Huiskamer
TanSwallow86
22-08-2022 om 10:31
Het slapen word mij niet gegunt. Het was een tijdje stil, dus ik dacht ik probeer het. Ik lag net op bed, hoor ik die rot schuurmachine weer, en de radio aan. Die stond gelukkig niet op windkracht 12. Maar wel hoorbaar.
Nu gaan ze morgenochtend om kwart voor 8, hierbij mij schilderen en schuren. Zo waar zo god, ik mag hopen dat ik vannacht wel kan slapen
Femke09
22-08-2022 om 11:31
Dat mijn puber zegt verliefd te zijn en ik zie geen mogelijkheid erachter te komen op wie...
LostJellyfish83
22-08-2022 om 11:57
Ik ben lui en heb nergens zin in en ik verveel me, dus ik erger me rot aan mezelf 
LostJellyfish83
22-08-2022 om 12:16
Elmie schreef op 22-08-2022 om 12:14:
Aan een kapot gevallen glazen pot honing in de keuken 🤪
daar ben je mooi klaar mee!
rionyriony
22-08-2022 om 12:18
Ik verveel me ook; heb de planten gedaan, gegeten, en na wat klusjes buiten de deur ben ik doorgegaan met Pinterest bekijken op zoek naar iets leuks om te doen maar telkens staat er iets in de weg.
Leuke lampekappen knopen met jute of kralen? Nee, geen oude lampekappen in huis. Pompoen haken? Geen pompoenkleurige breiwol in mijn omgeving te krijgen. Wit garen dan maar verven? Dan heb ik ook geen haaknaald in die maat.
Enz. enz. En ik heb ook geen fut om iets te bestellen en dan helemaal daarvoor thuis te blijven.
Auwereel
22-08-2022 om 12:54
Elmie schreef op 22-08-2022 om 12:14:
Aan een kapot gevallen glazen pot honing in de keuken 🤪
Voorlopig zal jij je niet vervelen!
Mama-Inge
22-08-2022 om 12:57
Aan mijn man.
Ik zeg: we gaan eten en loop naar binnen om de kinderen te halen.
Kom ik weer buiten is hij aan het klussen
Bakblik
22-08-2022 om 13:56
Aan mijn kinderen. (Puber en jongvolwassen)
Gisteren kwamen man en ik terug van lang weekend weg met de vouwwagen. Ik zet een mededeling in de gezinsapp dat de kinders alles wat ze nog gewassen willen hebben voor de start van het nieuwe schooljaar in het washok moeten leggen en dat ik ga beginnen met handdoeken en witte was.
Inmiddels is de 4e was klaar.
Komt zoon net vragen of er nog schone werksokken zijn, hij kan best "rooster ophalen" en dan nog even een paar uur werken.
Geen werksokken aan de lijn en geen werksokken in de wasmand.
O, hoort dat bij de witte was dan? Er zit ook zwart aan. (Witte sneakersokken met in het boordje de maat geborduurd in zwart)
Zucht....... nu heb ik dus 4 paar sokken daar ga ik echt geen machine voor draaien.
Fout van de oudste was ook irritant maar nog op te lossen haar sportshirt is donker maar synthetisch en kan zonder gevaar mee in de lichtbonte was.
SombraOnline
22-08-2022 om 14:26
Gisteravond. Aan m'n buren.
Ik heb vannacht buiten geslapen, op de loungeset, onder de overkapping. Is heerlijk, doe ik af en toe. Ik ben daar gisteren rond een uur of 9 's avonds gaan zitten, laptop erbij, drinken. En de buren een huis verder zaten lekker te kletsen, zachtjes, af en toe wel gelach. Maar gewoon normaal leefgeluid, zou je denken toch? Ik had er in elk geval geen last van.
Daar dachten de directe buren wéér anders over. Deur keihard dichtslaan en de ramen ook. Ik word zo moe van die mensen, ze hebben nu ook bij de gemeente geklaagd. Gelukkig vindt de gemeente het onzin en is het afgesloten, maar je zit toch niet meer lekker in je huis zo.
Elmie
22-08-2022 om 14:29
Mama-Inge schreef op 22-08-2022 om 12:57:
Aan mijn man.
Ik zeg: we gaan eten en loop naar binnen om de kinderen te halen.
Kom ik weer buiten is hij aan het klussen
Oh echt irritant!
En die pot was echt een klus inderdaad. En ook zo leuk als je wilt eten en dan weg moet 😖
Dolfje
22-08-2022 om 14:53
Aan mijn koppijn tijdens de stopweek van de pil. Buikpijn heb ik ook maar koppijn vind ik zo irritant. En dan ben ik ook nog eens op dieet dus ik mag me ook niet misselijk eten aan winegums en drop.
TanSwallow86
22-08-2022 om 15:35
Was vanmiddag even naar Kruitvat en zag dat ze nu al kruidnoten te koop hadden.
Tis 22 augustus. Die krengen liggen steeds vroeger in de winkels
ProfitableMantis53
22-08-2022 om 15:36
Op de versafdeling van de AH hebben ze koeken per 2 verpakt. De prijs op het bordje is de stukprijs. Maar dat zie je alleen als je goed kijkt dus ik vind het misleiding. Op het zakje zelf staat wel de goede prijs, maar die hebben ze heel sneaky naar beneden gekeerd zodat je het niet meteen ziet.
Bovendien kun je er niet maar 1 kopen, in alle zakjes zitten er 2. Als je daar wat van zegt antwoorden ze doodleuk: ja maar als je er echt maar 1 wil kun je dat vragen en dan haalt personeel er 1 uit.
Hou gewoon op met die misleiding en zet de prijs per 2 stuks op dat bordje.
Oh ja, en aan iemand die vlak voor mijn fiets de weg op stapte omdat ze dus niet omkeek of er wat aankwam.
noas_1993
22-08-2022 om 16:35
Nera schreef op 22-08-2022 om 15:36:
Op de versafdeling van de AH hebben ze koeken per 2 verpakt. De prijs op het bordje is de stukprijs. Maar dat zie je alleen als je goed kijkt dus ik vind het misleiding. Op het zakje zelf staat wel de goede prijs, maar die hebben ze heel sneaky naar beneden gekeerd zodat je het niet meteen ziet.
Bovendien kun je er niet maar 1 kopen, in alle zakjes zitten er 2. Als je daar wat van zegt antwoorden ze doodleuk: ja maar als je er echt maar 1 wil kun je dat vragen en dan haalt personeel er 1 uit.
Hou gewoon op met die misleiding en zet de prijs per 2 stuks op dat bordje.Oh ja, en aan iemand die vlak voor mijn fiets de weg op stapte omdat ze dus niet omkeek of er wat aankwam.
Zo had ik een paar weken geleden 5 popdots in mijn AH Bonus voor 1,00. Ik pak zo'n zakje wat al kant en klaar is, blijken er daar 6 in te zitten en ik daar dus 1,50 voor te hebben betaald. Gelukkig waren ze lekker, dus op dat moment was het ook geen ergernis.
Die popdots liggen hier ook niet los