Huiskamer
Regendrup.
18-07-2022 om 16:28
noas_1993 schreef op 18-07-2022 om 16:22:
[..]
Geen idee, ik ben nu op een vakantieadres.
We reizen rond en hebben de huisjes helaas niet zelf kunnen kiezen; mensen boven je hebben zitten is echt vreselijk, even een tip van mij.. Zelf zou ik daar dus absoluut nooit voor kiezen!
Oh wat vervelend.. ik snap je helemaal. Een van de redenen dat ik alleen nog maar op vakantie ga als we ergens een vrijstaand huisje hebben. Ben helemaal verpest door het hebben van boven/onder buren.
Hopelijk blijf je hier niet lang en is het volgende adres beter!
noas_1993
18-07-2022 om 18:17
Regendrup. schreef op 18-07-2022 om 16:28:
[..]
Oh wat vervelend.. ik snap je helemaal. Een van de redenen dat ik alleen nog maar op vakantie ga als we ergens een vrijstaand huisje hebben. Ben helemaal verpest door het hebben van boven/onder buren.
Hopelijk blijf je hier niet lang en is het volgende adres beter!
Haha, dat is dus nog een ergernis. Adres nummer 3 is op een klein park met maar 21 bungalows waar het lekker rustig schijnt te zijn
Ergernis: jammer genoeg verblijven we daar maar 3 nachten.
Gelukkig was huisje nummer 1 ook heerlijk rustig
Mischa83
18-07-2022 om 20:24
Aan het woord brusjes. Ik snap dat het een handige samenvoeging is en daardoor makkelijk, maar toch; irritant! Kan ook niet echt uitleggen waarom.
TanSwallow86
18-07-2022 om 20:26
Mischa83 schreef op 18-07-2022 om 20:24:
Aan het woord brusjes. Ik snap dat het een handige samenvoeging is en daardoor makkelijk, maar toch; irritant! Kan ook niet echt uitleggen waarom.
Hetzelfde als siblings. Wat is er nou moeilijk met de woorden zus en of broer
Zusterclivia
18-07-2022 om 20:56
HarleyQuin schreef op 18-07-2022 om 20:26:
[..]
Hetzelfde als siblings. Wat is er nou moeilijk met de woorden zus en of broer
Teveel werk om te typen op mijn telefoon.
Iemand zou iets op komen halen, vraag ik een richttijd, krijg ik als antwoord; niet vroeg want het is warm... Die gaat denk ik niet komen.
afrodite05
18-07-2022 om 21:52
Netherfield schreef op 17-07-2022 om 17:44:
Ik erger me eraan dat mijn zwager zich enorm bemoeit met hoe wij ons leven leiden. O, gaan jullie daar heen, zeker lekker de picknickmand mee met broodjes! Euh, nee, we eten daar wat bij een lunchroom. Waarom heb je die picknickmand dan gekocht! Jullie hoeven vanavond niet warm te eten hoor, ik heb jullie kinderen tussen de middag op een patatje getrakteerd. …. Mag ik dat allemaal ff lekker zelf bepalen. Gelukkig gaan we vrijdag voor twee weken op vakantie.
Ik zit hier dus al dagen over na te denken. Dit is precies mijn ergernis bij zowel (eigen) ouders als schoonouders. Hou toch eens op met dat bemoeien en bepalen wat ik/wij zouden moeten doen/zeggen/denken. Vaak zijn het ook van die "adviezen" waarvan je denkt: dat is helemaal niet handig, of dat is totaal niet hoe wij dat normaal gesproken doen, of tegenwoordig kan je dat ook anders doen (google maps ipv een kaart met markeerstift bewerken is hypermodern en dan wordt er meewarig gekeken). Maar je bent ondankbaar als je iets te fel reageert. Pfff.
Zo, dat ben ik nu ook weer kwijt.
Rondstruiner
19-07-2022 om 11:04
Weer de huilende baby.
Die heb ik wel gelokaliseerd intussen, blijkbaar zit bij mijn onderburen opeens een gezin met twee kinderen in huis. De woonsituatie daar was al onduidelijk, er woont een heel oude vrouw die nooit buiten komt en het lijkt erop dat volwassen zoon en misschien ook zijn vrouw zijn ingetrokken om voor haar te zorgen. Gisteren stond de deur open en zat er dus ook nog een gezin met twee of drie kleine kinderen in de woonkamer. Dus 7 of 8 mensen in een woning van 40 m2 met 1 slaapkamer. Dan is het eigenlijk nog verrassend rustig.
Ik ga er maar van uit dat ze er tijdelijk logeren, anders ga ik echt wel aan de bel trekken.
Rondstruiner
19-07-2022 om 11:05
Mischa83 schreef op 18-07-2022 om 20:24:
Ik vind dat ook een heel naar woord.
GrandioseZebra62
19-07-2022 om 11:35
Zodra jullie opgerot zijn ruk ik al jullie nesten er achteruit en maak ik elk gat dicht zodat jullie er gewoon niet meer in kunnen, ga maar een ander dak zoeken zodat jullie daar de boel vol kunnen schijten en continu de tent bij elkaar kunnen gillen, want ik heb het gehad met jullie.
Einde rant.
Zilver_gray
19-07-2022 om 11:43
Battle-Royale schreef op 19-07-2022 om 11:35:
Zodra jullie opgerot zijn ruk ik al jullie nesten er achteruit en maak ik elk gat dicht zodat jullie er gewoon niet meer in kunnen, ga maar een ander dak zoeken zodat jullie daar de boel vol kunnen schijten en continu de tent bij elkaar kunnen gillen, want ik heb het gehad met jullie.
Einde rant.
Gaat het?
Zusterclivia
19-07-2022 om 12:16
Battle-Royale schreef op 19-07-2022 om 11:35:
Einde rant.
Duiven? Kauwtjes?
noas_1993
19-07-2022 om 17:24
Aan mijn ouders vanochtend.
We stonden in de rij om een treintje in te gaan, komt er een vrouw die volgens mijn pa voordrong of tussen de rijen door wilde lopen (ik zag niet helemaal wat er gebeurde)
Pa: We staan in de rij hoor! begint de man van die vrouw zich er mee te ''bemoeien'' door te zeggen ''doe maar rustig'' pa weer'' jullie moeten rustig doen, we stonden te wachten''
Als klap op de vuurpijl begon mijn ma ook nog eens ''zielig!'' te roepen naar dat stel
En dat zijn dan volwassen mensen..
Ik ben misschien makkelijk hoor, maar ik had er niet eens wat van gezegd als ik alleen zou zijn
GrandioseZebra62
19-07-2022 om 17:48
Zusterclivia schreef op 19-07-2022 om 12:16:
[..]
Duiven? Kauwtjes?
Gierzwaluwen, er woont volgens mij een hele zwerm onder ons dak.