen zwart doen. Wij waren al blij dat hij überhaupt  3 uur wilde rijden voor ons. Alle autoverhuur bedrijven  waren al dicht.

Morgen bellen en kijken  hoe we zondag  thuis gaan komen. 

lientje69 schreef op 26-08-2022 om 23:43:

[..]

Wij hebben uiteindelijk een taxi gevonden die ons naar het hotel wilde brengen ja. Duur grapje en chauffeur wilde het alleen zwart doen. Wij waren al blij dat hij überhaupt 3 uur wilde rijden voor ons. Alle autoverhuur bedrijven waren al dicht.

Morgen bellen en kijken hoe we zondag thuis gaan komen.

Dat is toch niet slim? Zwart kun je het niet bij je reisverzekering declareren. 

redbulletje schreef op 27-08-2022 om 00:05:

[..]

Dat is toch niet slim? Zwart kun je het niet bij je reisverzekering declareren.

Tja, wat hadden ze anders moeten doen? Ik denk dat ze al lang blij waren dat ze in ieder geval naar hun hotel konden..

Wat een rotsituatie Lientje. Super slechte (of zeg maar gerust géén) service.. Veel succes, hopelijk komt er toch nog een goede oplossing!

Anderhalf uur schoonmaken was blijkbaar al teveel.  Gevolg vanmiddag al moe en val in slaap. Gevolg ik doe 'snachts geen oog dicht.

Oja en ook nog bijna flauwgevallen in de Aldi omdat ik 3 uurtjes niks gegeten had. 

Aan Cora van Nieuwenhuizen gisteravond bij Op1. Ze begon het verhaaltje: tochtstrips/ thermostaat een graadje lager/radiatorfolie weer af te draaien i.v.m. de hoge gasprijzen.
Mens.....heb je überhaupt enig idee hoe sommige mensen moeten leven...tochtige, slecht geïsoleerde huurhuizen van huurbazen die niet bereid zijn daar ook maar iets aan te veranderen.
Daar helpt een tochtstripje niet tegen hoor .
De arrrogantie soms, ik kan het niet aanzien.

Weekend! Uitslapen! Dus was ik om half zes wakker. 

Netherfield schreef op 27-08-2022 om 07:26:

Weekend! Uitslapen! Dus was ik om half zes wakker.

Ik om kwart voor zeven....heel jammer.

Herfstappeltaart schreef op 27-08-2022 om 07:28:

[..]

Ik om kwart voor zeven....heel jammer.

Hier 6 uur. Volgens mij is de krantenbezorger weer op zijn fiets onderweg. Zijn fiets met piepende remmen! Heb hem al ooit om 6 uur op staan wachten, toen hij bij de buurvrouw de krant kwam bezorgen. Toen er op aangesproken dat ik elke ochtend wakker werd van zijn piepende fiets. Daarna is hij een tijdje met een brommertje gekomen die ik hoorde, daarna met zo’n 45km autootje die stationair voor de deur stond en daarna was het een tijd stil. Maar nu is hij dus weer terug op de fiets zo te horen. Ik hoor hem ook echt door zowat de hele wijk overal stoppen…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.