Huiskamer
afrodite05
13-07-2022 om 16:22
rionyriony schreef op 13-07-2022 om 15:52:
Aan de onbeschofte caissière bij de Jumbo. Echt die is niet goed snik.
Dat is helemaal niet leuk boodschappen doen bij de Jumbo.
Wat deed/zei ze dan? Sorry, nieuwsgierig Aagje...
Ik erger me aan mijn rugklachten die ineens weer heel heftig terug zijn. Zal wel overbelast zijn o.i.d.
Rogue
13-07-2022 om 17:46
Mama-Inge schreef op 13-07-2022 om 14:43:
aan die 2 automobilisten die elkaar tegen kwamen en midden op de weg bleven staan kletsen.
En ondertussen de hele weg blokkeren
dat had ik vandaag met fietsers die stonden midden op te weg tekijken waar ze heen moesten... doe dat lekker op de stoep daar is die voor
HAHA!wait..what
13-07-2022 om 21:46
Ik erger me aan de stringbikini trend op het moment.. Ik zag er laatst al aardig wat toen ik tussen de bikini's aan het kijken was. Ik heb eigenlijk een nieuwe nodig maar kon niks leuks vinden..
Vond het wat vreemd want zag die dingen nauwelijks voorgaande jaren. Maar afgelopen weken zie ik er zoveel rondlopen op het zwembad! Lijkt mij echt helemaal niks zo'n ding
En daarbij ook de billen er niet voor ![]()
Schemerlampje
13-07-2022 om 23:53
HAHA!wait..what schreef op 13-07-2022 om 21:46:
Ik erger me aan de stringbikini trend op het moment.. Ik zag er laatst al aardig wat toen ik tussen de bikini's aan het kijken was. Ik heb eigenlijk een nieuwe nodig maar kon niks leuks vinden..
Vond het wat vreemd want zag die dingen nauwelijks voorgaande jaren. Maar afgelopen weken zie ik er zoveel rondlopen op het zwembad! Lijkt mij echt helemaal niks zo'n dingEn daarbij ook de billen er niet voor
Een paar weken geleden zag ik een vrouw in het zwembad met dikke, witte billen in een stringbikini. Vond het toch niet echt een gezicht. Ik heb zelf ook dikke, witte billen, maar ik ga echt niet in een stringbikini lopen. Zou ik overigens ook niet doen als ik heel strakke, slanke billen had.
HAHA!wait..what
14-07-2022 om 08:46
Schemerlampje schreef op 13-07-2022 om 23:53:
[..]
Een paar weken geleden zag ik een vrouw in het zwembad met dikke, witte billen in een stringbikini. Vond het toch niet echt een gezicht. Ik heb zelf ook dikke, witte billen, maar ik ga echt niet in een stringbikini lopen. Zou ik overigens ook niet doen als ik heel strakke, slanke billen had.
Haha nee, ik zou er anders ook niet in willen lopen. Vind het toch wat raar staan en zou me er ongemakkelijk in voelen. Maar misschien ben ik wel gewoon ouderwets
CavernousSanddollar80
14-07-2022 om 09:19
HAHA!wait..what schreef op 14-07-2022 om 08:46:
[..]
Haha nee, ik zou er anders ook niet in willen lopen. Vind het toch wat raar staan en zou me er ongemakkelijk in voelen. Maar misschien ben ik wel gewoon ouderwets
![]()
Welnee. Zelfs al heb je de billen er wel voor.
Ik heb een hele duidelijke mening over vrouwen die vinden dat ze er zo moeten bijlopen. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het er ordinair uit ziet.
Zusterclivia
14-07-2022 om 09:41
Maar hoe worden je billen bruin als je geen string bikini draagt. ![]()
Ik heb er geen mening verder over, want ik denk dat de meesten van ons met regelmaat dingen dragen die niet flatteren, maar als je je daar druk om moet maken, kun je niets aan.
