Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

vertelsel schreef op 13-08-2022 om 22:39:

[..]

Het zijn er veel hè?! En ze zijn neurotisch, gaan niet lekker ergens zitten zodat ik ze kan meppen....

snap je, het is gewoon bijna een work-out, 

Valdemar schreef op 13-08-2022 om 22:49:

[..]

Spijtig dat het niet aan de sifon lag, hopelijk wordt het snel opgelost.
Bedankt in ieder geval.

hoop ik ook, heb al liters flessen gootsteen ontstopper er door heen gegooid maar nu lijkt het wel alsof niks meer helpt 

Rogue schreef op 13-08-2022 om 22:52:

[..]

snap je, het is gewoon bijna een work-out,

[..]

hoop ik ook, heb al liters flessen gootsteen ontstopper er door heen gegooid maar nu lijkt het wel alsof niks meer helpt

Probeer anders die korrels nog even met kokend water voordat je de loodgieter erbij haalt, dat werkt echt beter dan vloeibare ontstopper.

dat het 28 graden in mijn slaapkamer is ik het veel te heet heb. We hebben een plafond ventilator maar daar kan mijn man niet tegen dan wordt hij wakker met koppijn. Verder heeft hij ook niet zo’n last van de warmte en ligt nu gewoon te slapen naast me. 

Dat het forum nog steeds om de haverklap eruit klapt: er heeft zich een herhaaldelijk fout voorgedaan. 
Wordt er nu wel een beetje zat van eigenlijk. 

Dat ik ontzettend vroeg wakker was dankzij onze logeerhond.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-08-2022 om 08:13

SuzyQFive schreef op 14-08-2022 om 01:26:

Dat het forum nog steeds om de haverklap eruit klapt: er heeft zich een herhaaldelijk fout voorgedaan.

oh, gelukkig geen last van, maar erg vervelend idd

Ik heb hetzelfde gedonder op mijn telefoon, echt heel hinderlijk!

Zilver_gray schreef op 14-08-2022 om 08:15:

Ik heb hetzelfde gedonder op mijn telefoon, echt heel hinderlijk!

Ik ook. Grrr.

ToetieToover schreef op 14-08-2022 om 08:22:

[..]

Ik ook. Grrr.

Forummen op deze manier is echt een uitdaging, kan geen topic openen, of die rottige melding doemt weer op. Reageren is ook een kunst op deze manier 

Ik heb nergens last van gelukkig, maar ik zou het even in het bugs-topic melden als ik jullie was? 

Rondstruiner schreef op 14-08-2022 om 08:34:

Ik heb nergens last van gelukkig, maar ik zou het even in het bugs-topic melden als ik jullie was?

Weer gemeld, ik denk toch dat het met instellingen te maken heeft, denk niet dat de mods hier iets aan kunnen doen 😔

Aan deze hitte, mijn hardloopschema opgeschort omdat ik al dagen echt ziek ben van de hitte. Misselijk, hoofdpijn, lamlendig, gloeiend heet of steenkoud. Ik drink genoeg en let op elektrolyten, hou me echt koest, zoek verkoeling maar het helpt niet echt.

Rogue schreef op 13-08-2022 om 22:37:

[..]

nh speciaal voor jouw, hele sifon eruit gehaald en ook er achter gekeken maar geen resultaat, vriend gaat nog kijken voor een trekveer en anders een loodgieter erbij halen

andere ergernis klote vliegen

Losgelaten synthetische onafbreekbare vezels met haren of groenteresten ertussen?

Rondstruiner schreef op 14-08-2022 om 08:34:

Jaaaa het heeft toch geholpen! Ik kan nu zonder problemen op de Home button klikken. Dank! 

SuzyQFive schreef op 14-08-2022 om 01:26:

Hier ook op mijn telefoon 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.