Huiskamer
Zilver_gray
22-08-2022 om 07:38
Regendrup. schreef op 21-08-2022 om 22:40:
[..]
Heel herkenbaar, zeker in ons oude huis was het echt funest. We liepen ook écht op ons tandvlees.
Maar nu zijn er wel ergernissen, en ook wel echt overlast momenten, maar. Heel eerlijk.. onder aan de streep: het is echt een enorme stap beter dan vorig huis. En het feit dat we (nouja vooral man) op alle slakken zout leggen kunnen we (nog) niet aarden hier omdat dus de focus nog steeds op alle negativiteit ligt, ipv op alle positieve kanten van dit huis.
Heb je nu helemaal geen last meer van buren of heb je je hierin getraint?
Mag ook via pb als dit teveel offtopic gaat natuurlijk (en als je dat überhaupt wilt).
Pb gestuurd 😊
Bakblik
22-08-2022 om 07:46
Aan de bewoners van het hoekje, ze zijn na 6 weken thuisland weer terug van vakantie. Dat moesten ze "vieren" met harde muziek, brullende motoren van brommers en het knippen van de heg met een kettingzaag met een benzinemotor.
Irregular_Choice
22-08-2022 om 07:59
Dutchgirly schreef op 21-08-2022 om 23:11:
Dankje! Ik heb al aangifte gedaan. Dinsdag maar contact opnemen met de verzekering en de fietsenzaak. Hopelijk kan zonder veel extra gedoe een nieuwe fiets geregeld worden. Maar omdat mijn fiets net een paar maanden ouder was dan de verzekeringstermijn voor volledige vervanging, krijg ik maar een deel van het aankoopbedrag terug. Daar baal ik echt heel erg van. De rest moet ik zelf bijleggen. Gelukkig heb ik vakantie en hoef ik niet naar mijn werk zonder fiets.
Neem je echt overal je accu mee naartoe? Dat is wel echt zwaar om mee rond te sjouwen! In mijn geval had dat ook niet geholpen, dan had ik nu alleen de accu en de sleutels 😅
Een elektrische fiets is niet aantrekkelijk zonder accu, dus die nemen ze niet mee want daar kunnen ze niks mee. Dus ja, ik haal hem er eigenlijk altijd uit en doe hem in mijn tas.
Zilver_gray
22-08-2022 om 08:08
Bakblik schreef op 22-08-2022 om 07:46:
Aan de bewoners van het hoekje, ze zijn na 6 weken thuisland weer terug van vakantie. Dat moesten "vieren" met harde muziek, brullende motoren van brommers en het knippen van de heg met een kettingzaag met een benzinemotor.
De horror
TanSwallow86
22-08-2022 om 08:17
De hele nacht niet geslapen en zijn er werklui bezig met een elektrische schuurmachine en nog meer herrie.
Kan het evt slapen nu wel op mijn buik schrijven
Zilver_gray
22-08-2022 om 08:27
HarleyQuin schreef op 22-08-2022 om 08:17:
De hele nacht niet geslapen en zijn er werklui bezig met een elektrische schuurmachine en nog meer herrie.
Kan het evt slapen nu wel op mijn buik schrijven
Oh dat is echt ruk! Hopelijk zijn ze niet de hele dag bezig!
TanSwallow86
22-08-2022 om 08:41
Zilver_gray schreef op 22-08-2022 om 08:27:
[..]
Oh dat is echt ruk! Hopelijk zijn ze niet de hele dag bezig!
Het zijn schilders zag ik. De kozijnen worden geverft, dus eerst moet het oude zooi eraf. En dat doen ze dus op hun dooie gemak.
En het zijn de slaapkamer ramen. Als het nou van de woonkamer was geweest, dan had ik evt kunnen slapen, maar dan zonder schuurmachine aub
Zilver_gray
22-08-2022 om 08:47
HarleyQuin schreef op 22-08-2022 om 08:41:
[..]
Het zijn schilders zag ik. De kozijnen worden geverft, dus eerst moet het oude zooi eraf. En dat doen ze dus op hun dooie gemak.
En het zijn de slaapkamer ramen. Als het nou van de woonkamer was geweest, dan had ik evt kunnen slapen, maar dan zonder schuurmachine aub
Oh en die schuurmachines dreunen ook zo lekker door op je raamkozijn…
vertelsel
22-08-2022 om 08:48
HarleyQuin schreef op 22-08-2022 om 08:41:
[..]
Ik kan ook slecht tegen dat soort geluiden. Maar wat ik nog ergerlijker vind, is dat ze naast de onvermijdelijke overlast, ook nog van die irritant harde muziek aanzetten! Hebben ze in bouwvakkersland nog nooit van spotify en oortjes gehoord?
TanSwallow86
22-08-2022 om 08:49
vertelsel schreef op 22-08-2022 om 08:48:
[..]
Ik kan ook slecht tegen dat soort geluiden. Maar wat ik nog ergerlijker vind, is dat ze naast de onvermijdelijke overlast, ook nog van die irritant harde muziek aanzetten! Hebben ze in bouwvakkersland nog nooit van spotify en oortjes gehoord?
Hier gelukkig geen bouwradio
En het is altijd piratenzender
Bakblik
22-08-2022 om 09:07
O vreselijk die gillende radio's! Ik weet wel waarom ze altij zo hard staan. Die lui moeten van hun baas gehoorbescherming op/ in dus om de radio te horen moet dat ding snoeihard.
Dat er ook noisecancelling oortjes bestaan dat is in bouwvakkersland nog niet bekend.😉😭
redbulletje
22-08-2022 om 09:12
Radio's in de bouw zouden verboden moeten worden als het in een bewoonde wijk gebeurt.
vertelsel
22-08-2022 om 09:12
Ik erger me aan mijn man-met-mannengriep. Gisteren lag hij amechtig kreunend op de bank onder een dekentje, vannacht heeft hij de hele nacht lopen spoken, vanmorgen lag hij melodramatisch in bed te hopen op een Nieuw Hoofd en nu heeft hij een herrijzenis ondergaan en loopt hij met een vliegenmepper door het huis en begint hele verhalen waar ik op moet antwoorden terwijl dit de enige dag is dat ik eigenlijk heerlijk uit kon slapen en het huis voor mezelf had maar in plaats daarvan om 7 uur met de hond buitenliep. Dus wie is er nu eigenlijk zielig in dit huis 😂.
Evaluna
22-08-2022 om 09:38
Mijn ex maar weer eens. Jemig, wat een verbitterde chagrijnige man. Niets is goed, altijd achterdochtig. Kind geeft iets heel duidelijk aan en hij neemt het niet serieus. Pfff 😵💫 wanneer ik laat vallen dat 2 a 3 x in de week kind naar sport brengen 12 km verderop toch wel veel is wordt hij boos en gaat hij zieken (hij doet zelf maar 5 weken per jaar he!!). Stuurt alles aan op geld, dat hij teveel geld betaald en ik het verbras. Bah, wat een nare kerel. Blij dat hij ver weg woont. Niets te halen of op te bouwen. Ook 6 jaar later niet.