Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 05-08-2022 om 10:26:

Ik erger me aan mijn vriend… 

[...]
Ik weet dat ie het echt niet bewust doet maar heb er nu even de pé in daarom.

Wat balen Suzy, hopelijk trekt hij nog bij.
En dat van die mannen herken ik ook erg  , zelf letterlijk hetzelfde  met die radiopennetjes 

Nee, je kan zes kinderen niet onder jouw angsten laten lijden.

Ik ben zelf zoekende naar iets leuks om te doen. Iets wat me iets geweldigs oplevert. Waar ik wat tijd aan kan besteden. Maar de drie leukste handwerkpakketjes heb ik al gekocht. En twee zijn af. De derde is voor Halloween dus te vroeg.

Kleding maken vind ik best leuk maar ik heb eigenlijk niets meer nodig.

Het is niet zo dat ik een schaal linzen in een bak met as omkeer "om maar wat te doen te hebben" à la Cinderella. Eigenaardig genoeg krijg je dit soort antwoorden vaak (nou dan ga je toch mijn badkamervloer schoonpoetsen?), waardoor ik me vreselijk onbegrepen voel.

Friezinnetje schreef op 05-08-2022 om 09:44:

[..]

Nou, heb je iig wat aan de dag

Nee, dat is natuurlijk belachelijk om voor zo weinig uren, zo vroeg je bed uit te moeten. Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken?

Mijn werkdag is tot uiterlijk 11.00, erg fijn. Maar da's het verradelijke van de post, ze weten nooit precies hoeveel er binnenkomt. Vandaag was gewoon een rustige dag, dan gaan mensen met een groot contract voor.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-08-2022 om 16:29

ik dacht dat de buren afgelopen zaterdag op vakantie waren gegaan,  maar de domkop van een buurman is er al weer.  En als zijn blikken konden doden dan was ik er alweer niet meer geweest.  Bah, hoop dat ie gauw weer optyft 

Ik heb zo ontzettend veel last van haaruitval. De haren zitten echt overal. Via de wasmachine in de kleding en continu ben ik haren van mijzelf aan het plukken. Douchen is een ramp en m'n haren kammen durf ik nog amper. T is nu ook nog maar een zielig bosje. 
Volgens de ha komt het door vitamine D tekort dus die moet ik nu bijslikken. 

rionyriony schreef op 05-08-2022 om 13:31:

Nee, je kan zes kinderen niet onder jouw angsten laten lijden.

Ik ben zelf zoekende naar iets leuks om te doen. Iets wat me iets geweldigs oplevert. Waar ik wat tijd aan kan besteden. Maar de drie leukste handwerkpakketjes heb ik al gekocht. En twee zijn af. De derde is voor Halloween dus te vroeg.

Kleding maken vind ik best leuk maar ik heb eigenlijk niets meer nodig.

Het is niet zo dat ik een schaal linzen in een bak met as omkeer "om maar wat te doen te hebben" à la Cinderella. Eigenaardig genoeg krijg je dit soort antwoorden vaak (nou dan ga je toch mijn badkamervloer schoonpoetsen?), waardoor ik me vreselijk onbegrepen voel.

Nieuw handwerksetje uit gaan zoeken?

Wil je creatief bezig zijn? Praktisch bezig zijn? Gedachteloos bezig zijn?

Bailey26 schreef op 05-08-2022 om 16:51:

Ik heb zo ontzettend veel last van haaruitval. De haren zitten echt overal. Via de wasmachine in de kleding en continu ben ik haren van mijzelf aan het plukken. Douchen is een ramp en m'n haren kammen durf ik nog amper. T is nu ook nog maar een zielig bosje.

Och, wat naar voor je. Hopelijk werkt de vitamine D!

SuzyQFive schreef op 05-08-2022 om 10:26:

Ik erger me aan mijn vriend… Ik weet dat ie er deels niets aan kan doen maar toch erger ik me. We zijn op vakantie en hij heeft een paniekaanval gehad. Trigger is een pijnlijke schouder. Die schouder heeft ie eens tijdens het rijden uit de kom weten te draaien en sindsdien is een pijnlijke schouder een trigger. Maar hij zou er vijf/zes jaar geleden al emdr voor krijgen en dat was bij een beetje een gekke psych dus daar gestopt maar verder nooit weer opgepakt. En ik erger me dus vooral omdat hij dit deels allang had kunnen aanpakken. En zegt dat ie nu liever gewoon naar huis gaat. Terwijl zes kinderen het hier hartstikke leuk hebben. En komt ook omdat ie voor we op vakantie gingen al gestresst was door allerlei andere dingen en het afgelopen dagen erg heet was. Hij heeft wel oxazepam daarvoor en eerder slikte hij ook paroxetine, met die laatste is ie gestopt omdat hij er heel vlak van werd en heel erg inactief.
Ik weet dat ie het echt niet bewust doet maar heb er nu even de pé in daarom.

Kan me voorstellen dat je baalt! Vooral ook omdat je ziet dat de kinderen het erg naar hun zin hebben.

Gaan jullie nu (eerder) weg?

Bailey26 schreef op 05-08-2022 om 16:51:

Als de vitamine D niet werkt, kan ik je de biotine van Lucovitaal aanraden.

Treurniet schreef op 05-08-2022 om 17:20:

[..]

Als de vitamine D niet werkt, kan ik je de biotine van Lucovitaal aanraden.

Bedankt voor de tip! 

Zusterclivia schreef op 05-08-2022 om 16:58:

[..]

Nieuw handwerksetje uit gaan zoeken?

Wil je creatief bezig zijn? Praktisch bezig zijn? Gedachteloos bezig zijn?

De laatste waren kussenpakketten in grove kruissteek maar nu ligt er overal wel zo'n kussen en achter de bank de kussens die er voorheen lagen. Ik heb er nog een liggen die ik nog moet doen voor Halloween. Een grote pompoen. Half september beginnen is vroeg genoeg.

Ik denk dat ik maar weer eens ga diamond painten (heb er nog wat liggen); ik moet alleen nog in de flow komen.

Heb net mijn teerbladige Adiantums uit de bijna volle zon gered. Hoe kon ik ze zo vergeten? Ik heb geen andere plaats met zoveel licht als ze willen hebben; ik moet alleen de zonwering tijdig omkantelen anders heb ik binnenkort alleen verdorde varens.

JtM schreef op 05-08-2022 om 10:38:

Sporten ging vanochtend niet zo goed, kwam niet vooruit, werd misselijk tijdens de inspanning. Toch vol kunnen maken maar heb geen voldaan gevoel.

Altijd naar je lichaam luisteren als je misselijk wordt moet je stoppen en de keer erna rustiger beginnen. Wel naar voor je.

Zo' n last van lage rugpijn..   
De afwas wordt een uitdaging.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.