Ik heb NIETS met strings, ik vind ze niet lekker zitten en begrijp er gewoon het nut niet van. Ik heb liever een gewone onderbroek/bikinibroekje dan heb ik in ieder geval het idee dat het ook iets doet. En dan niet zo eentje die half over je bil gaat, mijn kont moet er gewoon in passen. HE-LE-MAAl.
lientje69
14-07-2022 om 09:55
Ik zoek me een ongeluk naar iets dat ik 12 uur terug nog in mijn handen heb gehad
Gewoon onvindbaar! Kan toch niet! 
rionyriony
14-07-2022 om 13:07
afrodite05 schreef op 13-07-2022 om 16:22:
[..]
Wat deed/zei ze dan? Sorry, nieuwsgierig Aagje...
Ik erger me aan mijn rugklachten die ineens weer heel heftig terug zijn. Zal wel overbelast zijn o.i.d.
Onbeschofte opmerking over mij tegen een ander.
Ik ga definitief niet meer naar deze winkel. Als je er telkens rekening moet houden met een employee die als een kleuter alles eruit flapt wat er in haar opkomt dan ga ik liever naar de super ernaast. Maakt mij niet uit.
Dolfje
14-07-2022 om 13:53
Zusterclivia schreef op 14-07-2022 om 09:41:
Ik heb NIETS met strings, ik vind ze niet lekker zitten en begrijp er gewoon het nut niet van. Ik heb liever een gewone onderbroek/bikinibroekje dan heb ik in ieder geval het idee dat het ook iets doet. En dan niet zo eentje die half over je bil gaat, mijn kont moet er gewoon in passen. HE-LE-MAAl.
ik denk er precies zo over!
SuzyQFive
14-07-2022 om 14:24
Helena71 schreef op 14-07-2022 om 09:19:
[..]
Ik heb een hele duidelijke mening over vrouwen die vinden dat ze er zo moeten bijlopen. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het er ordinair uit ziet.
Toch, ik ben eens op een bloedhete dag onverwachts bij een zwemplas terecht gekomen met vriend en kind van toen een maand of 10. Ik had geen bikini mee en ben toen gewoon in string en bh (wel bijpassend) het water ingedoken. Daar zijn foto’s van en als ik die nu terugzie denk ik: dat was echt niet verkeerd. Maar goed, toen was ik 19, nu ben ik 41, vier kinderen verder en zou ik dat niet meer doen 😅
BrightEchidna89
14-07-2022 om 14:56
Helena71 schreef op 14-07-2022 om 09:19:
[..]
Het spijtige probleem met vrouwen: ze hebben een hele duidelijke mening over andere vrouwen.
Leef en laat leven zou ik zeggen.
ProfitableMantis53
14-07-2022 om 17:16
Hij zal er echt niets aan kunnen doen, maar ik hoor hier een buurman de HELE tijd kuchen vanuit zijn tuin. Ochtend, middag, avond, altijd. Ik zit nu binnen met het raam dicht en ik hoor hem alsnog.
Het is niet dat ik altijd thuis ben, maar als ik thuis ben hoor ik hem.
Xandora
14-07-2022 om 17:54
Nera schreef op 14-07-2022 om 17:16:
Hij zal er echt niets aan kunnen doen, maar ik hoor hier een buurman de HELE tijd kuchen vanuit zijn tuin. Ochtend, middag, avond, altijd. Ik zit nu binnen met het raam dicht en ik hoor hem alsnog.
Het is niet dat ik altijd thuis ben, maar als ik thuis ben hoor ik hem.
Begrijp je helemaal.
Klinkt net als de buurman die bij mijn vriend in de buurt woont, gek word je er af en toe van. Ben je net een beetje in slaap gevallen, komt ie weer met z'n gekuch, en dus weer wakker.
FaithfulDuck87
14-07-2022 om 17:57
Vanmiddag een overleg/informatiebijeenkomst en daar waren heel veel collega's niet, maar ik had er ook niet hoeven zijn, want werkelijk daar kwam niets uit. zonde van mijn tijd