Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Gisterochtend een kwartier/halfuur een beetje geforumt op mijn laptop, niet gekeken naar het batterijpercentage, maar dat kon toch niet laag zijn..
Als ik hem dichtklap gaat hij automatisch op slaapstand.

Toen ik hem 2 uur geleden weer aan zette stond hij ineens op 60%... ehh, oké?

Nu ik dit typ heb ik nog 27% en ik heb alleen maar een beetje geforumd en hier en daar wat gescrold wat doe ik verkeerd?

Hij is nog maar 1 jaar oud!

(sorry, een ergernis en vraag in 1..)

Ik ben een Dagobert Duck geworden: ik heb het geld wat ik heb bespaard doordat ik 3 jaar niet op vakantie ben geweest op mijn spaarrekening gezet, maar zie er tegenop om het voor volgend jaar te gebruiken 😩

Vergeten de zonwering achter naar beneden te doen 
Gelijk een stuk warmer in huis, niet fijn.

Ik erger me eraan dat ik er een soort van ingetuind ben bij "iets" doen bij de sportvereniging van kind. Blijkt dat ik opeens lid activiteitencommissie ben. Heb het even aangekeken, maar dit is echt niet wat in mijn leven past... En nu schuif ik het telkens voor me uit om diegene te bellen, is een appje ook oké? Heb echt zo geen zin om te bellen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-08-2022 om 17:14

Poezie schreef op 14-08-2022 om 16:50:

Ik ben een Dagobert Duck geworden: ik heb het geld wat ik heb bespaard doordat ik 3 jaar niet op vakantie ben geweest op mijn spaarrekening gezet, maar zie er tegenop om het voor volgend jaar te gebruiken 😩

Oww dat heb ik ook hoor, ik vind geld uitgeven ook lastig.. 

noas_1993 schreef op 14-08-2022 om 16:40:

Gisterochtend een kwartier/halfuur een beetje geforumt op mijn laptop, niet gekeken naar het batterijpercentage, maar dat kon toch niet laag zijn..
Als ik hem dichtklap gaat hij automatisch op slaapstand.

Toen ik hem 2 uur geleden weer aan zette stond hij ineens op 60%... ehh, oké?

Nu ik dit typ heb ik nog 27% en ik heb alleen maar een beetje geforumd en hier en daar wat gescrold wat doe ik verkeerd?

Hij is nog maar 1 jaar oud!

(sorry, een ergernis en vraag in 1..)

Staat je helderheid hoog? En weet je zeker dat ie op slaapstand gaat als je hem dichtklapt? Allemaal even controleren.

Phoebe1982 schreef op 14-08-2022 om 17:14:

[..]

Oww dat heb ik ook hoor, ik vind geld uitgeven ook lastig..

Haha, ja! En hoe meer ik heb, des te erger vind ik het om uit te geven 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-08-2022 om 18:07

Poezie schreef op 14-08-2022 om 17:21:

[..]

Haha, ja! En hoe meer ik heb, des te erger vind ik het om uit te geven

En hoe meer stress dat je te veel uitgeeft, heb ik althans. Herkenbaar, en wel vrij Dagobert Duck idd... (mijn vriend komt niet uit Nederland, hij noemt mij ook wel eens Scrooge mc duck  )

Phoebe1982 schreef op 14-08-2022 om 18:07:

[..]

En hoe meer stress dat je te veel uitgeeft, heb ik althans. Herkenbaar, en wel vrij Dagobert Duck idd... (mijn vriend komt niet uit Nederland, hij noemt mij ook wel eens Scrooge mc duck )

Goeie naam

Evaluna schreef op 14-08-2022 om 17:13:

Ik erger me eraan dat ik er een soort van ingetuind ben bij "iets" doen bij de sportvereniging van kind. Blijkt dat ik opeens lid activiteitencommissie ben. Heb het even aangekeken, maar dit is echt niet wat in mijn leven past... En nu schuif ik het telkens voor me uit om diegene te bellen, is een appje ook oké? Heb echt zo geen zin om te bellen.

Gewoon appen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-08-2022 om 19:15

Draai ik net het zonnescherm op, want sluierbewolking......komt de zon weer in alle hevigheid terug.

Herfstappeltaart schreef op 14-08-2022 om 19:35:

Draai ik net het zonnescherm op, want sluierbewolking......komt de zon weer in alle hevigheid terug.

Mijn mantra al de hele dag: nog één dag, nog één dag... Ik heb geprobeerd of zeuren over het weer helpt, maar het bleef warm. Dus ik heb me dagen kranig geweerd, maar nu ben ik het spuugzat 😄. Ik wil herfstig weer, met spinnenwebben met druppeltjes, een vestje aan om het aangenaam te hebben en  een koude neus als je de hond uitlaat! Hoeveel nachtjes tot oktober?

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

14-08-2022 om 20:06

Ik zat het programma Hoe gaat dat bij jullie op NPO plus te kijken maar ben na anderhalve aflevering afgehaakt. Getver wat gemaakt weer allemaal, krijg er de kriebels van. Vooral de kijkers die op de bank meekijken en zogenaamd spontaan commentaar leveren. En niet te vergeten het verplichte emotionele moment....

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

14-08-2022 om 20:08

vertelsel schreef op 14-08-2022 om 20:05:

[..]

Mijn mantra al de hele dag: nog één dag, nog één dag... Ik heb geprobeerd of zeuren over het weer helpt, maar het bleef warm. Dus ik heb me dagen kranig geweerd, maar nu ben ik het spuugzat 😄. Ik wil herfstig weer, met spinnenwebben met druppeltjes, een vestje aan om het aangenaam te hebben en een koude neus als je de hond uitlaat! Hoeveel nachtjes tot oktober?

Nou, die spinnenwebben hebben we hier al volop in de tuin. Erger me er juist dood aan want loop er steeds weer vol doorheen omdat ze steeds weer nieuwe dwars over het pad maken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.