Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

iemand laat haar kinderen nog buiten spelen terwijl het donker is buiten. Echt onbegrijpelijk.

Zilver_gray schreef op 15-08-2022 om 14:23:

[..]

Klopt ben er net tdoorheen gefietst

🙋🏼‍♀️  Ik ook! Heerlijk! 
Was vanmorgen al naar diverse plekken geweest met de auto (maar airco stuk dus zweten!) het onderdeel dat ik nodig had was nergens te krijgen. Maar ‘s middags bleek midden in het centrum het wel te krijgen dus hup op de fiets en toen net regen. Heerlijk! 

SuzyQFive schreef op 15-08-2022 om 22:27:

[..]

🙋🏼‍♀️ Ik ook! Heerlijk!
Was vanmorgen al naar diverse plekken geweest met de auto (maar airco stuk dus zweten!) het onderdeel dat ik nodig had was nergens te krijgen. Maar ‘s middags bleek midden in het centrum het wel te krijgen dus hup op de fiets en toen net regen. Heerlijk!

hahahaha ja heerlijk he, normaal haat ik regen, nu ff niet 😉

Regendrup. schreef op 15-08-2022 om 21:08:

[..]

Nou!! Hier ook echt extreem veel! Sommige tegels in de tuin zijn gewoon verzakt

Zijn nu hondsdagen dus ze zullen de komende dagen wel gaan vliegen

Treurniet schreef op 15-08-2022 om 22:27:

iemand laat haar kinderen nog buiten spelen terwijl het donker is buiten. Echt onbegrijpelijk.

Waarom is dat onbegrijpelijk voor jou? 

Hier spelen ze ook nog regelmatig even in het donker buiten. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-08-2022 om 22:33

SuzyQFive schreef op 15-08-2022 om 22:31:

[..]

Zijn nu hondsdagen dus ze zullen de komende dagen wel gaan vliegen

ze zijn al de laatste weken 4 keer uitgevlogen. 

Zilver_gray schreef op 15-08-2022 om 22:30:

[..]

hahahaha ja heerlijk he, normaal haat ik regen, nu ff niet 😉

Mag alleen nu wel wat meer vallen 😅🤣

hier op vakantie is er nog geen druppel gevallen! En ik zit noordelijker dan jullie. Maar volgens mij komt het vanavond. Wat zal het heerlijk afkoelen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

15-08-2022 om 22:51

net op buienradar gekeken, er valt geen druppel vannacht. In heel Nederland niet

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-08-2022 om 23:12

Aan de discussies waarin ik me laat meeslepen en de denkbeelden die niemand lijkt te begrijpen. 
Soms zou het beter zijn dat ik van de zijlijn gewoon wat toekijk hoe alles verloopt. 

Ik kan niet  slapen 
Tweede  nacht op rij al
Mega irritant.  Heb ik eindelijk  vakantie,  rust ik nog niet uit!

lientje69 schreef op 16-08-2022 om 00:28:

Ik kan niet slapen
Tweede nacht op rij al
Mega irritant. Heb ik eindelijk vakantie, rust ik nog niet uit!

Herkenbaar, ik slaap veel te laat en ben vroeg weer wakker en dan tussendoor ook nog eens wakker. Die warmte helpt ook niet, bah.

Terwijl ik m'n rust wel hard nodig heb, maar een middagdutje doen straks.

Dat ik weer meerdere keren vannacht wakker ben geworden omdat ik met mijn hoofd op mijn hand lig of op mijn arm of hoe dan ook. Elke nacht tintelende handen, word er gek van. Overdag nergens last van. Het is echt mijn slaaphouding maar hoe verander ik dat als ik slaap??

Dolfje schreef op 16-08-2022 om 08:12:

Dat ik weer meerdere keren vannacht wakker ben geworden omdat ik met mijn hoofd op mijn hand lig of op mijn arm of hoe dan ook. Elke nacht tintelende handen, word er gek van. Overdag nergens last van. Het is echt mijn slaaphouding maar hoe verander ik dat als ik slaap??

Heb je een bed met verstelbaar hoofdeinde? Klein beetje omhoog zetten dan blijf ik beter liggen in de nieuwe houding die ik moet aanleren.  Ik mag niet meer op mijn buik liggen. In het ziekenhuis ben ik echt begonnen met zittend slapen en iedere nacht probeer ik wat platter te gaan liggen. Heb vannacht voor het eerst echt plat gelegen en het ging goed, werd op mijn zij wakker zoals ik was gaan slapen.

Dolfje schreef op 16-08-2022 om 08:12:

O ja ook dat herken ik. Slaap je eindelijk,  heb je dat weer.

Overigens ga ik niet te laat  mijn bed in. Ik was gisteren zo moeder ik al om half 10 in bed lag. Maar na uren draaien  en  woelen maar naar beneden gegaan  voor warme melk.

Tegen half 2 in slaap gevallen  en om kwart over 5 weer wakker. Echt. Waarom???

En niet doordewarmte want ik had de airco aan laten staan vannacht. Dus dat kon het ook niet zijn dit keer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.