Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Zilver_gray schreef op 27-07-2022 om 18:32:

[..]

Snap ik hoor.

Een katten pension (desnoods elders dan je woonplaats)? Misschien scheelt dat al een stuk als je weet dat de katten “safe” zitten.

Ze mogen niet gevaccineerd worden omdat ze alle 2 chronische ziekte hebben waarbij het vaccinatie een te groot risico is.

Ik wil nog zeker vragen aan de dierenarts of ze op de ergste dagen een kalmeringsmiddelen mogen. (En ik zelf van de huisarts  )

rooiekater schreef op 27-07-2022 om 18:55:

[..]

Ze mogen niet gevaccineerd worden omdat ze alle 2 chronische ziekte hebben waarbij het vaccinatie een te groot risico is.

Ik wil nog zeker vragen aan de dierenarts of ze op de ergste dagen een kalmeringsmiddelen mogen. (En ik zelf van de huisarts )

Late we hopen dat het meevalt en in het ergste geval de kalmeringsmiddelen uitkomst bieden. 👍️

Zilver_gray schreef op 27-07-2022 om 19:13:

[..]

Late we hopen dat het meevalt en in het ergste geval de kalmeringsmiddelen uitkomst bieden. 👍️

Dank dat je reageert ik moet gewoon even kalmeren en dan trekt het bij. 

rooiekater schreef op 27-07-2022 om 19:19:

[..]

Dank dat je reageert ik moet gewoon even kalmeren en dan trekt het bij.

♥️

rooiekater schreef op 27-07-2022 om 18:09:

Panniek aanval ij haat het. Net informatie gekregen over de grote renovatie en ik kan het niet overzien. En maak mij zorgen over mijn katten of ze zoveel herrie aan kunnen.
Het duurt allemaal nog even maar dan nog. Nu grote panniek in mijn hoofd

Ga effe wandelen maar hier opschrijven lucht ook op.

Sterkte ,misschien mogen je katten bij een vriendin logeren?

Sterkte met de laatste loodjes Friezinnetje.

OT die hooikoorts is echt goor, net twee zakdoeken gesnoten.

TanSwallow86

TanSwallow86

27-07-2022 om 19:24

Ik mij aan het bezatten ben. Wil het eigenlijk niet, maar het smaakt zo lekker. Whisky cola. 

Mijn gevoelens aan het verdrinken. De gevoelens dat mijn moeder is overleden. Wil even niet voelen vandaag

Treurniet schreef op 27-07-2022 om 19:24:

[..]

Sterkte ,misschien mogen je katten bij een vriendin logeren?

Sterkte met de laatste loodjes Friezinnetje.

OT die hooikoorts is echt goor, net twee zakdoeken gesnoten.

Dr komt een oplossing als de panniek weg is 

HarleyQuin schreef op 27-07-2022 om 19:24:

Ik mij aan het bezatten ben.

een hele dikke voor jou!  

rooiekater schreef op 27-07-2022 om 19:31:

[..]

Dr komt een oplossing als de panniek weg is

Ook voor jou . Meestal komt het uiteindelijk op zijn pootjes terecht, dat weet je wel diep van binnen, maar dat paniekgevoel is zo naar. Hoop dat je snel perspectief ziet!

Rooiekater, is het een sociale huurwoning? Als het om een grote renovatie gaat heb je recht op een logeerwoning.
In 2019 heb ik dit ook meegemaakt en was het fijn dat we twee maanden ergens anders konden bivakkeren. 

HarleyQuin schreef op 27-07-2022 om 19:24:

Ik mij aan het bezatten ben. Wil het eigenlijk niet, maar het smaakt zo lekker. Whisky cola.

Mijn gevoelens aan het verdrinken. De gevoelens dat mijn moeder is overleden. Wil even niet voelen vandaag

Poezie schreef op 27-07-2022 om 19:56:

Rooiekater, is het een sociale huurwoning? Als het om een grote renovatie gaat heb je recht op een logeerwoning.
In 2019 heb ik dit ook meegemaakt en was het fijn dat we twee maanden ergens anders konden bivakkeren.

Ja het is grote renovatie en sociale huur. Maar je krijgt geen logeer woning. Die zijn er niet.  

Vroeger 5 euro betalen voor een anonieme ov chipkaart vond ik al veel, maar nu kosten ze al 8 euro!!! (Zonder tegoed, dus je kunt er nog niet eens wat mee) 
Tot overmaat van ramp gaan ze ook maar 5 jaar mee en kunnen ze naar de plastic berg😥

rooiekater schreef op 27-07-2022 om 20:41:

[..]

Ja het is grote renovatie en sociale huur. Maar je krijgt geen logeer woning. Die zijn er niet.

Hoe moet je dan douchen en koken enzo als ze de badkamer en keuken aan het vernieuwen zijn?

GLS weer niet geweest vandaag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.