Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-08-2022 om 11:36

Dat het feedback-topic gesloten wordt en men alleen nog kan mailen.  Triest hoor.  De boel wordt er niet beter op hier 

Aan de nieuwe trend om ipv oortjes of een koptelefoon op te zetten, een speaker op de fiets of op een bankje in het park mee te nemen. Of in de trein met mobiel naar muziek gaan luisteren. Asociaal tokkie ben je dan vind ik. Ik werp ze altijd een vuile blik toe, maar dat zal niet veel helpen 🙄. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-08-2022 om 15:43

Friezinnetje schreef op 11-08-2022 om 11:36:

Dat het feedback-topic gesloten wordt en men alleen nog kan mailen. Triest hoor. De boel wordt er niet beter op hier

Ik vind het vooral triest dat het kennelijk nodig is, omdat mensen zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen 

Mug schreef op 11-08-2022 om 15:43:

[..]

Ik vind het vooral triest dat het kennelijk nodig is, omdat mensen zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen

Precies.. kan me er echt niet druk om maken. De moderators hebben het nou eenmaal voor het zeggen: hun forum hun regels. En laten we allemaal even niet vergeten dat deze mensen het vrijwillig doen he? 

Als het je niet bevalt, blijf dan gewoon weg.. zo moeilijk lijkt het me niet.

Rondstruiner schreef op 11-08-2022 om 15:23:

Aan de nieuwe trend om ipv oortjes of een koptelefoon op te zetten, een speaker op de fiets of op een bankje in het park mee te nemen. Of in de trein met mobiel naar muziek gaan luisteren. Asociaal tokkie ben je dan vind ik. Ik werp ze altijd een vuile blik toe, maar dat zal niet veel helpen 🙄.

Ohhhh ja... heel vervelend idd!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-08-2022 om 15:50

Regendrup. schreef op 11-08-2022 om 15:46:

[..]

Precies.. kan me er echt niet druk om maken. De moderators hebben het nou eenmaal voor het zeggen: hun forum hun regels. En laten we allemaal even niet vergeten dat deze mensen het vrijwillig doen he?

Net wat ik dacht. Ga anders lekker rellen op Fok ofzo, je hoeft hier niet te zijn 

[..]

Helemaal eens! Het is trouwens veels te warm om je druk te maken nu. 

[..]

Nou dat denk ik dus ook! Blijf lekker weg!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-08-2022 om 16:05

Mug schreef op 11-08-2022 om 15:43:

[..]

Dat is idd ook triest. Maar snap dan weer niet, dat die forumers er niet op aangesproken worden.  Je kunt nu niets lezen, over redenen waarom iets op die manier gedaan wordt of besloten wordt. 

En ik weet dat de mods vrijwilligers zijn, en ben over het algemeen erg tevreden over hun . Maar dit vind ik gewoon erg jammer. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-08-2022 om 16:26

Friezinnetje schreef op 11-08-2022 om 16:05:

[..]

Dat is idd ook triest. Maar snap dan weer niet, dat die forumers er niet op aangesproken worden. Je kunt nu niets lezen, over redenen waarom iets op die manier gedaan wordt of besloten wordt.

En ik weet dat de mods vrijwilligers zijn, en ben over het algemeen erg tevreden over hun . Maar dit vind ik gewoon erg jammer.

Ik vind het ook jammer inderdaad, nu kan niemand meer iets vragen. 

Mug schreef op 11-08-2022 om 16:26:

[..]

Ik vind het ook jammer inderdaad, nu kan niemand meer iets vragen.

Misschien willen ze het in heroverweging nemen als we met zijn allen beloven dat we enkel een vraag stellen en geen discussies meer aangaan.

Ik las ook iets over een topic waar bijgehouden wordt wie welke ban heeft? Dat lijkt mij ook weer voer voor discussies, er zullen altijd mensen zijn die het wel/niet onterecht vinden dat een medeforummer een ban heeft..ik zie nu al gedonder.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-08-2022 om 16:38

bantopic en napraat hoeft niet. Als je denkt dat iemand geband is, kun je dat op zijn/haar profiel zien 

Friezinnetje schreef op 11-08-2022 om 16:38:

bantopic en napraat hoeft niet. Als je denkt dat iemand geband is, kun je dat op zijn/haar profiel zien

Ja klopt daar kijk ik wel eens op bij bepaalde personen waarvan ik stilletjes hoop dat ze een ban hebben 

Heb ik nét 2,4 kg aan chocoladetabletten ingekocht, blijk ik deze morgen te zijn aangekomen. En teveel om te negéren. Dus tot nader order geen chocola na de maaltijd. Ik heb ze allemaal in een grote stapel van 12 in de ijskast gelegd.

Zilver_gray schreef op 11-08-2022 om 16:31:

[..]

Misschien willen ze het in heroverweging nemen als we met zijn allen beloven dat we enkel een vraag stellen en geen discussies meer aangaan.

Ik las ook iets over een topic waar bijgehouden wordt wie welke ban heeft? Dat lijkt mij ook weer voer voor discussies, er zullen altijd mensen zijn die het wel/niet onterecht vinden dat een medeforummer een ban heeft..ik zie nu al gedonder.

Een bantopic hoeft van mij ook niet, precies om de reden die jij noemt. En je eerste punt: zou prachtig zijn, maar volgens mij niet haalbaar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.