Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Vandaag heb ik me nergens aan geërgerd: te warm!
Zelfs te warm om adem te halen

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-07-2022 om 18:19

Zilver_gray schreef op 19-07-2022 om 18:14:

Vandaag heb ik me nergens aan geërgerd: te warm!
Zelfs te warm om adem te halen

Dat moet je wel blijven doen hoor 

Friezinnetje schreef op 19-07-2022 om 18:19:

[..]

Dat moet je wel blijven doen hoor

ZELFS MET 39 GRADEN BASKETBALT DAT *****JOCH NOG NONSTOP IN DE TUIN.
echt.. ik had toch zo gehoopt om eens EEN middag/avond rust te hebben. 

Regendrup. schreef op 19-07-2022 om 19:05:

Oh da’s inderdaad om gek van te worden ja!

Regendrup. schreef op 19-07-2022 om 19:05:

Dan hebben we het toch niet over dezelfde. Hier is het nu stil. 
Maar er wordt hier wel vaak heel laat in de avond gebasketbald en een paar weken terug toen ze iets van een slaap feestje hadden zelfs om 4 uur snachts. 

Pooh-Bear schreef op 19-07-2022 om 19:09:

[..]

Dan hebben we het toch niet over dezelfde. Hier is het nu stil.
Maar er wordt hier wel vaak heel laat in de avond gebasketbald en een paar weken terug toen ze iets van een slaap feestje hadden zelfs om 4 uur snachts.

Heh jammer, anders konden we samen eens langs gaan 😂

Zilver_gray schreef op 19-07-2022 om 19:07:

[..]

Oh da’s inderdaad om gek van te worden ja!

Nou echt. Zo langzamerhand wel. We zitten ook gewoon nooit in de tuin hierdoor. Het blijft maar doorgaan.

Regendrup. schreef op 19-07-2022 om 19:16:

[..]

Nou echt. Zo langzamerhand wel. We zitten ook gewoon nooit in de tuin hierdoor. Het blijft maar doorgaan.

Maar dat bederft oprecht je woongenot, staan die ouders niet open voor een gesprek?

Zilver_gray schreef op 19-07-2022 om 19:19:

[..]

Maar dat bederft oprecht je woongenot, staan die ouders niet open voor een gesprek?

Het zijn zegmaar de mensen die helemaal nergens rekening mee houden hier in de straat. We hebben er 2 van die en die vergallen de zin nogal. 

Maar heb in het verleden meegemaakt dat klagen het alleen maar erger maakte (als in: bewust werd). Dus ik durf het niet zo heel goed aan te kaarten.. ergens kan ik die jongen ook niet verbieden om in zijn tuin met een bal te spelen natuurlijk..

Niet echt geërgerd maar de laatstgekochte appels (gelukkig maar vier) vind ik niet zó. Beetje hard en weinig smaak. Ik ben ze beter gewend.

Regendrup. schreef op 19-07-2022 om 19:36:

[..]

Het zijn zegmaar de mensen die helemaal nergens rekening mee houden hier in de straat. We hebben er 2 van die en die vergallen de zin nogal.

Maar heb in het verleden meegemaakt dat klagen het alleen maar erger maakte (als in: bewust werd). Dus ik durf het niet zo heel goed aan te kaarten.. ergens kan ik die jongen ook niet verbieden om in zijn tuin met een bal te spelen natuurlijk..

Kansloos dus! 

Ik snap dat je je dan wel bedenk om nog een keer langs te gaan. 
Verhuizen is ook niet iets wat je zo even doet, en je weet ook niet waar je dan terecht komt.

Sterkte 

Zilver_gray schreef op 19-07-2022 om 19:49:

[..]

Kansloos dus!

Ik snap dat je je dan wel bedenk om nog een keer langs te gaan.
Verhuizen is ook niet iets wat je zo even doet, en je weet ook niet waar je dan terecht komt.

Sterkte

Dat was niet bij deze mensen, maar bij onze vorige buren.. dat is uiteindelijk geëscaleerd en dus daardoor verhuisd. En echt geen zin meer in. Maar toch irriteert dit mateloos! 

Hoe dan ook, bedankt voor je knuffel 

rionyriony schreef op 19-07-2022 om 19:39:

Niet echt geërgerd maar de laatstgekochte appels (gelukkig maar vier) vind ik niet zó. Beetje hard en weinig smaak. Ik ben ze beter gewend.

Ik vind de laatste tijd het fruit sowieso wat smakeloos (appie) als ze al fruit hebben liggen. Had ik laatst met een netje grapefruits, en het is niet alsof het goedkoper wordt ofzo.

Regendrup. schreef op 19-07-2022 om 19:51:

[..]

Dat was niet bij deze mensen, maar bij onze vorige buren.. dat is uiteindelijk geëscaleerd en dus daardoor verhuisd. En echt geen zin meer in. Maar toch irriteert dit mateloos!

Hoe dan ook, bedankt voor je knuffel

Ohhhh ook dat nog! Je bent al eens verhuist om geouwehoer met buren.

Dan is dit echt helemaal k.. je gaat er ook op letten hè, je hebt dan eigenlijk helemaal geen rust meer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.