Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Regendrup. schreef op 20-08-2022 om 20:44:

Tuinfeestjes, het zou verboden moeten worden
Ieder weekend is wel iemand anders aan de beurt.

Hier hebben ze altijd reden voor een feestje: het is de lente, moeder is jarig , zoonlief is jarig, de schoolvakantie is begonnen,  we hebben een nieuwe bbq , schoolvakantie is afgelopen, laatste warme zomerweek etc.

Treurniet schreef op 20-08-2022 om 22:12:

[..]

Hier hebben ze altijd reden voor een feestje: het is de lente, moeder is jarig , zoonlief is jarig, de schoolvakantie is begonnen, we hebben een nieuwe bbq , schoolvakantie is afgelopen, laatste warme zomerweek etc.

Vreselijk

Dolfje schreef op 20-08-2022 om 21:28:

[..]

Gatverdamme!

Ja mevrouw vond water uit de bron van de camping niet schoon genoeg voor haar poepkoffer. Sommige mensen snap ik echt niet meer.

Bakblik schreef op 20-08-2022 om 22:22:

[..]

Ja mevrouw vond water uit de bron van de camping niet schoon genoeg voor haar poepkoffer. Sommige mensen snap ik echt niet meer.

Dit is dus wel de reden dat ik in een eigen teiltje afwas met heet water uit de waterkoker. 

Dolfje schreef op 20-08-2022 om 22:23:

[..]

Dit is dus wel de reden dat ik in een eigen teiltje afwas met heet water uit de waterkoker.

Ik ook hoor,  vandaag gingen we naar huis en ik had nog twee bekers die ik niet zo in het laatje wilde doen met koffie melk en suiker.  Dus die ging ik even afflodderen maar worden nu thuis chemisch ontsmet zo ongeveer. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-08-2022 om 08:29

Vroeg in de ochtend (uurtje of half 5) werd ik wakker omdat er een jonge uil om de halve minuut riep naar zijn moeder. 

kan iemand de stembanden van die k#t keffer door snijden. 

rooiekater schreef op 21-08-2022 om 12:33:

kan iemand de stembanden van die k#t keffer door snijden.

Zoooooo zwaar irritant ge!

Die rottige harde muren waar ik zelfs met een klopboormachine met moeite doorheen kom😡

Gisteren aan de zakjes mayo van Remia in het wokrestaurant die met geen mogelijkheid open te krijgen waren.
En vandaag aan man die strontchagrijnig is.

Ik erger me aan mijn schoonmoeder die weer eens commentaar heeft op iets wat ik gedaan heb en dit uit tijdens een telefoongesprek met man. Mens, houd daar nou eens mee op 😖Niet iedereen is zoals jou en per definitie verkeerd als die het anders doet. Ben er zo klaar mee!

Iets wat trouwens niks met haar te maken heeft!

Elmie schreef op 21-08-2022 om 15:40:

Ik erger me aan mijn schoonmoeder die weer eens commentaar heeft op iets wat ik gedaan heb en dit uit tijdens een telefoongesprek met man. Mens, houd daar nou eens mee op 😖Niet iedereen is zoals jou en per definitie verkeerd als die het anders doet. Ben er zo klaar mee!

Iets wat trouwens niks met haar te maken heeft!

Zit ze met jouw man te roddelen over jou?

Poezie schreef op 21-08-2022 om 15:58:

[..]

Zit ze met jouw man te roddelen over jou?

Man vertelt iets over mij en zij heeft daar inderdaad commentaar op.

Man zegt het soms ook wat ongelukkig maar dan nog moet ze er niet mee bemoeien.

Helaas ziet man het ook niet want wat zijn moeder doet, is heilig 😔

En dit gebeurt regelmatig. Ik heb er een paar keer met haar over gepraat maar het verandert niet. Zucht. En weer door 🤪

Elmie schreef op 21-08-2022 om 16:01:

[..]

Man vertelt iets over mij en zij heeft daar inderdaad commentaar op.

Man zegt het soms ook wat ongelukkig maar dan nog moet ze er niet mee bemoeien.

Helaas ziet man het ook niet want wat zijn moeder doet, is heilig 😔

En dit gebeurt regelmatig. Ik heb er een paar keer met haar over gepraat maar het verandert niet. Zucht. En weer door 🤪

Ik zou toch wat loyaliteit aan MIJ eisen van man hoor. De navelstreng is nu doorgeknipt.

Aan mijn door mezelf aangegeten extra kilo's . Broek zit niet lekker meer. Zucht....stop dan ook met die chips.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.