Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-08-2022 om 13:48

de muziek bij de buren gaat elk half uur een tikkie omhoog.  Daar gaat de lekkere rustige middag 

Friezinnetje schreef op 12-08-2022 om 13:48:

de muziek bij de buren gaat elk half uur een tikkie omhoog. Daar gaat de lekkere rustige middag

Misschien zijn ze slechthorend?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-08-2022 om 14:06

rionyriony schreef op 12-08-2022 om 13:59:

[..]

Misschien zijn ze slechthorend?

Nee hoor. 

Friezinnetje schreef op 12-08-2022 om 10:50:

vanmorgen naar de supermarkt, 2 dames voor mij bij de kassa. Eerste is druk boodschappen aan het inpakken. De 2e dame schijnt haast te hebben en pint. Blijkt ze de boodschappen van de eerste dame te hebben gepind. Wordt boos op kassamedewerker want ja, jij was al met mijn boodschappen bezig te scannen. Dus ik: nee hoor, u pinde al, en toen begon ze met uw boodschappen. Werd ze boos op mij, want ik gaf haar de schuld. Ja, klopt, het was je schuld ook, moet je iets meer geduld hebben.

Dan let je dus blijkbaar ook totaal niet op wat je pint en wat er gebeurt zeg. Raar mens…hopelijk heeft die andere vrouw haar boodschappen lekker in gepakt en is gewoon vertrokken? 🤣

noas_1993 schreef op 12-08-2022 om 10:14:

Sommige mensen...

Voor het werk hebben wij een zitting op touw moeten zetten.
Gister dus netjes alle documenten opgestuurd, 11 X 5 = 55 + aan papierwerk!

Kregen we vandaag een mailtje van 1 van de commissieleden: zou je het willen printen en opsturen, want het is lastig lezen zo. Ook nog netjes met tapjes.

Zo ontzettend makkelijk..

Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon 1 pakketje maken en die 54x printen. De tabjes ertussen voegen is ook niet zoveel werk. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-08-2022 om 14:45

de muziek bij de buren gaat elk half uur een tikkie omhoog. Daar gaat de lekkere rustige middag

Hij leest mee 

Muziek uit

Friezinnetje schreef op 12-08-2022 om 14:45:

[..]

Hij leest mee

Muziek uit

Beter!

Ach nee.. zo strontirrtant! 

Kunnen we jouw buren en mijn dj buurman niet samen ergens opsluiten ofzo? Gaan ze elkaar maar het leven zuur maken. 

Friezinnetje schreef op 12-08-2022 om 14:45:

[..]

Hij leest mee

Muziek uit

Oh hahahha, deze lees ik nu pas! Mooi!

Poezie schreef op 12-08-2022 om 14:19:

[..]

Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon 1 pakketje maken en die 54x printen. De tabjes ertussen voegen is ook niet zoveel werk.

Het is meer het feit dat hij het zelf niet doet. De rest hebben we er niet over gehoord.
Het is ook niet zo dat hij dichtbij woont, dus het moet opgestuurd worden naar een plek 100 km verderop

Het gaat om een geschillencommissie

Muizen in de voortent… gaten in doosjes gevreten. Nu maar alles in de caravan gezet behalve spullen die in blik of glas zitten. En die voorraadkast in de voortent is juist zo handig! En waarom liggen er meteen overal muizenkeutels, schijten die beesten alleen maar ofzo!

Aan een hondendrol op de gallerij en dat het baasje dat zelf niet even opruimt...aso.

De buurtjunk is ook weer langs bij mijn onderbuurvrouw, het niveau daalt hier steeds meer. 

JtM

JtM

12-08-2022 om 17:21 Topicstarter

Ben al de hele middag lamlendig. Nergens energie voor, pffff.

Netherfield schreef op 12-08-2022 om 16:22:

Muizen in de voortent… gaten in doosjes gevreten. Nu maar alles in de caravan gezet behalve spullen die in blik of glas zitten. En die voorraadkast in de voortent is juist zo handig! En waarom liggen er meteen overal muizenkeutels, schijten die beesten alleen maar ofzo!

Ik zou mijn handen heel vaak wassen want alles wat ze aangeraakt hebben kan je een infectie opleveren, via wondjes in ieder geval.

JtM schreef op 12-08-2022 om 17:21:

Ben al de hele middag lamlendig. Nergens energie voor, pffff.

Hier nog één. Begin behoorlijk last te krijgen van de langdurig warme, droge weersomstandigheden. Doe mij maar een donkere dag met buien nu.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.