Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-08-2022 om 21:45

ik erger me aan mijn kat, die niet naar binnen wil. En ik wil haar binnen hebben, want is nog nooit een nacht buiten geweest. Het is een Maine Coon, dus het is al wat dat ze buiten is. Maar ze zit me mooi uit te dagen, buiten. 

Aan het inzetloze spel van PSV.. Het gaat om de CL groepsfase!! Laat GVD eens wat passie zien!

Spinnen. Laatst een op mijn was, gisteravond in bed en nu op tafel. Spinnen zijn in principe van harte welkom, ze mogen best hier wonen, maar NIET IN BED OF OP MIJN KLEDING OF OP DE TAFEL OF OP MIJ AUB!

Wobbelkont schreef op 24-08-2022 om 22:15:

Aan het inzetloze spel van PSV.. Het gaat om de CL groepsfase!! Laat GVD eens wat passie zien!

Wat een boutwedstrijd idd 

hoewel PSV best wat goals had kunnen maken vind ik het eigenlijk ook wel weer terecht

Rondstruiner schreef op 24-08-2022 om 22:52:

Spinnen. Laatst een op mijn was, gisteravond in bed en nu op tafel. Spinnen zijn in principe van harte welkom, ze mogen best hier wonen, maar NIET IN BED OF OP MIJN KLEDING OF OP DE TAFEL OF OP MIJ AUB!

Er zijn inderdaad grenzen. Gisteren in de tuin, op het voetenbankje naast me: hè, wat zit daar nou? Het bleek een springspin, een vrij grote: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Schorsmarpissa 

Ik bekijk 'm van dichtbij en poing! De spin doet zijn soortnaam eer aan, maakt een sprong en landt om mijn schoen, waar ik 'm voorzichtig van verwijder. Een poosje later voelde ik gekriebel in mijn nek, ik wrijf en wat vindt mijn hand? Die springspin weer! Toen heb ik 'm maar even een flink eind verderop gezet. Spinnen ok, maar NIET in mijn nek!

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

25-08-2022 om 09:40

Niet vandaag, maar gisteren. Aan iets wat me vaker opvalt. Tieners die totaal niet aan te spreken zijn op hun gedrag en gelijk een grote bek opzetten. Ik erger me aan hen, maar ook aan hun ouders. Die duidelijk een steek laten vallen in hun opvoeding. 

Helena71 schreef op 25-08-2022 om 09:40:

Niet vandaag, maar gisteren. Aan iets wat me vaker opvalt. Tieners die totaal niet aan te spreken zijn op hun gedrag en gelijk een grote bek opzetten. Ik erger me aan hen, maar ook aan hun ouders. Die duidelijk een steek laten vallen in hun opvoeding.

Toch niet helemaal. Tieners voelen zich beschermd door de groep en hebben hormonen die alle kanten opgaan en hersens die totaal niet uitontwikkeld zijn nog. 
Ik heb kinderen op school die echt uberbeleefd zijn normaal gesproken maar zodra ze in een groep zijn kunnen ze zich niet goed een houding geven en gaan ze clownen of zich op een andere manier willen bewijzen. 

Wachtrijen van honderdduizenden mensen voor kaarten voor Coldplay 😭 

Saga schreef op 24-08-2022 om 22:56:

hoewel PSV best wat goals had kunnen maken vind ik het eigenlijk ook wel weer terecht

Als je zo slap, zonder creativiteit, agressie, tempo en noem maar op speelt, heb je niks in de CL te zoeken.. Het zure is dat ze het wel gewoon kunnen. Stelletje lapswanzen!

Gaan toeteren omdat ik even vergeet mijn hand uit te steken. Doorrijden kon toch al niet want er was nog een auto ervoor. Dan ga je toch niet toeteren. Ga maar fietsen, veel beter voor een heethoofd.

SuzyQFive schreef op 25-08-2022 om 10:25:

Wachtrijen van honderdduizenden mensen voor kaarten voor Coldplay 😭

Ja  kansloos helaas. Zou echt heel graag gaan maar op vakantie dus ook geen tijd/zin om me bezig te houden met kaartjes kopen maar toch. Zooooooo jammer. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

25-08-2022 om 16:00

man man man, laat een beetje ruimte op de rechter rijstrook! Er moeten mensen kunnen in- en uitvoegen stelletje aso's! 

Regendrup. schreef op 25-08-2022 om 15:59:

[..]

Ja kansloos

Ik heb je een paar dagen terug geprobeerd een PB te sturen, heb je die wel ontvangen? 

Zilver_gray schreef op 25-08-2022 om 16:00:

[..]

Ik heb je een paar dagen terug geprobeerd een PB te sturen, heb je die wel ontvangen?

Sorry, ja! Had ik nog op willen reageren maar we zijn op vakantie, dus vandaar nog geen reactie. Ga ik snel doen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.