Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM

JtM

09-08-2022 om 13:35 Topicstarter

Wat enorm aso Mug. Hier zou ik inderdaad contact over leggen met de wijkagent / gemeente om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Kan je toch niet maken!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-08-2022 om 13:47

Saga schreef op 09-08-2022 om 13:16:

[..]

Dat heb je toch hopelijk wel gezegd of niet? Waar ongelooflijk asociaal

Ik heb wel iets gesputterd dat dat wel erg lang was, maar eerlijk gezegd was ik zo flabbergasted dat er weinig zinnigs uitkwam. 

De wijkagent eens even bellen, of een melding maken is een goed idee. Dat zal ik gaan doen. Dit slaat echt nergens op. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-08-2022 om 13:55

aan het weer.  Het is veel te bewolkt waardoor mijn kussens en dekbed mss niet op tijd droog zijn  

Friezinnetje schreef op 09-08-2022 om 13:55:

aan het weer. Het is veel te bewolkt waardoor mijn kussens en dekbed mss niet op tijd droog zijn

Het waait hier in Groningen platteland nog best wel, misschien helpt dat nog wat 💙

TanSwallow86

TanSwallow86

09-08-2022 om 14:07

SuzyQFive schreef op 09-08-2022 om 13:58:

[..]

Het waait hier in Groningen platteland nog best wel, misschien helpt dat nog wat 💙

Geen wolken hier, strak blauwe lucht. Is maar goed ookwant ik heb zo een was die moet worden opgehangen 

Friezinnetje schreef op 09-08-2022 om 13:55:

aan het weer. Het is veel te bewolkt waardoor mijn kussens en dekbed mss niet op tijd droog zijn

Stuur maar een beetje bewolking naar de Achterhoek dan  Hier de hele dag nog geen wolkje gezien volgens mij 🥵

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-08-2022 om 15:57

HAHA!wait..what schreef op 09-08-2022 om 15:55:

[..]

Stuur maar een beetje bewolking naar de Achterhoek dan Hier de hele dag nog geen wolkje gezien volgens mij 🥵

Klaart hier ook steeds meer op, dekbed is bijna droog. Kussens nog niet, 

Terugkerende ergernis; DHL    Ze zouden vandaag komen tussen 14.00 - 18.00 uur. Nu staat er dat ze tussen 19.00 - 20.00 komen en dat komt echt niet goed uit! Met postnl eigenlijk nooit 'problemen'. Dat is ook een vaste bezorgster en is er bijna altijd rond dezelfde tijd

Het smilie-gebruik in klantenservice chats. Zó onprofessioneel!

redbulletje schreef op 09-08-2022 om 18:26:

Het smilie-gebruik in klantenservice chats. Zó onprofessioneel!

Oja, of als ze meteen je voornaam gebruiken en je aanspreken alsof je samen geknikkerd hebt. 

mister basketbal is terug van vakantie 

Van de kneuzing aan mijn been, binnenkant en net onder de knie.
's Morgens als ik van bed kom gaat het goed, maar aan het eind van de dag heb ik behoorlijk pijn.
En doordat ik het pas in de loop van de dag begin te voelen, belast ik de boel te veel.
En dat al ruim 3 weken...

Hé collega.. als je iets over me te zeggen hebt, doe het dan recht in m’n gezicht, in plaats van tegen andere collega’s. Je bent volwassen, dus gedraag je daar ook naar, kut.

Achterbaks gedoe. 

Regendrup. schreef op 09-08-2022 om 20:56:

mister basketbal is terug van vakantie

Oh nee he! Wij hebben hier meerdere keren per dag de achter buurjongen die ook in de weer is met voetballen, dan schopt hij de bal keihard tegen zo'n klingelend hek aan zeg maar.. Zo irritant! Maar dat is niet de hele dag door, zoals bij jou wel het geval is, geloof ik? 

HAHA!wait..what schreef op 09-08-2022 om 22:44:

[..]

Oh nee he! Wij hebben hier meerdere keren per dag de achter buurjongen die ook in de weer is met voetballen, dan schopt hij de bal keihard tegen zo'n klingelend hek aan zeg maar.. Zo irritant! Maar dat is niet de hele dag door, zoals bij jou wel het geval is, geloof ik?

Ja helaas wel. Ik weet precies wanneer hij thuis is. Want dan hoor ik die *** bal. 

Om 22 uur was hij nog bezig. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.