Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Waarom zou collega liegen. Ze moest een melding weg doen naar de technische dienst. Had aangeboden om te helpen mocht het niet lukken.
Ze gaf zelf aan je hulp is niet meer nodig het is gelukt en het was simpel om te doen.
Nu kwam er per toeval achter dat ze een collega die vrij was geapt had om het te doen. En deze collega heeft dus gedaan.

Waarom liegen en mijn hulp niet accepteren? 

Ik erger me aan mijn inpakstressssssss

Aan de prikkers, die langs, ons, EHBOers lopen met hun neus in de lucht.
Alsof zij belangrijker zijn dan wij, voor hun zijn wij het voetvolk.
Maar ze vergeten, als wij er niet staan, gaat de vaccininatiepost niet open.

Aan de onderburen en hun logeegezin, die opeens een teringherrie maken, echt bizar. Die kinderen blijven maar gillen en gebonk alsof ze ergens op aan het springen zijn. Het is bijna 22.00, laat die kinderen slapen verdomme.

aan UPS ben al een week met aan het touw trekken, en nog geen stap veder.
als ik rijbewijs had had ik dat klote pakket vracht zelf wegbracht

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 22:57

ik heb al wekenlang vreselijke hoestbuien. Ik ben het zo zat! En dan  medicijnen krijgen met als bijwerking: hoestbuien

aan mezelf, dat ik mezelf zo van mijn stuk laat brengen door een collega alleen al omdat collega aanwezig is (oke, en omdat ze de coördinator van de dag was, ik een halve dag moest werken maar me geen tijd gunde om even te lunchen voor ik naar huis kon en waardoor ik in de auto heb moeten lunchen.)

Aan bedrijven die je spullen verkopen maar je dan niet waarschuwen (tijdens de koop) dat de spullen voorlopig niet bezorgd gaan worden door capaciteitsproblemen bij de verzender en de eerstkomende dagen/weken ergens in een loods liggen te verrotten.

En ik snap niet - krijg van Bol de mededeling dan Select voor mij duurder gaat worden, bijna 12 euro, maar op tv-reclames is het nog steeds 9,95?  Is dat een vriendenprijsje alleen voor mij en niet voor anderen?

Heb amper iets van Select besteld dus daarmee ga ik stoppen. Het heeft toch geen zin omdat niets meer op een redelijk tijdstip wordt bezorgd.

Mug schreef op 21-07-2022 om 22:57:

ik heb al wekenlang vreselijke hoestbuien. Ik ben het zo zat! En dan medicijnen krijgen met als bijwerking: hoestbuien

Ja, heb ik ook. Ik denk dat het van buiten komt, van graspollen of zo.

Hooikoorts-kalender.jpg

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-07-2022 om 09:49

rionyriony schreef op 22-07-2022 om 09:24:

Aan bedrijven die je spullen verkopen maar je dan niet waarschuwen (tijdens de koop) dat de spullen voorlopig niet bezorgd gaan worden door capaciteitsproblemen bij de verzender en de eerstkomende dagen/weken ergens in een loods liggen te verrotten.

En ik snap niet - krijg van Bol de mededeling dan Select voor mij duurder gaat worden, bijna 12 euro, maar op tv-reclames is het nog steeds 9,95? Is dat een vriendenprijsje alleen voor mij en niet voor anderen?

Heb amper iets van Select besteld dus daarmee ga ik stoppen. Het heeft toch geen zin omdat niets meer op een redelijk tijdstip wordt bezorgd.

Ik kreeg een mail van Bol dat Select pas na 16 augustus 12 euro wordt. Bij mij wordt het net voor die datum verlengd, dus dit jaar betaal ik nog 9,95. 

Ik denk dat ik 'm ook niet verleng. Ik had Select gratis gekregen bij AH, maar ik bestel niet zo vaak meer spullen bij Bol. Veel dingen worden veel te duur bij hun en kun je elders goedkoper kopen. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

22-07-2022 om 09:51

rionyriony schreef op 22-07-2022 om 09:36:

[..]

Ja, heb ik ook. Ik denk dat het van buiten komt, van graspollen of zo.

Hooikoorts-kalender.jpg

zou goed kunnen! Nooit over nagedacht. Tijd voor hooikoortspillen dus. Thnxx! 

Aan iets heel stoms wat ik dus wel wekelijks ergen heb. Aan de wc rollen in de sportschool ( maar ook in restaurants etc) dan hangt er zo’n grote rol in zo’n metalen houder, je moet er met je hand onderin om een velletje te pakken te krijgen en vaak is het uiteinde zoek en zit ik daar te frotten om dat te pakken te krijgen, dan heb je het en dan scheurt het meteen zodat je een half velletje in je handen hebt. Moet je weer die rol gaan draaien.
 Echt bijna nergens waar ik kom hangt fatsoenlijk wc papier.

Dolfje schreef op 22-07-2022 om 10:25:

Aan iets heel stoms wat ik dus wel wekelijks ergen heb. Aan de wc rollen in de sportschool ( maar ook in restaurants etc) dan hangt er zo’n grote rol in zo’n metalen houder, je moet er met je hand onderin om een velletje te pakken te krijgen en vaak is het uiteinde zoek en zit ik daar te frotten om dat te pakken te krijgen, dan heb je het en dan scheurt het meteen zodat je een half velletje in je handen hebt. Moet je weer die rol gaan draaien.

Herkenbaar, daar ga ik altijd heel erg van vloeken ja! 

Dolfje schreef op 22-07-2022 om 10:25:

Zo met je eens! En dan van dat goedkope flinterdunne papier ook nog. Ik begin altijd gelijk met frutten en trekken zodat ik tegen dat ik klaar ben een flinke dot papier bij elkaar gesprokkeld heb. Waarschijnlijk dubbel zoveel als ik bij een fatsoenlijke 4-laags rol had gepakt. 

Mug schreef op 22-07-2022 om 09:49:

[..]

Ik kreeg een mail van Bol dat Select pas na 16 augustus 12 euro wordt. Bij mij wordt het net voor die datum verlengd, dus dit jaar betaal ik nog 9,95.

Ik denk dat ik 'm ook niet verleng. Ik had Select gratis gekregen bij AH, maar ik bestel niet zo vaak meer spullen bij Bol. Veel dingen worden veel te duur bij hun en kun je elders goedkoper kopen.

Heb ik even pech. Scheelt een paar dagen.

Opzeggen is idd beter voor mijn kooplustzelfbeheersing, voor het milieu en tenslotte ook voor mijn humeur als het tóch niet op het afgesproken tijdstip wordt bezorgd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.