Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


stokstaart schreef op 17-08-2022 om 06:13:

[..]

zou die je wel willen doorsturen naar de B12 Kliniek? Misschien wat ver voor je maar die man die dat runt heeft mij jaren geleden enorm geholpen en een flink chagrijnige brief naar mijn toenmalige HA gestuurd! Zowel over de B12 als D en ook mijn schildklier medicatie.
Ik prik nog steeds elke 2 weken mezelf en van mijn D en schildklier word ook afgebleven sindsdien.

Dat zou nog een optie kunnen zijn idd. 

Kadushi schreef op 17-08-2022 om 02:19:

Boven buurman, hoe aso kun je zijn om nog tegen 23.00 te gaan boren en timmeren? En dat terwijl je al vanaf Februari aan het klussen bent in een huurwoning waar je nog steeds niet woont! En zeg even tegen je aso vriendjes die tot diep in de nacht staan te toeteren zodat jij naar buiten komt om lekker met ze te tetteren door hun half open gedraaide raampjes op vol volume om boven de boemboemboem uit te komen dat ze voortaan even aan moeten bellen om in jouw huis een gesprek op normale toon te voeren.

En zeg dan ook gelijk even dat het aso is om met meerdere auto's half op de stoep te parkeren voor uren. En gooi je stinkende afval niet steeds naast de container! Mijn ooit zo rustige en nette buurtje begint steeds meer op de schildersbuurt te lijken.


PS: laat maar, privacy. 

Dolfje schreef op 17-08-2022 om 10:01:

[..]

Slecht bedrijf!

Zilver_gray schreef op 17-08-2022 om 10:01:

[..]

Waardeloos zeg! Ik zou weer bellen, misschien is ie verlaat of onderweg?

Nou en of! Ik heb de woningbouwvereniging geappt, laten zij het dit keer maar oplossen.

Vorige week was hun afdeling planning in paniek omdat er een monteur was uitgevallen  Een beetje planner ziet dat als een mooie uitdaging. 

Ik heb al een paar dagen een trillend ooglid. Soms verdwijnt het en dan ineens is het er weer. En dan pas denk ik er weer aan.

Poezie schreef op 17-08-2022 om 10:11:

[..]

[..]

Nou en of! Ik heb de woningbouwvereniging geappt, laten zij het dit keer maar oplossen.

Vorige week was hun afdeling planning in paniek omdat er een monteur was uitgevallen Een beetje planner ziet dat als een mooie uitdaging.

Nog steeds geen monteur....

Hoewel ik heel blij was met de regen, toch een beetje balen dat ik een bui op mijn kop kreeg toen ik net op de fiets terugkwam van de kapper. 
Wat een noodhoofd heb ik nu.
Natgeregende versteviging wordt zo plakkerig als het opdroogt.

Bakblik schreef op 17-08-2022 om 13:24:

Hoewel ik heel blij was met de regen, toch een beetje balen dat ik een bui op mijn kop kreeg toen ik net op de fiets terugkwam van de kapper.
Wat een noodhoofd heb ik nu.
Natgeregende versteviging wordt zo plakkerig als het opdroogt.

Dat is zonde zeg!

Ontdekte daarnet geraspte kaas in de ijskast die bedorven was. Zat groene schimmel door en dan geen lekkere schimmel.

rionyriony schreef op 17-08-2022 om 13:31:

[..]

Dat is zonde zeg!

Ontdekte daarnet geraspte kaas in de ijskast die bedorven was. Zat groene schimmel door en dan geen lekkere schimmel.

Jammer. Ik gooi een restje geraspte kaas meestal gelijk in de vriezer.

Bakblik schreef op 17-08-2022 om 13:24:

Hoewel ik heel blij was met de regen, toch een beetje balen dat ik een bui op mijn kop kreeg toen ik net op de fiets terugkwam van de kapper.
Wat een noodhoofd heb ik nu.
Natgeregende versteviging wordt zo plakkerig als het opdroogt.

Ah, balen zeg! Schoot als beelddenker wel in de lach van noodhoofd, sorry 

Waarom is opening van de papierbak zo smal..moest de doos bijna 4x dubbel vouwen voor dat kreng erin paste

rionyriony schreef op 17-08-2022 om 13:13:

Ik heb al een paar dagen een trillend ooglid. Soms verdwijnt het en dan ineens is het er weer. En dan pas denk ik er weer aan.

Heb ik ook , al 2 weken nu

rionyriony schreef op 17-08-2022 om 13:13:

Ik heb al een paar dagen een trillend ooglid. Soms verdwijnt het en dan ineens is het er weer. En dan pas denk ik er weer aan.

Oh irritant! Dat heeft vaak te maken met vermoeidheid/stress.. Ik heb het ook vaak als ik heel moe ben, soms uren en soms dagen tot weken achter elkaar

Poezie schreef op 17-08-2022 om 13:22:

[..]

Nog steeds geen monteur....

Nouja, wat slecht! Wel geweest uiteindelijk?

HAHA!wait..what schreef op 17-08-2022 om 19:49:

[..]

Nouja, wat slecht! Wel geweest uiteindelijk?

Nee, om 5 uur heb ik het bedrijf gebeld: 1000 excuses, maar de monteur komt vandaag niet meer.

Poezie schreef op 17-08-2022 om 20:15:

[..]

Nee, om 5 uur heb ik het bedrijf gebeld: 1000 excuses, maar de monteur komt vandaag niet meer.

Dat is echt om te janken! Ben stiekem nieuwsgierig over welke bedrijf het gaat 🤔

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.