Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Regendrup. schreef op 25-08-2022 om 16:04:

[..]

Sorry, ja! Had ik nog op willen reageren maar we zijn op vakantie, dus vandaar nog geen reactie. Ga ik snel doen!

Oh nee joh!

Vier lekker vakantie, meer om te kijken of het gelukt was (ben zo’n digibeet in die dingen) 

Regendrup. schreef op 25-08-2022 om 15:59:

[..]

Ja kansloos helaas. Zou echt heel graag gaan maar op vakantie dus ook geen tijd/zin om me bezig te houden met kaartjes kopen maar toch. Zooooooo jammer.

Het is mij uiteindelijk gelukt! Ik ben in de wachtrij blijven staan en toen kwam er een vierde concert bij! Toen was ik 5000e ofzo. 
Enige ‘probleem’ is dat het op mijn dochters verjaardag is. Dus even denken wat ik daarmee doe. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-08-2022 om 18:52

mijn zusje stond ook ingelogd, er waren nog 450.000 wachtenden voor haar. 

SuzyQFive schreef op 25-08-2022 om 18:50:

[..]

Het is mij uiteindelijk gelukt! Ik ben in de wachtrij blijven staan en toen kwam er een vierde concert bij! Toen was ik 5000e ofzo.
Enige ‘probleem’ is dat het op mijn dochters verjaardag is. Dus even denken wat ik daarmee doe.

Wauw wat goed!! Geniet ervan

Rondstruiner schreef op 24-08-2022 om 22:52:

Spinnen. Laatst een op mijn was, gisteravond in bed en nu op tafel. Spinnen zijn in principe van harte welkom, ze mogen best hier wonen, maar NIET IN BED OF OP MIJN KLEDING OF OP DE TAFEL OF OP MIJ AUB!

Ik wou dat ik dit niet gelezen had vlak voor het naar bed gaan 

Auwereel schreef op 24-08-2022 om 23:14:

[..]

Er zijn inderdaad grenzen. Gisteren in de tuin, op het voetenbankje naast me: hè, wat zit daar nou? Het bleek een springspin, een vrij grote: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Schorsmarpissa

Ik bekijk 'm van dichtbij en poing! De spin doet zijn soortnaam eer aan, maakt een sprong en landt om mijn schoen, waar ik 'm voorzichtig van verwijder. Een poosje later voelde ik gekriebel in mijn nek, ik wrijf en wat vindt mijn hand? Die springspin weer! Toen heb ik 'm maar even een flink eind verderop gezet. Spinnen ok, maar NIET in mijn nek!

En deze ook niet 

M'n vriendje heeft afgebeld, had me er eigenlijk best op verheugd 😢 Door vakantie van de kinderen weinig tijd voor ons samen gehad. Hij had wel een goed excuus, wat absoluut voorrang heeft. Mijn gevoel veranderd er niet echt door.
Plus gister pittige therapie sessie gehad waar ik me nog gaar van voel. Misschien ook wel beter om het alleen even uit te zitten, maar comfortabel is het niet. Ga straks maar even slapen ofzo.

Evaluna schreef op 26-08-2022 om 09:21:

M'n vriendje heeft afgebeld, had me er eigenlijk best op verheugd 😢 Door vakantie van de kinderen weinig tijd voor ons samen gehad. Hij had wel een goed excuus, wat absoluut voorrang heeft. Mijn gevoel veranderd er niet echt door.
Plus gister pittige therapie sessie gehad waar ik me nog gaar van voel. Misschien ook wel beter om het alleen even uit te zitten, maar comfortabel is het niet. Ga straks maar even slapen ofzo.

Dubbele knuffel voor jou   

LostJellyfish83

LostJellyfish83

26-08-2022 om 09:41

Mijn man probeerde al ruim een week een afspraak te krijgen bij de huisarts, maar werd telkens afgepoeierd door de assistentes. Ze draaien zomerrooster, dus je komt er nu echt niet meer doorheen bij ze. 

Nu was hij eindelijk daar, krijgt hij van de huisarts 'op zijn falie' dat hij niet eerder is gekomen, want het was best wel spoed. Ja, zeg dat tegen je assistentes wil je....😡

Laat ik me maar niet met koken bemoeien.

Wat betreft het katoen wat een mix bleek te zijn: ik heb Wibra nu pas goed ontdekt voor breigarens; een heel grote collectie kleurtjes Egyptisch gemerceriseerd katoen (glanskatoen) en uitstekend bij te verven. Wat niet goed lukte met die spitszijde van Ali. Helemaal blij ermee.

Aan die stomme coalitie die 20.00 huizen beschikbaar eist van de gemeenten voor de asielzoekers, samen met een bult geld.
Ik wil verdorie ook een huis. 

Aan een hamerend persoon en mijn katten.
Ik wilde een uur slapen en precies in dat uur gaat er iemand staan kloppen en willen de katten eten waardoor ze over het bed rennen.
Echt, zeker de hamerende persoon heeft het exact uitgekiend, ik leg hoofd op kussen -klop, klop, klop, klop. Ik sta op -stilte.

Wasgij schreef op 26-08-2022 om 13:50:

Aan die stomme coalitie die 20.00 huizen beschikbaar eist van de gemeenten voor de asielzoekers, samen met een bult geld.

En ik wil verhuizen. Woon nu in wat ze noemen een jongeren flat. En ben de overlast spuugzat..

Wasgij schreef op 26-08-2022 om 13:50:

Nou precies dit!

Aan automobilisten en fietsers op elektrische fietsen die met een noodgang op een rotonde komen waarop ik als fietser voorrang heb. En die rotondes zijn hier nogal veel en ik schrik me zowat dagelijks een ongeluk en krijg vaker niet dan wel voorrang.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.