Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

vrouw92 schreef op 12-08-2022 om 22:03:

Ik had me goed uit mijn off day gehaald, maar nu is het gevoel weer helemaal terug:

- Buurman die rookt voor mijn open raam (woon in een studio, dus rooklucht overal) en raam gaat echt niet dicht met deze hitte
- Spelende kinderen die schreeuwen en herrie maken met rijdend speelgoed. Kan ik nog wel begrijpen, maar irritant. Hoop dat ze zo stoppen..
- Het missen van een tuin/balkon als je een off day hebt is echt stom! Ik vind het moeilijk om mensen samen te zien, omdat ik me eenzaam voel, maar ik wil wel naar buiten.

Gelukkig voel ik me al beter dan vanmiddag en snap ik de buren ook goed, dus het is een beetje geven en nemen op deze dagen.

Ik ben een beetje aan het piekeren omdat zoon (7) na stiekem snoepen nu ook geld wilde pakken en aanspreken en consequenties niet binnen lijken te komen. Ik kan me daar echt zorgen om maken 😒

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-08-2022 om 12:11

buurman,  doe je de muziek weer wat zachter? 
Dank je wel 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-08-2022 om 12:24

buurman,  doe de grasmaaier maar uit, het is veel te warm om gras te maaien 

Friezinnetje schreef op 13-08-2022 om 12:24:

buurman, doe de grasmaaier maar uit, het is veel te warm om gras te maaien

En te droog!

Friezinnetje schreef op 13-08-2022 om 12:11:

buurman, doe je de muziek weer wat zachter?
Dank je wel

Leest ie weer mee?

@mijn achterburen: als het 33 graden is is het best een goed idee om je achterdeur lekker dicht te houden. Dan hoef ik ook niet mee te genieten met jullie muziek die binnen opstaat. Thanks!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

13-08-2022 om 13:17

Regendrup. schreef op 13-08-2022 om 13:16:

[..]

Leest ie weer mee?

@mijn achterburen: als het 33 graden is is het best een goed idee om je achterdeur lekker dicht te houden. Dan hoef ik ook niet mee te genieten met jullie muziek die binnen opstaat. Thanks!

Het is nu weer stil, dus denk het wel 

Hoop dat jouw achterburen ook mee lezen 

Friezinnetje schreef op 13-08-2022 om 13:17:

[..]

Het is nu weer stil, dus denk het wel

Hoop dat jouw achterburen ook mee lezen

Haha wat goed, gewoon iedere keer plaatsen als je last hebt 😂 

Ik kom er steeds meer achter dat ik niet gemaakt ben om te wonen met veel mensen om me heen die alleen met zichzelf bezig zijn  helaas zijn heel veel mensen zo. 

Aan mijn man.
Kennelijk last van de warmte en slecht geslapen 
Want hij kan niet normaal antwoord geven als ik wat vraag.

Ik dacht dat ik me niet geërgerd had vandaag. Ook niet een beetje. Die zon kan er ook niets aan doen dat hij heet is met geen wolkje ervóór.

Daarnet stootte ik me wel hard; een teen ligt open, maar dat kwam omdat ik te moe was om uit mijn doppen te kijken. Dat vergeef ik mezelf, maar niet nog een keer herhalen natuurlijk.

Aan mijn man, die ik vroeg iets te doen maar “daar geen energie voor heeft”. Je bent niet de enige die het warm heeft!

Valdemar schreef op 11-08-2022 om 21:59:

[..]

Komaan dan, zwier er een emmer onder en schroef het even los.
Nu wil ik weten of het probleem in je sifon zit of verder in je afvoer (groter probleem).

nh speciaal voor jouw, hele sifon eruit gehaald en ook er achter gekeken maar geen resultaat, vriend gaat nog kijken voor een trekveer en anders een loodgieter erbij halen   

andere ergernis  klote vliegen 

Rogue schreef op 13-08-2022 om 22:37:

[..]

andere ergernis klote vliegen

Het zijn er veel hè?! En ze zijn neurotisch, gaan niet lekker ergens zitten zodat ik ze kan meppen....

BrightEchidna89

BrightEchidna89

13-08-2022 om 22:48

Toch nog even hier:
Jullie staan met vier man achter de bar, serveren warme frisdranken in deze hitte en dan duurt het twee uur alvorens jullie ontdekken dat de stekker niet insteekt? 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

13-08-2022 om 22:49

Rogue schreef op 13-08-2022 om 22:37:

[..]

nh speciaal voor jouw, hele sifon eruit gehaald en ook er achter gekeken maar geen resultaat, vriend gaat nog kijken voor een trekveer en anders een loodgieter erbij halen

andere ergernis klote vliegen

Spijtig dat het niet aan de sifon lag, hopelijk wordt het snel opgelost. 
Bedankt in ieder geval. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.