Huiskamer
SombraOnline
19-07-2022 om 19:57
Schijnbaar zijn onze buren erg gevoelig voor het feit dat buren het gezellig met elkaar hebben… ‘s Avonds… Op een warme dag. Maar zeg dat dan normaal in plaats van keihard je ramen dicht te trekken en je deur bijna uit z’n scharnieren te slaan. Jezus zeg. Het was nog niet eens 8 uur ‘s avonds.
Heb echt medelijden met hun kinderen. Die mogen nooit wat, mogen niet eens naar het park 50 meter verderop om te voetballen. Dus schoppen ze de bal maar constant tegen de schutting. Een waterballon hebben ze nog nooit gezien. En die kinderen zijn zo bleek als een lijk, laat ze eens leven!
Zo. Dat lucht wel op. 
SuzyQFive
19-07-2022 om 20:06
SombraOnline schreef op 19-07-2022 om 19:57:
Schijnbaar zijn onze buren erg gevoelig voor het feit dat buren het gezellig met elkaar hebben… ‘s Avonds… Op een warme dag. Maar zeg dat dan normaal in plaats van keihard je ramen dicht te trekken en je deur bijna uit z’n scharnieren te slaan. Jezus zeg. Het was nog niet eens 8 uur ‘s avonds.
Heb echt medelijden met hun kinderen. Die mogen nooit wat, mogen niet eens naar het park 50 meter verderop om te voetballen. Dus schoppen ze de bal maar constant tegen de schutting. Een waterballon hebben ze nog nooit gezien. En die kinderen zijn zo bleek als een lijk, laat ze eens leven!
Zo. Dat lucht wel op.
Sneu voor die kinderen zeg…
Regendrup.
19-07-2022 om 20:07
Zilver_gray schreef op 19-07-2022 om 19:55:
[..]
Ohhhh ook dat nog! Je bent al eens verhuist om geouwehoer met buren.
Dan is dit echt helemaal k.. je gaat er ook op letten hè, je hebt dan eigenlijk helemaal geen rust meer.
Precies dit
SombraOnline
19-07-2022 om 20:11
SuzyQFive schreef op 19-07-2022 om 20:06:
[..]
Sneu voor die kinderen zeg…
Ja. Het zijn lieve jongens, maar je kan vanuit de tuinen hier letterlijk het park zien liggen, er is daar een voetbalveld, een speeltuin… Maar daar mogen ze niet heen. En papa of mama willen niet mee.
Zilver_gray
19-07-2022 om 20:14
SombraOnline schreef op 19-07-2022 om 20:11:
[..]
Ja. Het zijn lieve jongens, maar je kan vanuit de tuinen hier letterlijk het park zien liggen, er is daar een voetbalveld, een speeltuin… Maar daar mogen ze niet heen. En papa of mama willen niet mee.
![]()
Als je zelf kleine kinderen hebt en met ze naar het speeltuintje gaat, zou je misschien kunnen voorstellen om de jongens ook even mee te nemen?
Wieweet komt dat meteen de relatie met de buren ten goede?
SombraOnline
19-07-2022 om 20:25
Zilver_gray schreef op 19-07-2022 om 20:14:
[..]
Als je zelf kleine kinderen hebt en met ze naar het speeltuintje gaat, zou je misschien kunnen voorstellen om de jongens ook even mee te nemen?
Wieweet komt dat meteen de relatie met de buren ten goede?
Ik heb geen kinderen.
JtM
19-07-2022 om 21:47
Och wat sneu Sombra, arme kinderen.
Ergenis: vriend kreeg net voor het eten ruzie met een van zijn beste vrienden. Hij (beste vriend) is weg gestormd. Vriend vond vervolgens dat ik het voor hem had moeten opnemen. Terwijl ik vond dat ze beiden zichzelf aanstelden en normaal moesten doen. De ruzie ging om een tuinstoel, en dan zeggen ze dat vrouwen problemen om niks maken
denk dat ze allebei ongesteld waren ofzo.
Mama-Inge
19-07-2022 om 22:46
hangt er wat in de lucht?
Mijn man was ook al irritant aan het doen, zal de warmte wel zijn
LostJellyfish83
20-07-2022 om 08:16
Komt mijn zoon net naar beneden: een gigantische insectenbeet op zijn been. Werkelijk zijn halve onderbeen is dik en rood.
Dat is lullig natuurlijk, maar het misbaar wat ermee gepaard gaat! Hinkelen, mopperen, schelden, je denkt dat de wereld vergaat en zijn been op zijn minst geamputeerd moet worden zo vreselijk is het....
Jongen, doe normaal!
vertelsel
20-07-2022 om 08:28
Mug schreef op 20-07-2022 om 08:16:
Komt mijn zoon net naar beneden: een gigantische insectenbeet op zijn been. Werkelijk zijn halve onderbeen is dik en rood.
Dat is lullig natuurlijk, maar het misbaar wat ermee gepaard gaat! Hinkelen, mopperen, schelden, je denkt dat de wereld vergaat en zijn been op zijn minst geamputeerd moet worden zo vreselijk is het....
Jongen, doe normaal!
Tsssk, hij heeft helse pijnen en jij belt niet eens een ambulance? Wat bèn jij voor een moeder 😆
LostJellyfish83
20-07-2022 om 08:30
vertelsel schreef op 20-07-2022 om 08:28:
[..]
Tsssk, hij heeft helse pijnen en jij belt niet eens een ambulance? Wat bèn jij voor een moeder 😆
Jah, het is een schande!! 🤣
Dolfje
20-07-2022 om 08:33
Dat we te klein wonen teveel troep hebben.
Vooral man is nogal een hoarder, mijn spullen zijn natuurlijk noodzakelijk
Denk dat we weer eens een flinke opruimronde moeten doen in huis en schuur.
Cookielover
20-07-2022 om 08:33
Jongen, doe normaal!
BEL 112!
rionyriony
20-07-2022 om 08:59
Dat alles zonder zoetstof naar gif smaakt. En dat suiker veel minder zoet is. Je moet echt de halve suikerpot in de koffie/thee/cacao gooien om de bitterheid weg te nemen en dat is niet te doen.
En dat thee met een smaakje bijvoorbeeld cranberry zo goor naar synthetische smaakstoffen ruikt. Die lucht hangt de hele dag in de keuken.
SuzyQFive
20-07-2022 om 09:03
Jongen, doe normaal!
Ik pak als hier de kinderen zo doen een zaag of mes en vraag ze te gaan liggen. Dan haal ik het been er wel even af. Houden ze snel op met piepen en zeuren.