Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Via blijft steeds hangen, bij jullie ook?

SuzyQFive schreef op 20-07-2022 om 16:12:

Nee hier niet, gaat goed, ook geen rare foutmelding meer.

Nee, geen probleem hier op Windows. Nooit eigenlijk.

Daarnet een grote spin in de wc en ik kan alvast zeggen tot mijn spijt dat ik hem vermoord heb. Hij viel op de vloer en die vloer was donker dus ik kon hem niet meer zien en ik wou naar de wc. Je wil niet dat hij je broekspijp in vlucht.

Soms erger ik me aan woorden die iemand gebruikt en die niet meteen een beeld bij je oproepen. Een meubelbedrijf had het over Solden en dat ik dat graag zou willen hebben. Mijn zoekmachine dacht dat het een plaats was in Oostenrijk.

Nee, ik hoef het niet te hebben. Ik wil gewoon normaal antwoord op vragen die ik jullie stel. Dán heb je namelijk pas kans dat ik iets bij jullie koop.

Datzelfde meubelbedrijf heb ik namelijk máánden geleden een vraag gesteld over een meubel  maar daarop heb ik geen enkele reactie gekregen.

Wel hebben ze mijn e-mailadres op de mailinglist gezet bedoeld voor slechte dus zinloze reclame.

En een paar jaar geleden maar jammeren dat het zo slecht met ze ging.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 10:30

SuzyQFive schreef op 20-07-2022 om 16:12:

Ja, bij mij ook. Het duurt soms heel lang voor een pagina geladen is. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 10:37

Solden is toch uitverkoop? 

Mug schreef op 21-07-2022 om 10:37:

Ja dat is toch Vlaams? Ik vind het wel een gezellig woord.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-07-2022 om 10:49

Moxxie schreef op 21-07-2022 om 10:45:

[..]

Ja dat is toch Vlaams? Ik vind het wel een gezellig woord.

Ja he, ik vind het ook leuk klinken 

Toen ik googlede kwam ik ook bij die plaats in Oostenrijk uit, dus ging ff twijfelen of ik het nou wel goed onthouden had. 

Mug schreef op 21-07-2022 om 10:37:

De kat van mijn vriend… Kom ik thuis komt ze al luid klagend aangerend van: Hallo! Ik wilde naar binnen en jij was er niet! 
En dan loopt ze naar binnen tegelijk met mijn zwarte kater en gaat ze meteen naar boven want de zwarte kater is nogal van: laat me met rust als ik eet anders krijg je een tik. Gaat ze op de trap lopen klagen 🤦🏼‍♀️. 

Ik heb mij nu al 5 keer gestoten aan de rand van het bed. Wordt vast weer een mooie blauwe plek op mn been. 

Dat we 15 tot 20 minuten moeten wachten ivm wegwerkzaamheden. Waarom gebeurt dat niet 's nachts? 
Momenteel wordt het toch niet donker in Noorwegen 

En een halfuur later weer 10 minuten. 

Dochter 3 heeft zware hoofdpijn nu met overgeven aan toe… Dochter vier loopt nu te paniekeren dat ze dan vast niet op vakantie kunnen morgen en dat dochter 3 dan de hele vakantie verpest. Overdrijven is ook een vak…

SuzyQFive schreef op 21-07-2022 om 15:33:

Dochter 3 heeft zware hoofdpijn nu met overgeven aan toe… Dochter vier loopt nu te paniekeren dat ze dan vast niet op vakantie kunnen morgen en dat dochter 3 dan de hele vakantie verpest. Overdrijven is ook een vak…

Oh beterschap met dochter 3! Het schijnt ook rond te gaan momenteel.

Ik snap dat dochter 4 zich zorgen maakt, ze kijkt hier vast al een poos naar uit.

Hopelijk gaat het snel weer beter!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.