Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

rionyriony schreef op 11-08-2022 om 16:57:

Heb ik nét 2,4 kg aan chocoladetabletten ingekocht, blijk ik deze morgen te zijn aangekomen. En teveel om te negéren. Dus tot nader order geen chocola na de maaltijd. Ik heb ze allemaal in een grote stapel van 12 in de ijskast gelegd.

Oh dat is zuur zeg. 

De chocolade niet, die is lekker zoet waarschijnlijk

Zijn het geen vakantiekilo's die er vanzelf weer af gaan?

Saga schreef op 11-08-2022 om 16:58:

[..]

Oh dat is zuur zeg.

De chocolade niet, die is lekker zoet waarschijnlijk

Zijn het geen vakantiekilo's die er vanzelf weer af gaan?

Nee, het komt omdat ik vroeger veel groente at maar overgeschakeld ben naar macaroni, rijst, aardappelen en bonen. En dat zet dus meer aan.

rionyriony schreef op 11-08-2022 om 17:01:

[..]

Nee, het komt omdat ik vroeger veel groente at maar overgeschakeld ben naar macaroni, rijst, aardappelen en bonen. En dat zet dus meer aan.

En als je die koolhydraten matigt en meer eiwitten gaat eten? 

Poezie schreef op 10-08-2022 om 13:49:

[..]

Ik kan gelukkig thuis werken, maar niet zomaar middenin een digitale meeting met externen de deur open doen voor de monteur. Ik heb de afspraak verzet, omdat het nu echt niet meer kan. Hopelijk gaat het dan wel goed...

Dat hoeven zij niet te weten dat je thuiswerkt. Ze moeten bij die bedrijven eens leren fatsoenlijk te communiceren met hun klanten en leren plannen. 

redbulletje schreef op 11-08-2022 om 17:18:

[..]

En als je die koolhydraten matigt en meer eiwitten gaat eten?

Dierlijk eiwit bedoel je want ik eet al bonen en gluten (tarwe-eiwit). Ik eet 1 tot 2 keer per week vlees, dan nog 2dl melk per dag en 100 gr kwark en een half ei en dat vind ik wel genoeg.

De pindakaaspot is ook niet zo'n handig idee met al dat vet en de notenzak staat ook al op slot.

Ik weet niet of ik zoveel weidrank naar binnen krijg dat het een maaltijd vervangt.

Nee, ik moet het leed in stilte verdragen. Kleinere porties, toch iets meer groenten.

rionyriony schreef op 11-08-2022 om 17:35:

[..]

Dierlijk eiwit bedoel je want ik eet al bonen en gluten (tarwe-eiwit). Ik eet 1 tot 2 keer per week vlees, dan nog 2dl melk per dag en 100 gr kwark en een half ei en dat vind ik wel genoeg.

De pindakaaspot is ook niet zo'n handig idee met al dat vet en de notenzak staat ook al op slot.

Ik weet niet of ik zoveel weidrank naar binnen krijg dat het een maaltijd vervangt.

Nee, ik moet het leed in stilte verdragen. Kleinere porties, toch iets meer groenten.

Vis, mosselen en garnalen eet je niet? Dat verzadigt ook lekker en is matig van calorieën.

Haha, die pindakaaspot is voor mij herkenbaar

Bruh
Kom ik op mijn werk, blijken er geen boodschappen besteld te zijn. Dan zitten de bewoners  in het weekend  dus zonder eten... 
We hebben als regel dat er dinsdag, maar uiterlijk  donderdag besteld wordt. Door de huiskamer assistent  bij voorkeur. Is dus niet gedaan. Nu was ik dus een uur bezig met alles nalopen ( wat is er nog wel, wat niet) en bestellen. Zo zonde van mijn tijd als vig-er. En jammer  dat blijkbaar  iedereen denkt: dat doen ze morgen maar. Als ik er nu niet naar gekeken  had, waren er zaterdag  dus geen boodschappen  geweest.

lientje69 schreef op 11-08-2022 om 17:58:

Bruh
Kom ik op mijn werk, blijken er geen boodschappen besteld te zijn. Dan zitten de bewoners in het weekend dus zonder eten...
We hebben als regel dat er dinsdag, maar uiterlijk donderdag besteld wordt. Door de huiskamer assistent bij voorkeur. Is dus niet gedaan. Nu was ik dus een uur bezig met alles nalopen ( wat is er nog wel, wat niet) en bestellen. Zo zonde van mijn tijd als vig-er. En jammer dat blijkbaar iedereen denkt: dat doen ze morgen maar. Als ik er nu niet naar gekeken had, waren er zaterdag dus geen boodschappen geweest.

Nou fijn dat je het nog hebt kunnen oplossen.

En de huiskamer assistent even aan jasje trekken.

ik heb mij ontzettend geërgerd, boos geweest op de @#€&& rooster/planlijsten

Er is een nieuwe rooster gekomen en die werkt voor geen meter, valt uit, is offline, wil geen dagen accepteren, kan geen diensten aan geven. Een grote bak ellende, op deze manier kun je echt niet werken.

aan de afvoer die voor de duizenste keer verstopt is hele wasbak vol water

BrightEchidna89

BrightEchidna89

11-08-2022 om 21:48

Rogue schreef op 11-08-2022 om 21:44:

aan de afvoer die voor de duizenste keer verstopt is hele wasbak vol water

Stomme vraag waarschijnlijk: sifon al eens leeggemaakt? 

Valdemar schreef op 11-08-2022 om 21:48:

[..]

Stomme vraag waarschijnlijk: sifon al eens leeggemaakt?

stomme vragen bestaan niet😉

nah vriend durft het niet aan omdat waarschijnlijk de hele afvoer vol zit 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

11-08-2022 om 21:59

Rogue schreef op 11-08-2022 om 21:54:

[..]

stomme vragen bestaan niet😉

nah vriend durft het niet aan omdat waarschijnlijk de hele afvoer vol zit

Komaan dan, zwier er een emmer onder en schroef het even los.
Nu wil ik weten of het probleem in je sifon zit of verder in je afvoer (groter probleem). 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-08-2022 om 07:01

dat ik al heel vroeg wakker ben. 

Friezinnetje schreef op 12-08-2022 om 07:01:

dat ik al heel vroeg wakker ben.

Hier ook al vroeg wakker  maar ik vind het wel prettig! Kinderen slapen  nog, man net vertrokken naar werk; heerlijk de tijd om even rustig bij te lezen, zonder me schuldig te voelen omdat er nog van alles moet gebeuren 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.