Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik heb krassen in mijn bril waar ik tegenaan kijk! Ik dacht dat het vlekken waren en probeerde met water en handzeep ( zoals aanbevolen door de opticien) schoon te maken, maar dat hielp niet. Bij nadere inspectie bleken het krassen te zijn. Het ziet er naar uit alsof ik heb zitten poetsen met zand. Wat best mogelijk is, dat er zand op mijn bril gewaaid is en dat ik dat met het poetsen in de coating heb gewreven.
Ben ik mooi klaar mee, ik heb hele dure glazen... 

noas_1993 schreef op 12-08-2022 om 10:14:

Sommige mensen...

Voor het werk hebben wij een zitting op touw moeten zetten.
Gister dus netjes alle documenten opgestuurd, 11 X 5 = 55 + aan papierwerk!

Kregen we vandaag een mailtje van 1 van de commissieleden: zou je het willen printen en opsturen, want het is lastig lezen zo. Ook nog netjes met tapjes.

Zo ontzettend makkelijk..

Ik snap het niet? 

Je had het toch opgestuurd? 

Auwereel schreef op 16-08-2022 om 08:27:

Ik heb krassen in mijn bril waar ik tegenaan kijk! Ik dacht dat het vlekken waren en probeerde met water en handzeep ( zoals aanbevolen door de opticien) schoon te maken, maar dat hielp niet. Bij nadere inspectie bleken het krassen te zijn. Het ziet er naar uit alsof ik heb zitten poetsen met zand. Wat best mogelijk is, dat er zand op mijn bril gewaaid is en dat ik dat met het poetsen in de coating heb gewreven.
Ben ik mooi klaar mee, ik heb hele dure glazen...

Oh dat is wel echt heel erg naar. Heb je de bril verzekerd bij de opticien?

Auwereel schreef op 16-08-2022 om 08:27:

Ik heb krassen in mijn bril waar ik tegenaan kijk! Ik dacht dat het vlekken waren en probeerde met water en handzeep ( zoals aanbevolen door de opticien) schoon te maken, maar dat hielp niet. Bij nadere inspectie bleken het krassen te zijn. Het ziet er naar uit alsof ik heb zitten poetsen met zand. Wat best mogelijk is, dat er zand op mijn bril gewaaid is en dat ik dat met het poetsen in de coating heb gewreven.
Ben ik mooi klaar mee, ik heb hele dure glazen...

Ik voel met je mee, letterlijk. Heb ook hele dure glazen (prisma). Heb sinds een week of 5 een putje in een van de twee. Een langsrijdende auto met aanhanger verloor snoeiafval. Er waaide vanalles in mijn gezicht en toen had ik dus dat putje. Als ik in de zon ben zie ik nu dus een rare schittering. Bril is pas 1 jaar oud. De opticien wilde wel nieuwe bestellen maar dat vond ik toch een beetje te duur.

Auwereel schreef op 16-08-2022 om 08:27:

Ik heb krassen in mijn bril waar ik tegenaan kijk! Ik dacht dat het vlekken waren en probeerde met water en handzeep ( zoals aanbevolen door de opticien) schoon te maken, maar dat hielp niet. Bij nadere inspectie bleken het krassen te zijn. Het ziet er naar uit alsof ik heb zitten poetsen met zand. Wat best mogelijk is, dat er zand op mijn bril gewaaid is en dat ik dat met het poetsen in de coating heb gewreven.
Ben ik mooi klaar mee, ik heb hele dure glazen...

O dat is zo irritant!

Ik ben gestruikeld  en heb ook een kras in mijn bril door de val.  Enige optie  is nieuw glas erin. Maar ja  duur enzo. Stel het nog maar  ff uit.


