Huiskamer
Wobbelkont
24-08-2022 om 10:18
SuzyQFive schreef op 24-08-2022 om 10:16:
[..]
Ja, idd! Of berichten die naar beroemde mensen gestuurd worden die je volgt (zie ineens allemaal berichten naar Jimmy Fallon en Kings of Leon 🤷🏼♀️. Ik bekijk die lui nooit verder maar nu staat de TL er vol mee.
Nou, dat laatste ja! Opeens allemaal vreemde berichten naar bekende personen… Zeer irritant. Heb zelfs een aantal bekende personen meteen ontvolgt om die zooi niet meer te zien.
HAHA!wait..what
24-08-2022 om 10:29
Wobbelkont schreef op 24-08-2022 om 10:18:
[..]
Nou, dat laatste ja! Opeens allemaal vreemde berichten naar bekende personen… Zeer irritant. Heb zelfs een aantal bekende personen meteen ontvolgt om die zooi niet meer te zien.
Facebook kampt woensdag met een probleem waardoor gebruikers vreemde berichten op hun tijdlijn zien. Op sociale media regent het klachten.
Staat op nu.nl.. Blijkbaar hebben veel mensen er last van! 😉
rionyriony
24-08-2022 om 10:52
Ik had een aantal jaren geleden borduurzijde (groen) gekocht bij Aliexpress om daar iets kerstigs van te borduren. Maar de kleur bleek heel anders.
Nu ik het wil verwerken blijkt dat het niet van katoen is. De brandproef bewijst inderdaad dat het synthetisch is (het smelt).
Lollypopje
24-08-2022 om 11:08
rionyriony schreef op 24-08-2022 om 10:52:
Ik had een aantal jaren geleden borduurzijde (groen) gekocht bij Aliexpress om daar iets kerstigs van te borduren. Maar de kleur bleek heel anders.
Nu ik het wil verwerken blijkt dat het niet van katoen is. De brandproef bewijst inderdaad dat het synthetisch is (het smelt).
Als je redelijke kwaliteit goedkoop katoen borduurgaren wilt hebben van Ali kun je het beste CXC kopen las ik. Schijnt qua kleurcodes ook redelijk overeen te komen met DMC.
Rogue
24-08-2022 om 11:27
dat mijn witte blouse voor de 3de rare vlekken heeft die er met wasmiddel niet uitgaan
ga het maar even in de bleek zetten
Irregular_Choice
24-08-2022 om 11:36
Wobbelkont schreef op 24-08-2022 om 10:18:
[..]
Zilver_gray
24-08-2022 om 16:48
Waarom als ik karbonade bak, ze altijd droog en taai worden???
Ik heb er nu 3 in de pan, heb ze aan 1 kant gebakken, net omgedraaid…en zie nu al dat ze taai gaan zijn 
AggressiveReindeer87
24-08-2022 om 17:17
Aan een collega...
Kom ik vanmiddag thuis (ik doe meer maar ik regel ook de boodschappen voor kantoor, klein bedrijf), krijg ik net terwijl werktijd voor mij al klaar is berichtje van collega of ik wel verse appels koop want er klaagt een collega dat sommige appels meelballen zijn.. Nee ik zoek speciaal kutappels uit nou goed...
Heb me rotgerend vanmorgen terwijl het bloedheet is en ik kon het ff niet hebben...Echt wat kunnen sommige mensen toch zeiken zeg...
TanSwallow86
24-08-2022 om 17:37
Zilver_gray schreef op 24-08-2022 om 16:48:
Ik heb er nu 3 in de pan, heb ze aan 1 kant gebakken, net omgedraaid…en zie nu al dat ze taai gaan zijn
Welke karbonade heb je
Zilver_gray
24-08-2022 om 17:40
HarleyQuin schreef op 24-08-2022 om 17:37:
[..]
Welke karbonade heb je
Schouder karbonade (varkensvlees), het zal wel liggen aan de manier waarop ik ze bak…oh ik gebruik ook altijd Croma (voor de lekkere jus)
Netherfield
24-08-2022 om 18:09
Aan het radionieuws. Er is een explosie geweest en er zijn gevelplaten van een gebouw gevallen. In ZWITSERLAND. Wat moet ik daar nou mee?!?
Rondstruiner
24-08-2022 om 18:12
Netherfield schreef op 24-08-2022 om 18:09:
Aan het radionieuws. Er is een explosie geweest en er zijn gevelplaten van een gebouw gevallen. In ZWITSERLAND. Wat moet ik daar nou mee?!?
Dat was in Zutphen, niet in Zwitserland:
Gewonden bij explosie in Zutphen, deel van gevel weggeblazen - https://nos.nl/l/2441910
SuzyQFive
24-08-2022 om 18:38
Zilver_gray schreef op 24-08-2022 om 16:48:
😅
Haal je ze een half uur voor bakken uit de koelkast? Na half uur Even droogdeppen en dan eerst beide kanten kort op hoog vuur bakken (zorg dat de pan goed heet is) zodat het vlees dichtschroeit. Dan draai je het vuur laag en laat je ze nog een poosje om en om aan beide kanten bakken.
Zilver_gray
24-08-2022 om 18:44
SuzyQFive schreef op 24-08-2022 om 18:38:
[..]
😅
Haal je ze een half uur voor bakken uit de koelkast? Na half uur Even droogdeppen en dan eerst beide kanten kort op hoog vuur bakken (zorg dat de pan goed heet is) zodat het vlees dichtschroeit. Dan draai je het vuur laag en laat je ze nog een poosje om en om aan beide kanten bakken.
Meestal al een uur van tevoren. Dat dicht schroeien door eerst op beide kanten te bakken, dat doe ik dus niet, wellicht zou het daaraan kunnen liggen…
Bedankt voor de tip, ik zal m de volgende keer toepassen