Huiskamer
Netherfield
27-07-2022 om 13:45
Door mijn Mirena spiraal word ik ongeveer een keer per jaar ongesteld. Maar waarom nou net als we OP VAKANTIE zijn!
Bakblik
27-07-2022 om 14:26
Netherfield schreef op 27-07-2022 om 13:45:
Door mijn Mirena spiraal word ik ongeveer een keer per jaar ongesteld. Maar waarom nou net als we OP VAKANTIE zijn!
Verandering van "lucht". Sterkte ermee.
Gebeurde mij ook ieder jaar. Vanwege medicijnen was ik niet aan de hormonale anticonceptie. Had een gemiddekde cycluslengte van 23 tot 32 dagen, met uitschieters naar boven en naar beneden. En altijd op vakantie had ik zo'n uitschieters naar beneden. Heen onderweg het laatste restje van 1 cyclus en dan terug onderweg de eerste dagen van de volgende.
Treurniet
27-07-2022 om 15:34
Netherfield schreef op 27-07-2022 om 13:45:
Dat is balen!
OT: Ik ga niet harder als een gewone fiets met mijn e-bike, en heb dus geen zin in een helmplicht. Kan ik daar ook nog mee gaan slepen zeg.
Elmie
27-07-2022 om 15:51
Bakblik schreef op 27-07-2022 om 12:59:
[..]
Gaat aardig. In mijn hoofd wil ik al heel veel weer zelf doen maar dat mag/ kan niet. Ik hand dus een beetje van bed in stoel en op de bank.
Snap ik. Beterschap!
Herfstappeltaart
27-07-2022 om 16:03
Treurniet schreef op 27-07-2022 om 15:34:
[..]
Dat is balen!
OT: Ik ga niet harder als een gewone fiets met mijn e-bike, en heb dus geen zin in een helmplicht. Kan ik daar ook nog mee gaan slepen zeg.
Moxxie
27-07-2022 om 16:27
Ik erger me groen en geel aan online shops met zo'n balk bovenin die niet verdwijnt en 1/3 van je scherm in beslag neemt terwijl je door de artikelen aan het scrollen bent. Geef me ruimte om te kijken!
redbulletje
27-07-2022 om 17:10
Dat de conimex bali en java kroepoek een 'vernieuwde receptuur' heeft waardoor er nauwelijks meer smaak aan zit.
Milala
27-07-2022 om 17:18
redbulletje schreef op 27-07-2022 om 17:10:
Dat de conimex bali en java kroepoek een 'vernieuwde receptuur' heeft waardoor er nauwelijks meer smaak aan zit.
Nee... niet de bali verpesten.. Waarom doen ze dat nou?
Dankjewel voor de waarschuwing RB, dan weet ik dat ik straks geen corona heb als ik niets proef.
FaithfulDuck87
27-07-2022 om 17:26
dat ik nog een week moet werken en ik het nu eigenlijk al niet meer trek. Personeelstekorten, geen deelnemers, en collega's die afspraken niet na komen.
JtM
27-07-2022 om 17:51
Ben in een keer zo misselijk
wilde straks gaan sporten maar als ik me zo voel heeft dat geen nut. Hopelijk zakt het zo weg.
rooiekater
27-07-2022 om 18:09
Panniek aanval
ij haat het. Net informatie gekregen over de grote renovatie en ik kan het niet overzien. En maak mij zorgen over mijn katten of ze zoveel herrie aan kunnen.
Het duurt allemaal nog even maar dan nog. Nu grote panniek in mijn hoofd
Ga effe wandelen maar hier opschrijven lucht ook op.
Zilver_gray
27-07-2022 om 18:13
rooiekater schreef op 27-07-2022 om 18:09:
Panniek aanval
ij haat het. Net informatie gekregen over de grote renovatie en ik kan het niet overzien. En maak mij zorgen over mijn katten of ze zoveel herrie aan kunnen.
Het duurt allemaal nog even maar dan nog. Nu grote panniek in mijn hoofd![]()
Ga effe wandelen maar hier opschrijven lucht ook op.
Weet je al wat de planning is? Wanneer de werkzaamheden starten waarbij veel onrust/ lawaai is, misschien de katten elders onderbrengen?
Kun je zelf dan ook elders verblijven als de behoefte er is?
Ik wordt ook altijd zo onrustig van werkzaamheden/ werklui in of om huis.
Krijg sowieso stress van vreemden in mijn huis trouwens.
rooiekater
27-07-2022 om 18:24
Zilver_gray schreef op 27-07-2022 om 18:13:
[..]
Weet je al wat de planning is? Wanneer de werkzaamheden starten waarbij veel onrust/ lawaai is, misschien de katten elders onderbrengen?
Kun je zelf dan ook elders verblijven als de behoefte er is?
Ik wordt ook altijd zo onrustig van werkzaamheden/ werklui in of om huis.
Krijg sowieso stress van vreemden in mijn huis trouwens.
Ik weet nog geen precieze planning. Katten elders onderbrengen ben ik naar het kijken maar dat zal waarschijnlijk niet lukken.
Ik raak overprikkeld van zo iets.
Zilver_gray
27-07-2022 om 18:32
rooiekater schreef op 27-07-2022 om 18:24:
[..]
Ik weet nog geen precieze planning. Katten elders onderbrengen ben ik naar het kijken maar dat zal waarschijnlijk niet lukken.
Ik raak overprikkeld van zo iets.
Snap ik hoor.
Een katten pension (desnoods elders dan je woonplaats)? Misschien scheelt dat al een stuk als je weet dat de katten “safe” zitten.