Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Regendrup. schreef op 09-08-2022 om 23:05:

[..]

Ja helaas wel. Ik weet precies wanneer hij thuis is. Want dan hoor ik die *** bal.

Om 22 uur was hij nog bezig.

Zo bizar dat hij dat zo lang en vaak doet! Tijd voor een nieuwe (en stille) hobby 🙄

Werd net wakker door maagzuur in m'n mond en keel. Gatverdamme! Nu maar ff een melkje om het weer tot rust te brengen. 

te vroeg wakker met een pijnlijk been, gisteren te veel gedaan.
Net maar even wat paracetamol genomen en niet te gek veel doen vandaag 

JtM

JtM

10-08-2022 om 09:10 Topicstarter

De eerste ochtend sinds tijden dat ik kon 'uitslapen' (lees: er niet uit hoeven om mezelf + kind klaar te maken voor werk/bso, óf eruit moeten om te gaan lopen met de hond). Staat zoon om 06.50u aan mn bed. Raar he dat ik dan enigszins chagrijnig ben... volgens vriend wel in ieder geval. 

Het onderhoudsbedrijf voor mijn verwarmingsketel: ik maak een afspraak voor vandaag tussen 8:00 en 10:00 uur. Om 10:15 bel ik het bedrijf om te vragen waar de monteur blijft. Zegt ze dat hun afspraken altijd tussen 8:00 en 13:00 uur zijn. 
Nou, echt niet! Ik heb een schriftelijke bevestiging! Zegt ze: "mevrouw, hierbij rond ik het gesprek af" 😡 Geen excuses, helemaal niets. 
Inmiddels is het 12:30 uur en is de monteur er nog niet. 

Poezie schreef op 10-08-2022 om 12:30:

Het onderhoudsbedrijf voor mijn verwarmingsketel: ik maak een afspraak voor vandaag tussen 8:00 en 10:00 uur. Om 10:15 bel ik het bedrijf om te vragen waar de monteur blijft. Zegt ze dat hun afspraken altijd tussen 8:00 en 13:00 uur zijn.
Nou, echt niet! Ik heb een schriftelijke bevestiging! Zegt ze: "mevrouw, hierbij rond ik het gesprek af" 😡 Geen excuses, helemaal niets.
Inmiddels is het 12:30 uur en is de monteur er nog niet.

13:00 uur en nog steeds niemand 

Poezie schreef op 10-08-2022 om 13:01:

[..]

13:00 uur en nog steeds niemand

Schandalig!

TanSwallow86

TanSwallow86

10-08-2022 om 13:32

Ik zat gisteren ruim anderhalf uur in een hypo, kwam er maar niet uit, toen vingerprik gedaan, die zei nee geen hypo. Ik belde naar dvk, werd in de wacht gezet, zou worden terug gebeld, moet nog worden gebeld. 
Gelukkig kwam ik daarna er wel uit. 

Dolfje schreef op 10-08-2022 om 13:20:

[..]

Schandalig!

Inmiddels heb ik ze gebeld: "het was naar de middag verzet" O ja? Goh...

HarleyQuin schreef op 10-08-2022 om 13:32:

Ik zat gisteren ruim anderhalf uur in een hypo, kwam er maar niet uit, toen vingerprik gedaan, die zei nee geen hypo. Ik belde naar dvk, werd in de wacht gezet, zou worden terug gebeld, moet nog worden gebeld.
Gelukkig kwam ik daarna er wel uit.

Dat is naar

Poezie schreef op 10-08-2022 om 13:40:

[..]

Inmiddels heb ik ze gebeld: "het was naar de middag verzet" O ja? Goh...

Misschien kun je een schriftelijke klacht indienen met je bewijs tussen 8-10. Plus een rekening voor gederfde inkomsten omdat je vrij hebt moeten nemen, niet alleen tussen 8-10 maar zo nu blijkt, de hele dag.

stokstaart schreef op 10-08-2022 om 13:44:

[..]

Misschien kun je een schriftelijke klacht indienen met je bewijs tussen 8-10. Plus een rekening voor gederfde inkomsten omdat je vrij hebt moeten nemen, niet alleen tussen 8-10 maar zo nu blijkt, de hele dag.

Ik kan gelukkig thuis werken, maar niet zomaar middenin een digitale meeting met externen de deur open doen voor de monteur. Ik heb de afspraak verzet, omdat het nu echt niet meer kan. Hopelijk gaat het dan wel goed...

HarleyQuin schreef op 10-08-2022 om 13:32:

Ik zat gisteren ruim anderhalf uur in een hypo, kwam er maar niet uit, toen vingerprik gedaan, die zei nee geen hypo. Ik belde naar dvk, werd in de wacht gezet, zou worden terug gebeld, moet nog worden gebeld.
Gelukkig kwam ik daarna er wel uit.

Vingerprik is leidend. Als die boven de 4 is, dan heb je geen hypo.

Werd al heel vroeg vanmorgen geconfronteerd met wespen. Ze zaten overal waar ik met mijn handen moest zijn. In het begin ging ik dan maar even weg om dan na een tijdje terug te keren maar dan zaten zij weer in de struik die ik juist wou bijsnoeien. Brrr brrrr zzzz en dan vlak voor mijn ogen.

En ik kon niets beetpakken of ik moest vrezen dat ik er een vast zou grijpen. Op een gegeven moment werd er een pissig toen ik een greep deed ik de afvalcontainer waar ze in zaten en die nam plaats onder mijn bovenarm om me te steken. Ik voelde (en zag) de poging maar het scheen niet te lukken.

En toen ben ik maar even gaan pauzeren.

Het schijnen overigens heel lieve diertjes te zijn die wespen. Ik doe ze dan ook niets maar het is wat alarmerend als ze rond je neus, ogen en oren gaan zoemen. En zij weten niet dat je geen kwaad in de zin hebt als je nét iets beet wil grijpen op de plek waar zij net waren gaan zitten om te lunchen.

Nee, ik zou er ook iets heel memorabels van maken in hun plaats zodat mensen het uit bol laten om onvoorzichtig te zijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.