Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rondstruiner schreef op 15-08-2022 om 16:19:

[..]

Hier ook weer nu voor de tweede keer, echt vervelend. Ik wil regen, heel veel regen.

Buienradar zegt nu dat het hier woensdag flink gaat regenen. Eerst zien, dan geloven.

precies hier zou het om 14:00 gaan regenen maar is nog steeds kurkdroog

Hier maar 10 druppels..

Hier ook 10 druppels, klam van het zweet terwijl ik op een stoel zit. Zouden opvliegers zo voelen 🤣🤣

Ik zie op buienradar dat alles om ons heen gaat.
Pas vannacht ergens zal het gaan regenen 

Hier gaat het om 17:15 regenen volgens buienradar. Alle was is droog binnen, nu opvouwen en in de kasten doen, die twee dingen vind ik het stomste van de was doen. On topic qua ergernis: het gaat niet zoveel regenen dat ik niet hoef te gieten straks. 

TanSwallow86

TanSwallow86

15-08-2022 om 17:25

Ik plak aan alle kanten door het zweten.  Straks masr even douchen. 
Heb net wel even een koud pilsje genomen

Geen druppel. Stomme buienradar. 

Dat mijn collega net appt dat ze morgen thuiswerkt omdat er een monteur komt.
Het is dat ik bepaalde dingen moet doen, anders was ik thuisgebleven..

Aangezien ze volgende week vakantie heeft had ik haar graag nog gezien op kantoor.. Daarbij is ze 2 dagen per week vrij, nee is ook een antwoord..

Auwereel schreef op 15-08-2022 om 07:56:

Nouzeg! Ik zou gezworen hebben dat Sebastiaan zijn leven eindigde in de stofzuiger maar hij werd slechts opgeveegd!

In Annie's tijd waren die er nog niet zo veel, en het rijmt niet lekker

hier regent het al een uur incl. onweer. mag ik zeggen dat ik het al zat ben (Ja ik weet dat de regen broodnodig is, maar toch)

Friezinnetje schreef op 15-08-2022 om 13:59:

[..]

Absoluut niet waar

Wespen prikken niet eerder dan dat ze in het nauw komen. 1 keer steken en ze gaan dood.

Dat eerste is waar, dat tweede niet. Op een terrasje voelde ik een kriebel bij mijn keel en mepte zonder nadenken. Schoof ik die wesp dus zo mijn t-shirt in. 
Ja die zat in het nauw. 
Vervelend genoeg was ik bijna 9 maanden zwanger en droeg over dat t-shirt een positie-overall. 
Naar de wc gerend en die rot overall uitgetrokken. Maar in die tussentijd had dat klootzakje mij 7 keer gestoken. 

Bijen verliezen hun angel als zij steken dus die steken dus maar één keer. 

nlies schreef op 15-08-2022 om 18:21:

[..]

In Annie's tijd waren die er nog niet zo veel, en het rijmt niet lekker

De reden voor rijm zal wel het belangrijkst zijn.

Ik herinner me een Jip & Janneke verhaal waarbij moeder een stofzuiger krijgt en zo opgaat in het stofzuigen dat J&J honger kregen.

oudmaarnognietkoud schreef op 15-08-2022 om 18:30:

[..]

Dat eerste is waar, dat tweede niet. Op een terrasje voelde ik een kriebel bij mijn keel en mepte zonder nadenken. Schoof ik die wesp dus zo mijn t-shirt in.
Ja die zat in het nauw.
Vervelend genoeg was ik bijna 9 maanden zwanger en droeg over dat t-shirt een positie-overall.
Naar de wc gerend en die rot overall uitgetrokken. Maar in die tussentijd had dat klootzakje mij 7 keer gestoken.

Zeven keer?? AUAUAUW! Ik ben 1x gestoken tijdens het wandelen, zomaar uit het niets in de muis van mijn duim. Dat deed heel zeer en de muis en duim zijn beiden 2x zo dik geworden. Geen pretje.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-08-2022 om 18:37

oudmaarnognietkoud schreef op 15-08-2022 om 18:30:

[..]

Ja die zat in het nauw.

oh sorry, dan had ik dat verkeerd, dacht dat het een wesp was. 

7 keer is wel heel veel idd! 

Ik zit me nu te ergeren aan de automobilisten die langs rijden het het nodig vinden KEIhard dreunend de autoradio aan te hebben. Val toch niet iedereen lastig met jouw muziek! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.