Mijn ergernis  voor vandaag.  Man is al 2 weken in het buitenland  voor werk. Zou gisteren thuiskomen.  Maar er is geen aflossing.  Dus geen zicht op wanneer hij terugkomt. Zondag gaan we op vakantie,  hij werkt 7 dagen per week dus is nu daar al voor de 15e dag op rij aan het werk. Straks doodmoe op vakantie  voor hem, zo irritant. Deze week juist zo gepland zodat hij thuis eerst nog ff kon bijkomen  van zijn werk.

Zuigposts zijn al irritant, maar als je ze aan ziet komen en van tevoren weet van wie hij gaat zijn en wat er zal staan is het nog veel irritanter 🙄.

Moxxie schreef op 16-08-2022 om 10:37:

Zuigposts zijn al irritant, maar als je ze aan ziet komen en van tevoren weet van wie hij gaat zijn en wat er zal staan is het nog veel irritanter 🙄.

jup, ik weet er sowieso 2

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-08-2022 om 11:07

Moxxie schreef op 16-08-2022 om 10:37:

Zuigposts zijn al irritant, maar als je ze aan ziet komen en van tevoren weet van wie hij gaat zijn en wat er zal staan is het nog veel irritanter 🙄.

Haha ja. En iedereen blijft ook maar altijd happen he. Het leven op een forum is best voorspelbaar 

Mug schreef op 16-08-2022 om 11:07:

[..]

Haha ja. En iedereen blijft ook maar altijd happen he. Het leven op een forum is best voorspelbaar

Echt wel


Aan mijn man. 
Ik probeer al 25 jaar heen te laten inzien dat de strijkplank niet KAN vallen als je het gedeelte waar je op strijkt tegen de muur zet.  Dan kunnen de poten en stukje "loskomen" maar echt omvallen doet hij dan niet. 
Vandaag met mijn nog niet geheel fitte lijf bezig in de wasruimte als ik toch ineens dat %##^ding op mijn rug krijg. Hij heeft daar gisteren iets gerepareerd aan het raam,  de strijkplank 40 cm verplaatst en toch weer omgedraaid. 

Hij heeft een technische opleiding, werkt ook in die sector is constant bezig met zwaartekracht en dynamische processen maar zelfs na diverse demonstraties mijnerzijds lukt het niet. 

Vanavond nieuwe poging..........

Zucht...........

JtM

JtM

16-08-2022 om 12:30 Topicstarter

Ik moet nog anderhalve dag werken voordat ik vakantie heb, maar ik wil niet meer! Motivatie is compleet weg.

Bakblik schreef op 16-08-2022 om 12:22:

Aan mijn man.
Ik probeer al 25 jaar heen te laten inzien dat de strijkplank niet KAN vallen als je het gedeelte waar je op strijkt tegen de muur zet. Dan kunnen de poten en stukje "loskomen" maar echt omvallen doet hij dan niet.
Vandaag met mijn nog niet geheel fitte lijf bezig in de wasruimte als ik toch ineens dat %##^ding op mijn rug krijg. Hij heeft daar gisteren iets gerepareerd aan het raam, de strijkplank 40 cm verplaatst en toch weer omgedraaid.

Hij heeft een technische opleiding, werkt ook in die sector is constant bezig met zwaartekracht en dynamische processen maar zelfs na diverse demonstraties mijnerzijds lukt het niet.

Vanavond nieuwe poging..........

Zucht...........

Ik heb ontdekt dat het hier beter en sneller werkte door in muur twee schroefogen te bevestigen met daaraan een bagagespin. Hoe strijkplank ook wordt neergezet,  spin ervoor en hoppa,  vast

JtM schreef op 16-08-2022 om 12:30:

Ik moet nog anderhalve dag werken voordat ik vakantie heb, maar ik wil niet meer! Motivatie is compleet weg.

Heerlijk vooruitzicht! Nog even doorzetten!!

Marie111 schreef op 16-08-2022 om 08:32:

[..]

Ik snap het niet?

Je had het toch opgestuurd?

Ja, per mail. (had ik wat duidelijker neer moeten zetten)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.