Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik baal dat onze jongste en vriendinnen nu aan het kamperen zijn, zich niet veilig voelen door kampeerders die tegenover hun verblijven, ze hun 🌈 vlag niet durven op te hangen. 

Millie91 schreef op 16-07-2022 om 06:45:

Ik erger me eraan dat bijna al mijn beha's van die losse driehoekige vullinkjes hebben. Na de was zitten ze helemaal opgepropt en gedraaid en moet ik ze weer recht pielen. Waarom ze zo gemaakt zijn, vraag ik mij af. Als ik een vullingvrije beha wil, kan dat toch in het assortiment? En andersom, als ik wel vulling wil, stik dat dan vast. En als je echt een hybride wil, maak dan een systeem met drukknoopjes oid dat het op de juiste plek blijft zitten. Groeten van iemand die veel langer over de was ophangen doet dan gewenst (er permanent uithalen is uiteraard een optie maar dat vind ik niet mooi staan).

Herkenbaar.

Heb ook nog een bikini bovenstuk..

die idioten die snel geld willen verdienen en te lui zijn om er voor te werken en dus een plofkraak doen...

en dat ik weer voor niks naar kruidvat ben gegaan weer geen flessen wasmiddel , 

Aan het gegeven dat ik wederom de hele dag naar geflex, gefrees  en geboorhamer mag luisteren. 

En doordat ik in isolatie zit,  kan ik het ditmaal niet weer ontvluchten.

Aan wederom een dag vol eindeloos luisteren naar het stuiteren van de klote bal van de buurjongen. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

16-07-2022 om 13:10

Cousin_It schreef op 16-07-2022 om 12:23:

Aan het gegeven dat ik wederom de hele dag naar geflex, gefrees en geboorhamer mag luisteren.

En doordat ik in isolatie zit, kan ik het ditmaal niet weer ontvluchten.

Vreselijk! Wij hebben dat vanaf maandag, voor de komende weken.  De buren gaan hun huis grondig verbouwen, ik zie er al tegenop. 

Aan het gewauwel van onze tijdelijke buurvrouw die hier is neergestreken na een spirituele tocht van een half jaar en nu haar yogalessen inclusief trommel- en klankschalen sessies in de tuin houdt. 

Stem alsof ze op de markt staat, luidkeels aangeven vooral naar je gevoel  te luisteren en alle emoties eruit schreeuwen. 
Heb heel veel zin zo'n trommel en klankschaal hartgrondig te vernielen.

Godzijdank is ze hier tijdelijk en verhuist eind van de maand, nu al medelijden met volgende buren.

Ik heb vannacht verkeerd gelegen en nu ontzettend last van een spier in mijn nek

Stem alsof ze op de markt staat, luidkeels aangeven vooral naar je gevoel te luisteren en alle emoties eruit schreeuwen.

Blackbird, je zou toch bijna gehoor geven aan haar advies 

Dat ik niet op woorden kan komen voor m'n CV. 

Cousin_It schreef op 16-07-2022 om 13:35:

[..]

Blackbird, je zou toch bijna gehoor geven aan haar advies

Moest die neiging ook ernstig onderdrukken.

Heb haar al een paar keer gevraagd of ze rekening kon houden met de buurt en haar sessies / muziek achter gesloten deuren kon houden maar dat is ja zeggen en nee doen. Haar excuus was, ik zit nog steeds in mijn spirituele flow  

Aan al een paar dagen een huilende baby ergens in de buurt. Ik woon in een straatje met kleine tweekamerwoningen van ong 40 m2, met alleenstaanden of stelletjes, dus dat hoor je hier (godzijdank) niet zo vaak. Maar blijkbaar logeert er ergens een baby (zei ze hoopvol).

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-07-2022 om 14:24

Blackbird28 schreef op 16-07-2022 om 13:51:

[..]

Heb haar al een paar keer gevraagd of ze rekening kon houden met de buurt en haar sessies / muziek achter gesloten deuren kon houden maar dat is ja zeggen en nee doen. Haar excuus was, ik zit nog steeds in mijn spirituele flow

1 keer op iets anders slaan dan op een klankschaal en ze is zo uit die flow 

Ik had voor onderweg naar het vakantieadres een overnachting geboekt, krijg ik gisteren een sms dat vanwege problemen ze het moeten annuleren… aaaarrgghhh! Het is voor volgende week vrijdag. Half internet afgezocht en half Frankrijk gebeld, bijna alles zit vol. 
Zonet toch iets gevonden!!! Franse vrouw aan de lijn die mijn engels verstond en frans terugsprak wat ik verstond. Maar mèn, wat een zoektocht was het. 

Blackbird28 schreef op 16-07-2022 om 13:51:

[..]

Ja? Praat ze echt zo raar?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.